Volledige versie bekijken : Hoe Ping verlagen van mijn PC



x-cite ride
10 November 2005, 19:26
Hoi iedereen,

Als ik goed geinformeerd ben kun je de ping van je pc ( breed bandsnelheid ) opdrijven via een bepaalde instelling in xp. Deze zou op een bepaalde waarde worden vastgelegd in XP.


Wat moet ik software matig veranderen in Xp Om mijn ping waarde naar beneden te krijgen zodat ik sneller informatie kan uitwissellen op het internet.


Hopelijk ben ik duidelijk genoeg met mijn vraagstelling.

Alvast bedankt

Peter

nojs
10 November 2005, 19:32
volgens mij kan je de ping naar beneden krijgen door programma's die internet gebruiken af te sluiten

alst voor online gaming is: je grafische instellingen verlagen helpt ook

x-cite ride
10 November 2005, 22:58
Heb mijn ping zeer goed kunnen verlagen maar tenkoste van mijn beeldresolutie.

Ik heb nog wel +/-32 processen draaien op de achtergrond. deze zullen waarschijnlijk ook vertraging veroorzaken. IK zou er een deel uischaklen via "msconfig" die niet essentieel zijn maar daar ben ik een leek in. Wie weet welke je mag uitschalen als je online gaat ?

En nog steeds de vraag hoe je je breedbandsnelheid kan aanpassen op je pc (crash)

Peter

Clioke16V
11 November 2005, 00:38
ping verlagen > zet alle achtergrond programma's uit > virusscan, msn etc.

van die instellingen van grafische kaart > klopt niet > als ik nu op 800 * 600 speel of op 1240 - 1024 zit niks verschil op. > je stuurt gewoon gegevens door van waar je bent en wie je bent ofzo geen beeld en geluid he, anders zit iedereen op reso 800 * 600 te spelen dan alle grafisch nog is opt laagste om toch maar die 1 ping minder te halen > waarom gaan ze dan nog moeite doen om de spellen zo gedetaileerd te maken.