Volledige versie bekijken : Hulp op afstand.



Michy
17 November 2005, 15:51
Hallo allemaal,

Ik heb namelijk problemen met mijn hulp op afstand!! Dat lukte steeds maar sedert 2 dagen lukt dat niet meer en als er iemand hulp vraagt krijg ik het volgende kadertje te zien!! Ik kan het hier nu niet plakken, ik zal het tikken wat er op dat kadertje staat:

Kan de pagina niet weergeven

De webpagina die u probeert te bekijken, kan niet worden weergegeven.
Het kan zijn dat de pagina niet meer beschikbaar is, of dat de website tijdelijk offline is. Probeer het later opnieuw, of probeer een andere pagina.


Over welk een pagina hebben ze het hier nu?
Ik gebruik wel de laatste MSN messenger. De windows messenger 5.1 staat erop en ik gebruik Microsoft Outlook als standaard emailprogramma?! En mijn FireWall ligt af als ik hulp bij afstand wil bieden. Daar kan het niet aan liggen he, maar ik heb wel met double killer mijn dubbele bestanden gewist!! Zou het daaraan kunnen liggen en welk een bestandje mis ik dan en waar kan ik dat dan terug vinden, want mijn dubbele bestanden zijn wel gewist!! Mijn Update zijn ook Up to Date. Mijn herstelpunten zijn ook gewist doordat ik mijn PC grondig gekuisd (te grondig) had als ik die Double killer gebruikt heb. :close
Als iemand me zou kunnen helpen zou ik zeer dankbaar zijn!!

Vriendelijke groeten vanwege Michy!!

compuchrisje
18 November 2005, 18:35
Kan je met je installatie cd je bestanden niet herstellen? Zou het toch maar eens proberen als ik jou was. Of als je een backup hebt gemaakt voor die verwijdering (wat trouwens bij alle double killers ten zeerste wordt aangeraden) die terugzetten.