Volledige versie bekijken : Mcafee geinstalleerd,post geblokkeerd



cbrke
27 November 2005, 17:51
Ik had eerst norton en nu heb ik Mcafee geinstalleerd en nu heb ik het volgende aan de hand.Zowel bij incredimail als op msn krijg ik niks meer verstuurd van post maar kan ik wel ontvangen.Het zal wel een kwestie van instellen zijn,maar waar.Wie weet het ,thanks:close :wtf:

nielsvandesype
2 December 2005, 22:15
Beste je zou hier eens kunnen kijken : http://www.mcafee.com/us/support/technical_support/default.asp

pitbull.spikey
7 December 2005, 13:08
Vinden jullie niet dat je pc vertraagd is door het instaleren van mc afee anti spy en virus ?? Ik heb deze full install gedaan en ik heb zo de indruk kan verkeerd zijn ook ze wa vinden jullie?

fews
7 December 2005, 16:58
Vinden jullie niet dat je pc vertraagd is door het instaleren van mc afee anti spy en virus ?? Ik heb deze full install gedaan en ik heb zo de indruk kan verkeerd zijn ook ze wa vinden jullie?

off topic:
dan moet ge ne keer Norton instaleren dan zult ge wel weten wat vertragen is :close LOL

sorry kon het niet laten:D :evil:

mvg
:evil: fews:evil:

pitbull.spikey
7 December 2005, 18:16
Tis niemand dat u verplicht om dat te doen e .Ik had ervoor altijd trend micro antivirus en had daar toch geen zo een last van .Bij de install nu van mcafee ondervind ik wel meer vertraging