Volledige versie bekijken : pps probleem



navysam
9 November 2005, 19:06
Beste leden, als ik een pps maak en muziek toevoeg werkt alles prima totdat ik het opsla. Het wordt steeds opgeslagen met het roze logo van powerpoint zoals in de werkbalk, heb al alles aangeklikt maar het werkt niet. Telkens als ik op het "roze" logo klik kom ik natuurlijk terecht bij mijn diavoorstelling. Het zou natuurlijk het normale logo moeten hebben van een pps, wit briefje met omgeslagen hoek rechtsboven en blauwe pijl links onderaan. Wie kan mij helpen om deze vervelende zaak op te lossen?

Volgende probleem: heb fotos opgeslagen in een map, als ik deze wil afspelen als diavoorstelling had ik graag muziek erbij gehad ( heb reeds photo story 3 voor windows)
hoe kan ik bij deze diavoorstelling muziek plaatsen?

Alvast hartelijk dank voor jullie eventuele hulp,
groetjes navysam

woepi
9 November 2005, 19:12
Voor de slideshow weet ik een goed programma met veel mogelijkheden, nl. InAlbum 2.0 Deluxe Edition

Click here (http://download.inalbum.com/InAlbum20Deluxe.exe) to download.

PS lees eens je pm ;)

J.W.
9 November 2005, 19:54
Beste leden, als ik een pps maak en muziek toevoeg werkt alles prima totdat ik het opsla. Het wordt steeds opgeslagen met het roze logo van powerpoint zoals in de werkbalk, heb al alles aangeklikt maar het werkt niet. Telkens als ik op het "roze" logo klik kom ik natuurlijk terecht bij mijn diavoorstelling. Het zou natuurlijk het normale logo moeten hebben van een pps, wit briefje met omgeslagen hoek rechtsboven en blauwe pijl links onderaan. Wie kan mij helpen om deze vervelende zaak op te lossen?

Volgende probleem: heb fotos opgeslagen in een map, als ik deze wil afspelen als diavoorstelling had ik graag muziek erbij gehad ( heb reeds photo story 3 voor windows)
hoe kan ik bij deze diavoorstelling muziek plaatsen?

Alvast hartelijk dank voor jullie eventuele hulp,
groetjes navysam

Welke extensie staat er achter. Met dat "roze" loge is het opgeslagen als .ppt en met dat "wit briefje" is het opgeslagen als .pps

Er is wel een groot verschil tussen beide extensies.
.ppt: u opent uw PowerPoint Presentatie om deze verder te bewerken
.pps: u opent uw PowerPoint Presentatie om deze af te spelen.

Bij het opslaan moet u,in plaats van op te slaan als .ppt kiezen voor opslaan als .pps
Hier is één letter verschil een wereld van verschil. :D :D

compuchrisje
9 November 2005, 20:17
Als je opslaan kiest kan je gewoon 'opslaan' nemen en dan wordt het een *.ppt, iets meer naar beneden staat "opslaan als..." daar moet je zelf de extensie invullen dus *.pps. Of ook via opslaan als presentatie, met de ingevoerde instellingen (overgangen, etc)

navysam
9 November 2005, 21:03
Beide problemen zijn opgelost, waarvoor hartelijk dank!!!!!!!!!
groetjes navysam