Volledige versie bekijken : schermen bij Aldi



frankie
13 November 2005, 17:03
Binnenkort komen er weer TFT schermen bij Aldi, ze zijn momenteel in
duitsland al te koop.
Zijn dit goede schermen?
Heeft hier iemand ervaring mee.
Ook zijn er PC te koop voor 999 €
Zijn dit misschien ook goede toestellen.


Mag ik rekenen op een antwoord?

vanic
13 November 2005, 17:31
opletten met het vergelijken van prijzen ( Duitsland t.o.v. België) bij ons zal de pc ( naar gewoonte) iets duurder zijn.

ikzelf heb geen TFT scherm ( wel 2 CRT schermen waarvan 1 al 6 jaar is)
ik heb ook 2 Medion pc's ( 1 ; 6 jaar(nu voor de kids) en 1 bijna 3 jaar) en ik heb over geen van beiden klagen... ook enkele tevreden kennissen.

vraagteken
13 November 2005, 17:38
ik heb twee schermen plat en een gewoon 19 inch en tot hier toe tevreden over.

nojs
13 November 2005, 17:40
ik heb een gewoon scherm 19" en ik ben er zeer tevreden over!!!!
ik zou geen ander willen !!!! nee echt waar !!!!
medion levert hele goede schermen en er valt ook niet te klagen over de pc!!!

Nikolas
13 November 2005, 17:57
Ik raad het je echt niet aan eerlijk gezegd, ik heb al van die Medion-schermen gezien bij vrienden en het zijn precies spiegels, zo reflecteren :S

Let ook op de reactiesnelheid. 12 ms of minder is aan te raden.

vanic
13 November 2005, 18:00
ze ( 17" en 19" ) hebben een reactie tijd van 8 ms... maar dan nog iedere leverancier gebruikt zijn eigen "systeem" om de reactietijd weer te geven;)

Heezy
13 November 2005, 20:32
Idd. Ik vind het véél belangrijker om te kijken naar de kleurdiepte en de contrastratio, en daar dan vooral de donkerste waarde van.

Ik heb hier een supergoedkoop 17" schermpje van ProView dat 16ms geeft als reactietijd. In games heb ik niks van ghosting, maar de zwartwaarden trekken op niks en hij geeft slechts 262.000 kleuren.

sniffer
13 November 2005, 21:33
dit is mijn tweede medion pc en ik heb ook een jaar een tft scherm van medion.
van alles zijn wij heel tevreden.
als het voor veel te gamen is spreek ik me daar niet over uit maar dan weet je zelf waarschijnlijk wel wat de vereisten zijn.

Fakke_Berto
13 November 2005, 21:46
Hier ook veel medion. Ik ben zeer tevreden over mijn 19" TFT. Geen enkele kapotte pixel en na een jaar doet hij het nog altijd perfect. Ik kan wel moeilijk vergelijken daar het mijn enige TFT is. Maar.....voor mij.....(y) .

frankie
14 November 2005, 08:57
Bedankt allemaal voor de reacties

vanic
14 November 2005, 16:56
normaal vanaf 23/11/05 in België.

PorkyFrost
22 November 2005, 17:45
ik heb een van de vorige medion schermen, samsumg syncmaster, en een acer de samsung is het best van kwaliteit maar de medion van prijs/kwaliteit ;) de acer tussenin :rofl:

tatsa
24 November 2005, 19:01
ik heb zelf een 17'' tft scherm van Medion en ben er dik tevreden over. Ik las in een vorige reactie dat ze nogal zouden reflecteren, maar ik heb daar zeker geen last van. Wat de pc's betreft die Aldi verkoopt; ik heb zelf mijn pc samengesteld, en ik kan je verzekeren dat het moeilijk zal zijn om een configuratie van dezelfde kwaliteit zelf samen te stellen aan zo'n lage prijs. Het grootste nadeel van de Aldi-pc's is dat ze weinig ruimte laten om later nog het één en ander bij te steken, maar aan de andere kant zijn de te koop aangeboden pc's zodanig mee met hun tijd, dat de configuratie voor de meeste doorsnee- computergebruikers ruimschoots voldoende is.

pinkiller300
25 November 2005, 19:29
wat mij vooral tegenvalt bij de aldi pc's zijn de voedingen, een beestige config maar een voeding van mijn botte, allé, de editie 2003 dan toch.

natje1711
25 November 2005, 20:02
Mijn pa heeft een TFT scherm en die heeft er geen klachten van en ik vind dat aldi wel goed is in electronica, maar dat is ieder zijn eigen goesting he :p




Binnenkort komen er weer TFT schermen bij Aldi, ze zijn momenteel in
duitsland al te koop.
Zijn dit goede schermen?
Heeft hier iemand ervaring mee.
Ook zijn er PC te koop voor 999 €
Zijn dit misschien ook goede toestellen.


Mag ik rekenen op een antwoord?

vraagteken
25 November 2005, 20:08
ik heb er ook twee en tot hier toe tevreden over juist in het platte scherm de boxen die zijn niet denderend.

vanic
25 November 2005, 20:30
de boxen die zijn niet denderend.

'k denk dat dit bij de meeste merken zo is ... mijn boxen op mijne acer( AL1914) zijn ook niet denderend... jammer dat ik niet kon wachten totdat ze er weer hadden anders was het ook een Medionneke geweest.

vanic
25 November 2005, 20:32
wat mij vooral tegenvalt bij de aldi pc's zijn de voedingen, een beestige config maar een voeding van mijn botte, allé, de editie 2003 dan toch.

wat was het probleem met de voeding? anders een nieuwe he is nog in garantie...

pinkiller300
27 November 2005, 20:24
pc viel gewoon uit na een uurtje ofzo, heb er een 400watt ingestoken, orginele was 300watt, is toch niet meer van deze tijd

binneke
29 November 2005, 13:45
ik heb ook volledige pc gekocht in Aldi nu met scanner nu een jaar oud
nog geen enkel probleem volledig tevreden van mijn 19 TFT .. neef van mij ook ene gekocht ... doen zo ik zeggen

bellejt
2 December 2005, 17:30
ik heb hier een 19 inch Sony SDM-HS95.Kost niet veel meer en een schitterend scherm.