Volledige versie bekijken : probleem



patte7676
13 November 2005, 12:14
hoy
heb deze week een nieuw toetsenbord + muis gekocht voor onze tweede pc het gaat over draadloze toets en muis van trust ,heb alles uitgevoerd volgens het boekje en ook de bijgeleverde software geinstalleerd .
muis werkt zoals het moet en kan ook de veranderingen aan de knoppen aanbrengen,het probleem zit hem in het toetsenbord nl mijn sneltoetsen van email enz alsook deze voor de voor het afspelen van muziek deze krijg ik niet ingeschakeld
t.t.z als ik daar een toets van indruk gebeurd er gewooon niets
kan er mij mischien iemand helpen om dit probleem op te lossen
dank bij voorbaat en groetjes aan iedereen
patrick

gotenks
13 November 2005, 12:26
doe dit eens:
start => configuratiescherm => printers en andere hardware => toetsenbord => dan krijg je een venster: druk op hardware en dan eigenschappen
en zeg me dan wa ge in het groene venster ziet (wa ik aangeduid heb op
bijgevoegd bestand)

patte7676
13 November 2005, 12:34
krijg als melding dat alles correkt werkt:close

gotenks
13 November 2005, 12:41
hmm .... stuur anders eens een mail naar Trust zelf
zij kunnen u zeker verder helpen ;) en als het niet blijft gaan,
geld terug vragen! :p

patte7676
13 November 2005, 12:54
thx voor de reaktie we blijven voortproberen

gotenks
13 November 2005, 12:55
ok veel succes (y)
laat me iets weten als het gaat ;)

stainske
15 November 2005, 11:47
hoe moet ik mijn webcam terug goed downloaden, had deze verwijderd, en als ik hem wou terug zetten met dezelfde bijgeleverde cdrom, kreeg ik een ander beeld, weten jullie hoe det komt?

stainske
15 November 2005, 11:51
ik heb het ook moeilijk om mijn webcam en geluid tesamen te laten werken, kan iemand mij daar ook eens bij helpen, veel dank bij voorbaar.

gizmo24
21 November 2005, 21:30
hoy
heb deze week een nieuw toetsenbord + muis gekocht voor onze tweede pc het gaat over draadloze toets en muis van trust ,heb alles uitgevoerd volgens het boekje en ook de bijgeleverde software geinstalleerd .
muis werkt zoals het moet en kan ook de veranderingen aan de knoppen aanbrengen,het probleem zit hem in het toetsenbord nl mijn sneltoetsen van email enz alsook deze voor de voor het afspelen van muziek deze krijg ik niet ingeschakeld
t.t.z als ik daar een toets van indruk gebeurd er gewooon niets
kan er mij mischien iemand helpen om dit probleem op te lossen
dank bij voorbaat en groetjes aan iedereen
patrick
driver instaleren van toets mss