Volledige versie bekijken : Bitcomet



reddragon
14 November 2005, 15:24
ik heb een vraag over bitcomet. als je een bestand aant downloaden zijt. dan upload hij da bestand ook. nu komt mijn vraag: als je je upload stopzet. kan dat gevolgen hebben voor uw downloadsnelheid. gaat hij dan trager of rapper downloaden of blijft dat gewoon hetzelfde???????

alsvast bedankt:)

de jean
14 November 2005, 15:27
ik heb een vraag over bitcomet. als je een bestand aant downloaden zijt. dan upload hij da bestand ook. nu komt mijn vraag: als je je upload stopzet. kan dat gevolgen hebben voor uw downloadsnelheid. gaat hij dan trager of rapper downloaden of blijft dat gewoon hetzelfde???????

alsvast bedankt:)ie gaat trager als je de upload nijpt ...

reddragon
14 November 2005, 15:34
ok bedankt

pitbull.spikey
29 May 2006, 10:03
Ik zou hierbij ook nog even willen vragen of er nog mensen zijn met het probleem bij bitcomet namelijk bij het downloaden van een bestand verloopt alles goed tot waneer je de 90% bereikt hebt dan stopt deze of gaat niet meer verder met downen ook enkele dagen later weigert hij medewerking nog iemand zo een probleem???

Kokki
29 May 2006, 10:45
Dat is het nadeel van torrents he. Ja, ik heb dat ook al voor gehad, niet met bitcomet want die heb ik nog nooit gebruikt. Wel met andere bittorrentclients. Als je seeds datzelfde stuk niet hebben, of je hebt geen seeds meer, dan krijg je zoiets. Heel frustrerend is dat.

de jean
29 May 2006, 14:12
Ik zou hierbij ook nog even willen vragen of er nog mensen zijn met het probleem bij bitcomet namelijk bij het downloaden van een bestand verloopt alles goed tot waneer je de 90% bereikt hebt dan stopt deze of gaat niet meer verder met downen ook enkele dagen later weigert hij medewerking nog iemand zo een probleem???overweeg eens limewire pro te gebruiken ... ik haal audio binnen aan 180 tot 220 kb ...

pitbull.spikey
29 May 2006, 14:49
Is de proversie van limewire dan zo een groot verschil dan de standaard want ik werk soms met de gewone versie maar ik moet zeggen er zit ook enorm veel kuwel bij ze

Nikolas
1 June 2006, 17:33
Dit is niet legaal jeanke, en ook niet zo mooi van je om dit op het forum te zetten!

de jean
1 June 2006, 19:17
Dit is niet legaal jeanke, en ook niet zo mooi van je om dit op het forum te zetten!pffft, dat weet toch iedereen ??

pitbull.spikey
3 June 2006, 18:48
Zou je nu toch nie omvallen¨.Ik heb met een download begonnen via bitcomet voor win xp pro gold edition alles verloopt vlotjes en dan ben ik aan 99,9% en dan STOPT het ding .Het is nu al een dag of drie dat hij alle meedewerking weigerd.Ik had nog 256kb te gaan hoe kan dit nu ?? iemand??

de jean
3 June 2006, 23:23
Zou je nu toch nie omvallen¨.Ik heb met een download begonnen via bitcomet voor win xp pro gold edition alles verloopt vlotjes en dan ben ik aan 99,9% en dan STOPT het ding .Het is nu al een dag of drie dat hij alle meedewerking weigerd.Ik had nog 256kb te gaan hoe kan dit nu ?? iemand??helaas ... w88 en hopen dat de dl niet corrupt is ...

andytjuh
4 June 2006, 19:24
hallo ik was een download aan het doen via bitcomit maar hoe kan ik deze bekijken .kan iemand mij helpen

de jean
4 June 2006, 20:15
hallo ik was een download aan het doen via bitcomit maar hoe kan ik deze bekijken .kan iemand mij helpenis ie al volledig binnen ?

andytjuh
5 June 2006, 13:17
nee nog niet volledig binnen wat moet ik dan doen als hij volledig binnen is omdat te kunnen bekijken

de jean
5 June 2006, 14:24
nee nog niet volledig binnen wat moet ik dan doen als hij volledig binnen is omdat te kunnen bekijkennaar de opslaglocatie gaan en klikken op het bestand ...

andytjuh
5 June 2006, 19:22
en dan ga ik dat kunnen bekijken en met welk programa bekijk ik dat het best het is een filmbestand

de jean
6 June 2006, 07:15
meestal met windows media player ... of quick time ...

andytjuh
6 June 2006, 21:02
moet ik die bestanden nog uitpakken met winrar

de jean
7 June 2006, 07:12
moet ik die bestanden nog uitpakken met winrarhangt er vanaf hoe ze binnenkomen ...

pitbull.spikey
27 June 2006, 10:20
Via de voordeur e jean ale vent toch lol:D

Trax
27 June 2006, 10:56
als het video is kan je eens proberen met avi preview

carl
28 June 2006, 14:52
Bij bitlord en bitcomet kan je zien hoeveel % je peers hebben, als er niemand bij is met 100 % kan je de download maar beter annuleren. Het is echt heel vervelend, ik had net 5.2 gig (94%)binne en plots besluit ie ermee op te houde.

pitbull.spikey
28 June 2006, 14:57
Bij bitlord en bitcomet kan je zien hoeveel % je peers hebben, als er niemand bij is met 100 % kan je de download maar beter annuleren. Het is echt heel vervelend, ik had net 5.2 gig (94%)binne en plots besluit ie ermee op te houde.

dat is idd heeeel vervelend kzit in het zelfde geval da zijn al verloren mb godv***

de jean
29 June 2006, 15:55
jammer als je een limiet hebt ...

pitbull.spikey
29 June 2006, 22:39
jammer als je een limiet hebt ...

Een limiet jean?? wa bedoel je juist ??

Nikolas
29 June 2006, 22:51
Een limiet jean?? wa bedoel je juist ??

De downloadlimiet van je internet abo...

de jean
29 June 2006, 23:23
De downloadlimiet van je internet abo...

idd ... en ik hebber geen :evil:

pitbull.spikey
29 June 2006, 23:44
idd ... en ik hebber geen :evil:

bij wie heb jij dan wel een abb. jean??

de jean
30 June 2006, 05:57
bij wie heb jij dan wel een abb. jean??bij skynet, van mijn baas ... is een deal dat ons bedrijf heeft bij belgacom ... upload max 2gieg, down geen, zolang je niet elke maand meer dan 25 gieg binnenhaalt, er is een limiet maar die is voor alle werknemers tesamen, de meesten doen nix anders dan wat mails bekijken en versturen en wat rondhangen ... dus isser genoeg om te sponzen :lol:
Het is een speciale thuiswerklijn waarmee we ook op de server kunnen werken.

nojs
1 July 2006, 16:49
hier ook geen limieten :)