Volledige versie bekijken : muziek uit pps halen



Silverwing
10 November 2005, 22:07
Is het mogelijk om de muziek uit een pps te halen als ik deze open in powerpoint,of moet ik dat met een extra recorder doen?
In het laatste geval wie geeft er een link of zo van één die langer dan 60 sec opneemt,want ik heb er al een aantal gehad maar ofwel kunnen ze enkel van een aangesloten bron opnemen of anders maar 60 sec.

compuchrisje
10 November 2005, 22:47
Kan je dat misschien niet proberen met Audacity? Of één van de progjes op Ivan's cd?

ghost
10 November 2005, 22:51
Maak voor de zekerheid een duplicaat van die pps . En zet hem in een andere map. Open dan powerpoint laad die pps daar in , en sla hem op als webpagina dan maakt die een map aan in die map . Dan gaat je via verkenner naar die map wat is aangemaakt en daar staat uw wav. muziekje in.

compuchrisje
11 November 2005, 00:10
:cool: ciekes ghost, weet ik ook weeral hoi hoi

guido99
11 November 2005, 00:31
THx Ghost weer een tipje rijker !! ga het zo eens testen !! greets

Silverwing
11 November 2005, 10:02
Maak voor de zekerheid een duplicaat van die pps . En zet hem in een andere map. Open dan powerpoint laad die pps daar in , en sla hem op als webpagina dan maakt die een map aan in die map . Dan gaat je via verkenner naar die map wat is aangemaakt en daar staat uw wav. muziekje in.

Het zou te mooi geweest zij mocht het met deze nochtans heldere uitleg lukken.
Ik heb een duplicaat gemaakt van die pps in een nieuwe map,vanuit ppt die pps geopend en opgeslagen als webpagina.
Als ik dan via verkenner die map open staat daar de pps en en MHTML document in maar geen .wave.
Wat doe ik verkeerd?werk met ppt 2003

ghost
11 November 2005, 11:50
Je moet dus webpagina pakken en niet de gecombineerd webpaginabestand . Zie op de pic. wat ik heb geselecteerd
http://img359.imageshack.us/img359/1166/silverw8th.jpg

Nostradamus
11 November 2005, 16:51
Dank u Ghost, daar was ik ook al een tijdje naar op zoek (y)

Silverwing
11 November 2005, 20:49
Is hiermee idd opgelost,alweer een handigheid erbij na de cd met handleidingen mss ééntje boordevol van deze handigheidjes!
mag slotje op!

E10ne
13 November 2005, 01:33
Ja dat kan.
Eerst een copy van bestand maken in een andere map bv.
Dan extentie veranderen van xxx.pps naar xxx.ppt, waar xxx staat voor de bestandsnaam.
Je zal zien dat het blauw icoon veranderd in een rood.
Nu openen met Microsoft PowerPoint en dan via "Bestand" opslaan als webpagina...
Kies een plaats. Ga er naar toe, er zullen verschillende dia's en zo staan. Maar ook uw muziek, in sound.wav. Groetjes en succes er mee.:)

dikkeveertiger
16 November 2005, 09:03
;) en nu hopen dat we het onthouden...... bedankt