Volledige versie bekijken : aangemeld terwijl niet aangemeld



ladybird
8 November 2005, 12:55
weet iemand hoe dit mogelijk is?
ik heb een mail verstuurd via hotmail naar een van mijn contactpersonen.
ik ben er zeker van dat de persoon niet online is, kan hier wel msn niet openen en toch staat die aangemeld, een groen ventje in plaats van een rood?
zie ik spoken?:crazy:

compuchrisje
8 November 2005, 18:19
'k Vrees van wel, het MSN-spook. Ligt dus zeker niet aan jouw computer.

ladybird
8 November 2005, 19:03
msn spook, komaan, wil je zeggen dat het adres gehackt is ofwat?

Baloeke
8 November 2005, 19:11
Inderdaad MSN spookt. Daarstraks was mijn vrouw niet aan de pc (ik heb er 2). Op de messenger werd zij afgemeld. En 10 tal minuten werd zij terug aangemeld. Dit alles dat ze niet aan de pc was. Raar maar waar.

ladybird
8 November 2005, 19:36
vooruit ik ben dus niet de enige die spoken ziet, want ik een mailtje gestuurd naar beide dochters en die waren op school en stonden aangemeld, allé ben blij dat ik niet de enige ben

ghost
8 November 2005, 20:23
hihihihihihi i am baaaaack:evil: :evil: :D

compuchrisje
8 November 2005, 20:47
Geen zorgen maken hoor, komt omdat ze in de database of zo aan 't ruimen zijn. Niet de eerste keer dat er dan wat fout loopt.

nojs
8 November 2005, 22:38
ladybird het kan zijn dat je kinderen op school op het internet mochten voor het één of het ander en dat zij (gelijk de meeste :D) gebruik maken van de online webmessenger :D:D

ladybird
9 November 2005, 12:34
nee hoor, dat ben ik zeker, haha

nojs
9 November 2005, 18:51
ah ok :D maar het kan hé

natje1711
16 November 2005, 20:34
mss heeft die persoon u geblokkeerd toen hij/zij online was en dan zie jij ze steeds online staan. :)




weet iemand hoe dit mogelijk is?
ik heb een mail verstuurd via hotmail naar een van mijn contactpersonen.
ik ben er zeker van dat de persoon niet online is, kan hier wel msn niet openen en toch staat die aangemeld, een groen ventje in plaats van een rood?
zie ik spoken?:crazy: