Volledige versie bekijken : Registry Mechanic v 5



Yvan
28 November 2005, 18:00
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met hierboven vermeld programma.
Ik vind er wel info over maar alles is engels en dat is niet mijn favoriete taal.

Wat ik zoek is ergens een nederlandstalige handleiding of als het kan enige richtlijnen waarop ik speciaal moet letten als ik met dit programma wil werken

Ik heb het programma nog niet geïnstalleerd
Ik vroeg me alleen af, moet men rekening houden met welbepaalde instellingen of kan ik dit programma gewoon zijn werk laten doen met de voorafingestelde zaken door de fabrikant.
Momenteel heb ik Ccleaner staan op mijn Pc is het dan nog aangewezen om nog eens register Mech ook te plaatsen.
De reden waarom ik dit alles vraag is omdat mijn Pc de laatste tijd moeilijker uitschakelt en soms geeft hij alvorens hij uitschakelt een informatie, maar ik kan deze niet lezen omdat het te snel verdwijnt.

Dank bij voorbaat
Yvan

timberke
28 November 2005, 18:15
hallo Yvan,die reg mechanic gebruik ik ook,gewoon scan your registry laten doen,alles wordt automatisch gefikst,bij options kun je een systeemherstelpunt laten aanmaken als je wil,bij custom scan vink je alles aan,bij compactregistry kun je het register af en toe eens laten defragmenteren,hier draait alles toch soepel zo.

swabas
1 December 2005, 15:17
Wat timberke zegt klopt volledig maar dit prog wordt meestal gebruikt om resten van verwijderde programma's te verwijderen.Ook al verwijder je progs via configuratiescherm en software dan nog gebeurt het dat er iets achterblijft,daar is het wel ideaal voor.
Groetjes
Swabas

Silverwing
1 December 2005, 17:24
Neem beter regsupreme(pro),die is in het Nederlands en zeer eenvoudig in het gebruik.Ik gebruikte vroeger ook registry mechanic tot er op een onverklaarbare wijze iets mis mee is gelopen en ik veel problemen gehad heb.
Kan je via pm wel iets bezorgen!

Heezy
1 December 2005, 17:33
Ik vind registry mechanic 5 echt goed. Hier gebruik ik een combo van TuneUp Utilities, Regsupreme Pro, Registry Fix en Registry Mechanic.