Volledige versie bekijken : geen verbinding meer



reddevel
10 November 2005, 15:26
sinds begin deze week heeft een kennis van mijn geen verbinding meer met zijn hotmail adres en kan niet meer chatten met de msn messenger (heeft nogthans verbinding met het internet), kunnen jullie mij tips geven wat we hier kunnen doen om dit eventueel terug te herstellen? Alle tips en zoveel mogelijk zijn welkom. Alvast bedankt voor jullie reacties

Baloeke
10 November 2005, 15:47
Wat is de foutmelding dat je kennis krijgt?
Is er geen foutje in zijn emailadres en of paswoord bij het inloggen?

reddevel
10 November 2005, 16:21
hij geeft eigenlijk geen foutmeldingen, geeft alleen aan dat hij geen verbinding kan maken en toch heeft ie verbinding met het internet. En wat het adres en het wachtwoord betreft deze zijn beide inorde.

compuchrisje
10 November 2005, 19:10
Hij kan altijd testen op een andere computer, andere locatie. Als dàt ook niet kan is hij om één of andere reden geband van msn.

reddevel
10 November 2005, 19:54
heeft ook een eigen space aangemaakt in het account en dat kan ik nog steeds bekijken is dit normaal als iemand geband is van msn??? En om welke redenen wordt iemand geband van msn??? En kan dit niet verholpen worden door een ander account aan te maken???

compuchrisje
10 November 2005, 19:59
Zou 't nie weten, heb 't eigenlijk nog nooit meegemaakt van dichtbij. En een ban van MSN .... dan moet je toch al heel heftig gedaan hebben. Voorlopig heb ik dus geen idee.

trapezium
10 November 2005, 23:00
Misschien moet je eens even in de firewall neuzen?

reddevel
11 November 2005, 09:40
Misschien moet je eens even in de firewall neuzen? kan je dit even verduidelijken??? :verlegen: kan je mij vertellen waar ongeveer, je bedoeld toch die van windows want er staat geen ander op?

compuchrisje
11 November 2005, 18:34
Kijk eens in je configuratiescherm, bij Beveiligingscentrum, schakel je firewall daarin uit, bv voor een half uur en probeer dàn terug in te loggen op msn. Lukt het niet is het best om msn eens een mailtje te sturen, maar dit zonder garantie dat je antwoord zal krijgen.

reddevel
11 November 2005, 19:51
allemaal bedant voor jullie hulp en tips (y) (y) (y) is me gelukt heb pc volledig opgekuist en daarna een nieuw wachtwoord aangevraagd nu draait het weer op volle toeren. Wachtwoord aanvragen lukte voor de opkuis ook niet. Dit mag van mij gesloten worden en nogmaals hartelijk bedankt aan alle helpers :)