Volledige versie bekijken : Norton ghost 9.0



Merling
16 November 2005, 20:46
Hallo,

Ik heb een image gemaakt van mijn systeemschijf met norton ghost 9.0, ik wou die gisteren terug zetten maar kreeg toen de melding dat ik dat niet zo direct in windows kon doen maar dat ik de recovery disk moest gebruiken.
Maar als ik die in de cd speler stop en dan opnieuw opstart doet ie ook niks.
Ik weet het even niet meer, heeft iemand hier ervaring mee?
Groetjes Merling:verlegen:

g_man
16 November 2005, 20:57
Je moet ofwel de bootable cd van Ghost in je CD steken, ofwel de recovery disk van symantec en daarmee opstarten, NIET proberen vanuit de windows omgeving, want dat gaat niet.
Dus in je BIOS, first boot device op CD/DVD zetten, één van beide cd's erin en je bent vertrokken.

Merling
16 November 2005, 21:08
Je moet ofwel de bootable cd van Ghost in je CD steken, ofwel de recovery disk van symantec en daarmee opstarten, NIET proberen vanuit de windows omgeving, want dat gaat niet.
Dus in je BIOS, first boot device op CD/DVD zetten, één van beide cd's erin en je bent vertrokken.
Ja, dat is het hem nu net, als ik de genoemde cd in de speler doe en opnieuw opstart gebeurt er dus niks, hij start gewoon windows weer op. In de bios staat first boot device op cd/dvd.

g_man
16 November 2005, 21:12
Heb je een origineel exemplaar of een andere...? Zet CD op first en de rest op disabled zodat 'm niet kan doorbooten.

Merling
16 November 2005, 21:49
Heb je een origineel exemplaar of een andere...? Zet CD op first en de rest op disabled zodat 'm niet kan doorbooten.

Bedank voor je hulp, het is gelukt, ben weer helemaal schoon begonnen.

(y) Grtn Merling

g_man
16 November 2005, 22:14
np :)