Volledige versie bekijken : Fifa 2006 - wat moet ik met de bestanden ?



tarlmars
25 November 2005, 13:52
Onlangs heb ik Fifa 2006 (PS2) gedownload maar weet niet hoe ik het op DVD krijg gebrand. In bijlage zie je hoe de bestander eruit zien.
Weet er iemand raad met deze bestanden.
Graag antwoord.
Met vriendelijke groeten
Marc

Kokki
25 November 2005, 16:11
je zal winrar moeten installeren, en dan op de eerste file gaan staan en rechtsklikken en dan kiezen voor uitpakken waar je maar wil.
Dan ga je een ander formaat krijgen, en als je dat weet, dan zet je hier maar even een nieuw berichtje neer :)
Winrar vind je regelmatig zoek maar eens op winrar (vb. met grabit). Je kan ook een trial downloaden http://www.winrar.nl/
Succes

tarlmars
25 November 2005, 21:58
Dat heb ik ook al geprobeerd. Als ik er klik dan kan ik het bestand alleen maar winzippen. Unzippen gaat niet. Ik heb in bijlage een afdrukje gemaakt.
Marc

ghost
25 November 2005, 22:19
Als uw bestanden er zo uit zien moet je winrar openen en niet rechts er op klikken dat gaat niet. Dus open winrar dus niet met de rechtermuisknop en zoek dus die rars , selecteer de eerste ervan en klik op uitpakken in je kunt daar kiezen waar , of je klik dadelijk op ok dan maakt hij een aparte map waar uw rars staan .

tarlmars
25 November 2005, 23:44
Ghost,
Warempel, en het is nog waar ook. Deze manier van werken was ik nog niet tegengekomen.
Sterker nog, als winrar klaar was bood Nero 7 zich automatisch aan en ik diende juist maar te klikken op "branden".
Mijn zoon zal morgenvroeg blij zijn als hij ontwaakt.
Groeten en nogmaals bedankt
Tot ziens

ghost
25 November 2005, 23:59
ggd;) slotje:)