Volledige versie bekijken : abb opzeggen



nespter
14 November 2005, 00:04
Geachte,

Ik ga verhuizen en zou tevens mijn telenet-abb. willen opzeggen - zijn er hieraan kosten gekoppeld?

mvg

nespter

J.W.
14 November 2005, 00:52
Geachte,

Ik ga verhuizen en zou tevens mijn telenet-abb. willen opzeggen - zijn er hieraan kosten gekoppeld? mvg nespter

4. DUUR
4.1. De minimumduur van deze Overeenkomst bedraagt 1 jaar vanaf de installatiedatum vermeld op het Aanvraag- en Bevestigingformulier. U kan evenwel steeds de Overeenkomst beƫindigen in de gevallen voorzien in de artikelen 2.3 en 8. Indien u 1 maand voor het verstrijken van de minimumperiode mits een aangetekend schrijven de Overeenkomst niet hebt opgezegd, wordt deze automatisch verlengd voor onbepaalde duur. Vanaf dat moment kan u te allen tijde via een aangetekend schrijven de Overeenkomst beƫindigen mits het naleven van een opzegtermijn van minstens 1 maand.
4.2. Indien u de Overeenkomst opzegt tijdens de minimumduur van 1 jaar, behouden wij ons het recht voor u een forfaitaire schadevergoeding aan te rekenen ten belope van de abonnementsgelden voor de nog resterende maanden tot het einde van de minimumduur, behoudens in de gevallen vermeld onder de artikelen 4.1 en 4.3.
4.3. Indien u verhuist naar een gebied waar wij de Internetdienst niet aanbieden, wordt de Overeenkomst automatisch en van rechtswege ontbonden op de verhuisdatum.

nespter
11 December 2005, 23:35
bedankt voor de info

Baloeke
11 December 2005, 23:38
Als je gaat verhuizen, kan je toch altijd je internetverbinding en eventueel je telefoon laten overschakkelen. Kost veel minder denk ik dan achteraf nog eens kosten maken om te laten aansluiten.