Volledige versie bekijken : Outlook express probleem



scorpio_charly
22 November 2005, 12:18
Mensen uit mijn adresboek klagen dat ze mijn mails telkens vier of vijf maal krijgen. Ik heb het gecheckt en bij het verzenden van bijlagen, krijg ik een foutmelding. Het bericht verhuist niet van "Postvak Uit" naar "Verzonden Items". Recent heb ik Spybot zijn werk laten doen maar de situatie is nog niet veranderd. Any advice is welcome. Thanks in advance.

J.W.
22 November 2005, 15:27
Mensen uit mijn adresboek klagen dat ze mijn mails telkens vier of vijf maal krijgen. Ik heb het gecheckt en bij het verzenden van bijlagen, krijg ik een foutmelding. Het bericht verhuist niet van "Postvak Uit" naar "Verzonden Items".

En als u nu eens wilde vermelden met welk programma u uw mailtjes verstuurt, zou men al veel verder zijn. Glazen bollen bestaan wel, maar zijn hier van geen nut.

Baloeke
22 November 2005, 16:24
Altijd handig is dat bij problemen is dat er vermeld word welk programma er gebruikt wordt. Helderziend zijn we hier niet

scorpio_charly
22 November 2005, 20:47
Sorry, voor de verwarring maar ik dacht dat men aan de titel zou zien dat ik Oulook Express gebruik. Telenet is mijn provider. Dank bij voorbaat.

J.W.
22 November 2005, 22:55
Sorry, voor de verwarring maar ik dacht dat men aan de titel zou zien dat ik Oulook Express gebruik. Telenet is mijn provider. Dank bij voorbaat.

Sorry, een fout van mij.

J.W.
22 November 2005, 23:00
Mensen uit mijn adresboek klagen dat ze mijn mails telkens vier of vijf maal krijgen. Ik heb het gecheckt en bij het verzenden van bijlagen, krijg ik een foutmelding. Het bericht verhuist niet van "Postvak Uit" naar "Verzonden Items". Recent heb ik Spybot zijn werk laten doen maar de situatie is nog niet veranderd. Any advice is welcome. Thanks in advance.

Hebt u in - Menubalk - Extra - Opties - Tabblad Verzenden een vinkje geplaatst bij:
Kopie van verzonden bericht opslaan in de map Verzonden items?

scorpio_charly
23 November 2005, 14:06
In mijn "tabblad verzenden" is alles aangevinkt, dus ook "kopie opslaan".
Ik denk dat mijn "verzonden items" behoorlijk vol zit.
Denk je dat het probleem opgelost zal zijn als al mijn verzonden items delete ?

J.W.
23 November 2005, 14:26
In mijn "tabblad verzenden" is alles aangevinkt, dus ook "kopie opslaan".
Ik denk dat mijn "verzonden items" behoorlijk vol zit.
Denk je dat het probleem opgelost zal zijn als al mijn verzonden items delete ?

Wat is "Behoorlijk vol"? Hoeveel MB?

scorpio_charly
23 November 2005, 15:23
Er zitten 1100 berichten in mijn "verzonden items" en 110 in mijn "postvak in".
Verwijderde berichten worden automatisch gewist na afloggen.

J.W.
23 November 2005, 15:51
Er zitten 1100 berichten in mijn "verzonden items" en 110 in mijn "postvak in".
Verwijderde berichten worden automatisch gewist na afloggen.

1100 is misschien veel, maar kan ook in grootte weinig zijn.
Een vezonden vericht kan 1 kb groot zijn, maar ook 7 - 8 Mb.
Kijk eens hoeveel Mb het totaal is.
Verkenner - Documents en Settings - Map "uw naam" - Local settings - Application Data - Identities - Microsoft - Outlook Expres. Indien u geen grootte ziet staan, rechtsklikken en dan eigenschappen of anders: Weergave - Details

scorpio_charly
24 November 2005, 13:01
Even gecontroleerd en er blijkt 2,7 Gb in mijn "Verzonden Items" te zitten. Ik ga eens grote kuis houden en laten weten of het geholpen heeft.

spruit
26 November 2005, 20:00
Even gecontroleerd en er blijkt 2,7 Gb in mijn "Verzonden Items" te zitten. Ik ga eens grote kuis houden en laten weten of het geholpen heeft.

is idd veeeeel te veel.
best ordenen in je mails, zoals mappen aanmaken van, wie enz...;