Volledige versie bekijken : outlook 2003



sane
10 November 2005, 20:48
Hallo,

Ik heb ineens een probleem met outlook 2003?
Deze was(en is nog steeds)ingesteld als mijn standaard-email programma
ik gebruik ook mail wacher pro,en daar staat de outlook ook als mailprogramma.

Nu krijg ik ineens geen mails meer binnen in outlook,ze gaan allemaal naar outlook express??
Ik kan die express niet verwijderen omdat mijne man die gebruikt voor zijn mails op zijn account(hij vind de outlook een beetje teveel toeters en bellen hebben)

Wat moet ik nu doen om mijn mails terug in outlook te kunnen ontvangen ipv in express?

Alvast bedankt voor de hulp,
SaNe.

J.W.
10 November 2005, 21:57
Hallo,

Ik heb ineens een probleem met outlook 2003?
Deze was(en is nog steeds)ingesteld als mijn standaard-email programma
ik gebruik ook mail wacher pro,en daar staat de outlook ook als mailprogramma.

Nu krijg ik ineens geen mails meer binnen in outlook,ze gaan allemaal naar outlook express??
Ik kan die express niet verwijderen omdat mijne man die gebruikt voor zijn mails op zijn account(hij vind de outlook een beetje teveel toeters en bellen hebben)

Wat moet ik nu doen om mijn mails terug in outlook te kunnen ontvangen ipv in express?

Alvast bedankt voor de hulp,
SaNe.

Tools - Options - Tabblad General - Options - Launch email application after processing en klik dan op "Specify". Daar kunt u Outlook terug instellen. U kunt dan wel geen email meer openen voor OE.

sane
10 November 2005, 22:11
Tools - Options - Tabblad General - Options - Launch email application after processing en klik dan op "Specify". Daar kunt u Outlook terug instellen. U kunt dan wel geen email meer openen voor OE.

Bij "specify" was al outlook aangeduid,ik gebruik Mailwacher met outlook al een maand of 3 en er was nooit geen probleem.
Het gekke is dat ik nergens iets in veranderd heb,en ineens krijg ik geen mails meer binnen in outlook.

Ik begrijp er echt niks van??
Heb zelfs al eens mijn emailaccount verwijderd in outlook en terug opnieuw ingevuld maar dit helpt ook niet?

Heb je nog een ander idee?
SaNe.

ghost
10 November 2005, 22:25
Internet explorer=>extra=>internet opties=>tabblad programma's en bij e-mails uw keuze maken

sane
10 November 2005, 22:41
Internet explorer=>extra=>internet opties=>tabblad programma's en bij e-mails uw keuze maken

daar stond ook nog altijd outlook ingegeven.

Dat is dus wat ik bedoel he....overal staat outook,maar toch wil hij niet ontvangen??
Zelfs als ik op ontvangen klik doet hij helemaal niks??

Ik word er :crazy: van!!!
Alle ideen zijn dus welkom!!
SaNe

spruit
11 November 2005, 20:30
kan je mails versturen?

sane
12 November 2005, 00:35
Hallo,

Ik begrijp niet wat er gebeurt is...ik heb niks meer gedaan aan diene outlook2003 en nu krijg ik toch weer terug mijn mails binnen.

Tja,het blijkt dus opgelost te zijn.
Allemaal bedankt voor de hulp

Hier mag een slotje op.

Groetjes SaNe.