Volledige versie bekijken : te veel mail????



dapi
13 November 2005, 22:51
weet er iemand hoe het komt maar als ik een paar mails na elkaar verstuur met outlook express krijg ik een foutmelding teveel maal verstuurd en houd de mails dan ook tegen die ik wil verzenden niet de binnenkomende

hoe kan ik dit oplossen
Kan het bericht niet verzenden omdat één van de geadresseerden door de server is geweigerd. Onderwerp 'de benzine, een aderlating ?.......', Account: 'Dapi', Server: 'uit.telenet.be', Protocol: SMTP, Reactie van server: '450 <d54C25473.access.telenet.be[84.194.84.115]>: Client host rejected: Teveel mail verstuurd! Too many mails sent!', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 450, Foutnummer: 0x800CCC79

greetings
Dapi

de jean
14 November 2005, 07:29
telenet probeert zo spammers tegen te houden ...

dapi
14 November 2005, 07:38
alee en dit iedere keer na 3 mailtjes
dan moet ik een 15 min wachten en dan geet het terug da is echt zever in pakskes zenne

greetings
Dapi

de jean
14 November 2005, 07:45
alee en dit iedere keer na 3 mailtjes
dan moet ik een 15 min wachten en dan geet het terug da is echt zever in pakskes zenne

greetings
Dapisa is idd teleslet ... dikke zever in pakskes !

sniffer
14 November 2005, 13:19
dat zal wel niet telenet zijn want ik heb ook telenet en ik kan wel meerdere mails na elkaar sturen.
zou het niet aan je instellingen van je mailprogramma kunnen liggen?

J.W.
14 November 2005, 15:51
weet er iemand hoe het komt maar als ik een paar mails na elkaar verstuur met outlook express krijg ik een foutmelding teveel maal verstuurd en houd de mails dan ook tegen die ik wil verzenden niet de binnenkomende

hoe kan ik dit oplossen
Kan het bericht niet verzenden omdat één van de geadresseerden door de server is geweigerd. Onderwerp 'de benzine, een aderlating ?.......', Account: 'Dapi', Server: 'uit.telenet.be', Protocol: SMTP, Reactie van server: '450 <D54C25473.ACCESS.TELENET.BE[84.194.84.115]>: Client host rejected: Teveel mail verstuurd! Too many mails sent!', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 450, Foutnummer: 0x800CCC79

greetings
Dapi


Zijn er beperkingen qua grootte en aantal van mails ?

Een bericht dat u wil verzenden kan niet groter zijn dan 10 MB. Let wel op uw eigen harde schijf zal een bericht kleiner zijn dan wanneer het over onze mail-server verstuurd wordt. (andere encodering) We raden u dan ook aan geen berichten groter dan 7 MB (op uw harde schijf) te versturen.
Een tweede limiet (om spam tegen te gaan) is dat u maximaal 200 mails kan verzenden per 5 minuten (bijvoorbeeld 1 mail naar 200 verschillende adressen of 200 mails naar 1 adres).

J.W.
14 November 2005, 15:52
sa is idd teleslet ... dikke zever in pakskes !

Informeer u eerst in plaats van zulke domme antwoorden te geven.

de jean
14 November 2005, 17:04
Informeer u eerst in plaats van zulke domme antwoorden te geven.pffft, ik mag mijn mening over die Mensen hier toch posten, de prijs voor uw tv-kabel al eens bekeken sinds ze de boel hebben opgekocht ? waarschijnlijk niet ... ik heb telenet internet gehad, en het was constant gezeik !

J.W.
14 November 2005, 17:23
pffft, ik mag mijn mening over die rotzakken hier toch posten, de prijs voor uwen tv-kabel al es bekeken sinds ze de boel hebben opgekocht ? wsl niet ... ik heb teleslet internet gehad, en het was constant gezeik !

De poster vraagt naar een oplossing voor zijn probleem en ik denk dat hij geen behoefte heeft aan uw niets ter zake doent antwoord.