Volledige versie bekijken : kan uitgaande server niet vinden



baxter
16 November 2005, 18:32
Wanneer ik mijn e mail programma open krijg ik het bericht kanuitgaande server uit.telenet.be niet vinden. Zodoende kan ik geen mailtjes verzenden.mijn e mail programma is Incredimail.

dank bij voorbaat
groetjes Baxter

Kokki
16 November 2005, 19:08
Heb je een firewall, en heb je die al eens afgezet?
Zijn misschien stomme vragen, maar is op dat moment je internetverbinding al actief, en heb je Telenet?
Groetjes

baxter
16 November 2005, 19:44
internetverbinding is actief en heb inderdaad ook Telenet,wanneer ik Firewall uitschakel kan ik ook nog steeds geen mailtjes verzenden
Groetjes Baxter

nielsvandesype
16 November 2005, 20:53
Zijn al je mailgegevens correct ingevoerd net als je persoonlijke accountgegevens. Of het kan een probleem met de mailserver van telenet zijn.

gizmo24
17 November 2005, 20:41
Zijn al je mailgegevens correct ingevoerd net als je persoonlijke accountgegevens. Of het kan een probleem met de mailserver van telenet zijn.probeer met dit telenet tooltje terug je acount in te stellen dit is voor deze problemen ontworpen en gebruiksvriedelijk tool (http://www.telenet.be/images/telenet-exe_tcm126-48211.EXE)

Ivan
17 November 2005, 21:56
mail-in.telenet.be
mail-out.telenet.be

baxter
19 November 2005, 17:21
heb het tooltje uitgeprobeert, en ook ne keer out.telenet.be maar dit brengt allemaal geen beterschap,helaas

Ivan
19 November 2005, 17:48
Het is mail-out.telenet.be

baxter
19 November 2005, 20:03
ook als mail-out.telenet.be invoer kan ik geen mailtjes verzenden

baxter
19 November 2005, 20:18
ik incredimail verwijdert als e-mail programma en alles wat ik in register kon vinden over incredimail ook verwijdert en kan nu met outlook express terug e-mail verzenden,dus wat mij betreft mag dit onderwerp afgeloten worden.

Vriendelijke groeten
en hartelijk bedankt voor de reactie's

Baxter

Baloeke
19 November 2005, 20:44
ook als mail-out.telenet.be invoer kan ik geen mailtjes verzenden

Voor te verzenden: mail-in.telenet.be
Voor te ontvangen: mail-out.telenet.be

gizmo24
19 November 2005, 21:35
Het is mail-out.telenet.be
in en uit.telenen.be
of smtp.telenet.be
allemaal een pot nat

spruit
20 November 2005, 14:17
Voor te verzenden: mail-in.telenet.be
Voor te ontvangen: mail-out.telenet.be

bij mij is het idd ook zo, maar bij anderen dan weer in en uit, en mail-in en out werkt dan daar niet...strange...
Ik denk dat die out en in bij de eersten hoort die breedband telenet hebben ;)