Volledige versie bekijken : nero plugin pack



reddevel
27 November 2005, 18:02
ik heb nero 6.6.0.16 Ultra edition op mijn pc nu heb ik een plugin pack geinstalleerd en hij zette dit in de map "C/program files/AHead/nero" nu is de vraag is dit de juiste directorie? :verlegen:

whoopie
27 November 2005, 18:09
volgens mijn bescheiden mening wel !

reddevel
27 November 2005, 18:38
bedankt voor je reactie maar ik twijvel omdat als je in de instellingen gaat kijken dan staat daar bij "algemeen" onderaan bij "plugin dictory" dat hij gaat naar de map "C/program files/coman files/ahead/audioplugins". En dat is toch een heel andere beschrijving of vergis ik mij? :verlegen:

whoopie
27 November 2005, 20:03
'k zit nu ondertussen met nero 7, maar ergens denk ik toch dat dit normaal is, 't is te zeggen, als jouw plugin pack daar als laatste iets toegevoegd heeft, dat die map dan als eerste geopend wordt. mocht ik hier verkeerd in zijn, aarzel niet om mij hier te verbeteren!

reddevel
28 November 2005, 07:21
ik weet het zelf ook niet in hoeverre dit werkt hopelijk zijn er nog anderen die er een idee over kunnen geven. :verlegen:

smurfslover
28 November 2005, 09:19
Kan je die directory in de instellingen van nero niet wijzigen naar de map waar jij je plugins hebt geinstalleerd?

reddevel
28 November 2005, 15:43
dat heb ik ook al geprobeerd maar dan krijg ik het bericht dat hij daar geen plugins vindt en springt hij terug naar de standaard map.

filmmachine
28 November 2005, 20:58
reddevil je hebt een PM.