Volledige versie bekijken : wie helpt mij uit de nood?



birdy
27 November 2005, 18:52
Als ik wil afprinten blijven al mijn documenten in de wachtrij staan en de printer doet niet verder?? Had dit probleem ook met mijn vorige printer (hp3820) gisteren vervangen door (eson stylus d88) alles perfect geinstalleerd en jawel terug van hetzelfde. foutmelding:"kan cartridges niet herkennen"dat deet hij bij de hp ook nochtans zijn ze origineel bij de printer bijgeleverd. zou dit een xp probleem kunnen zijn??

whoopie
27 November 2005, 19:13
staat hij ingesteld als standaard printer ?

birdy
27 November 2005, 19:25
daarnet

birdy
27 November 2005, 19:25
ja hoor

whoopie
27 November 2005, 19:30
'k heb dit ooit ook meegemaakt, maar bij stond de printer niet ingesteld als standaard ingesteld ! en al eens geprobeerd met de printer manueel in te stellen, zelf een printerpoort toewijzen en ook eens nakijken of dat de driver v/d printer niet standaard in xp zit. als dit niet blijkt te helpen, kan ik je spijtig genoeg niet verder helpen
greetz whoopie

Fakke_Berto
27 November 2005, 21:03
Doet hij een zelftest?
Staat hij aangesloten op een router?
Groetjes.

diedie
27 November 2005, 21:12
Bij sommige printers moet je eerst de hardware installeren en daarna de software, bij andere printers is het soms omgekeerd. Vandaar dat je goed uw boekje moet lezen met de instrukties. Schakel zoveel mogelijk andere programma's uit zoals uw anti-virus en firewal enz. Bekijk het eens
mvg,

Fakke_Berto
29 November 2005, 18:03
We horen er niets meer van. Is je probleem nu opgelost en wat was de oorzaak? Wij zouden dat ook graag weten.
Groetjes.

birdy
30 November 2005, 21:37
sorry voor het late reageren maar uiteindelijk nieuwe printer terug binnengedaan bij microman en daar zeggen ze dat het waarschijnlijk een software probleem van de printer zelf is . ze zijn het aan het uizoeken . k' heb er nog niets van gehoord.