Volledige versie bekijken : bearshare probleemke met antivirus



viper
20 November 2005, 20:05
er weet soms niemand hoe het zou komen dat bearshare altijd na een bepaalde tijd het programma zonder waarschuwing beëindigd.vroeger had ik dit al met panda, toe ik het weg gooide had ik geen problemen meer.nu heb ik al een backup terug moeten zetten wegens omstandigheden:).eerst stond er geen virusscanner op, geen problemen,maar nu staat zonealarm erop, en bang, het is weer van dat.

iemand een idee?neen zeker,

greets

andre verspeete
20 November 2005, 21:02
komt door de firewal

viper
21 November 2005, 22:06
lol, i know, maar ik vind het gewoon eigenaardig dat het afsluit.moest het nu geen verbinding maken zou ik het nog verstaan.

compuchrisje
23 November 2005, 02:33
Bearshare kan evenwijdig gesteld worden met spyware.... dus nogal wiedes dat niet Bearshare maar wel je virus/spywarescanner bij een aanval de boeken sluit.

Sille
23 November 2005, 20:52
jup idd bearshare zit wel wat spyware op en als je iets downloaden slaat je firewall alarm en valt bearshare uit is hier ook het geval

Rosty
24 November 2005, 06:50
Hoi viper, ivm met Bearshare kijk eens:HIER (http://spywareinfo.com/articles/p2p/)


Grtz,

Rosty.

Bartjeuh
3 December 2005, 19:51
bearshare komt met spyware, bearshare pro is clean.. en je moet uw firewall zo instellen dat t verbinding kan maken (anders zal je nog niks kunnen doen)