Volledige versie bekijken : ADSL upload volume...



jerrythealien
14 November 2005, 13:40
Als ik het goed begrijp heeft een belgacom adsl Go abbonnement (belgie) een maandvolume van 10G waarbij geen onderscheid wordt gemaakt tussen up en download volume?

iemand die dit kan bevestigen, want op hun site zie ik het niet direct staan...

Johnny
14 November 2005, 14:39
Normaal is jouw maandelijkse dotatie datastream de optelsom van up- en downloadvolume. In jouw voorbeeld dus inderdaad totaal 10 Gb.

jerrythealien
14 November 2005, 14:44
ok dat moest ik weten, bij telenet is het anders he die hebben veel download (10 a 20G) maar wel maar 1.5G upload.... das wel wa te weinig voor mij

J.W.
14 November 2005, 15:18
ok dat moest ik weten, bij telenet is het anders he die hebben veel download (10 a 20G) maar wel maar 1.5G upload.... das wel wa te weinig voor mij

Niet echt correct. De limiet bij Telenet is 10 GB waarvan 1,5 GB upload. Echter, bij het nachtsurfen wordend deze limieten verdubbeld. Indien u dus altijd surft, download, upload gedurende de daluren (voor de juiste uren, zie op de site van Telenet) hebt u een limiet van 20 GB waarvan 3GB upload.

de jean
14 November 2005, 15:29
Normaal is jouw maandelijkse dotatie datastream de optelsom van up- en downloadvolume. In jouw voorbeeld dus inderdaad totaal 10 Gb.zo is dat ... had ik vroeger ... nu heb ik teleworking - bilan via werkgever ... een limiet staat er niet op ! :D

slijkdabberke
19 November 2005, 00:04
weet er mischien iemand of je bij adsl ook daluren hebt

Kokki
19 November 2005, 10:37
weet er mischien iemand of je bij adsl ook daluren hebt

nee hoor