Volledige versie bekijken : Nero 7



alfons
17 November 2005, 17:35
Kun je Nero 7 vergelijken met de 6...?

Kokki
17 November 2005, 18:39
Nero 7 Premium is het complete softwarepakket voor digitale media. Het pakket bestaat uit een groot aantal toepassingen. Zoals het bekende Burning Rom, een uitermate professionele en uitgebreide DVD en CD brandsoftware die nu ook LightScribe volledig ondersteunt. Het is een programma om schitterende labels te branden op CD's of DVD's. Met behulp van dezelfde laser die gegevens brandt in uw schijfstation, u kunt de schijf omdraaien en ze opnieuw in het station plaatsen en een etiket branden.
Nieuw in dit pakket is Nero Home, een PC en TV multimediamanagement- en distributiesoftware. Op uw TV-scherm krijgt u hiermee een lijst met alle mediabestanden te zien, die u dan verder met de afstandsbediening bestuurt. Ook tv time-shifting behoort tot de mogelijkheden. Met Nero PhotoSnap kunt u foto's opzoeken, bekijken, bewerken en er slideshows mee maken. Andere onderdelen zijn: Nero SoundTrax, Nero Vision, Nero ShowTime, Nero Cover Designer, Nero ToolKit, Nero InCD, Nero SoundBox en Nero ImageDrive. Bij installatie krijgt u de optie zelf te beslissen om ze allemaal of enkele ervan te installeren.

Nero 7 heeft dus een aantal nieuwigheden, je moet maar zelf beslissen of je dit de moeite vindt :)

kurt0015
17 November 2005, 19:00
kokki ik heb die nero 7 he Premium maar hoe kan je dat etiket dan erop zetten :verlegen:

Kokki
17 November 2005, 19:03
Die lightScribe? Je brander moet dat ondersteunen. Dit is iets nieuws, wellicht kan die van jou dat niet. Die van mij kan het ook niet hoor.

alfons
17 November 2005, 19:41
Kan ik dat te weten komen of mijn branders dat kunnen(lightScribe)of is het gewoon uit proberen.

Kokki
17 November 2005, 19:50
Ik weet niet hoe je het kan zien, maar deze technologie is nog recent dus als je schrijver 1 jaar oud is zal ie het wellicht niet kunnen.
De cd's die je hiermee wil schrijven zijn ook speciale . Hier een review: http://www.zdnet.be/reviews.cfm?id=45425

Clioke16V
18 November 2005, 13:34
welke schrijver heb je Alfons > merk en type nr van toestel en dan ff googlen, maar als die van u een jaar oud is heeft die dit al niet hoor, want systeem lightscribe is nog niet lang bekend.

alfons
6 February 2006, 12:11
Heb twee dvd schijvers 1-hp en 1-philips.
en wie kan mij een pm sturen.

Kokki
6 February 2006, 19:26
Ik wil je wel een pm sturen, maar wat wil je dat erin staat?
Kan je wat meer info geven over die branders? Het type-nr bv.

alfons
7 February 2006, 12:25
Kokki je hebt pm.

Kokki
7 February 2006, 17:45
:D Je hebt er ook een.

Cicco
16 February 2006, 10:43
Kan de label ook in kleur worden gebrand?

Kokki
16 February 2006, 11:24
Nope, dat is mss voor de toekomst :)