Volledige versie bekijken : wie weet raad???



WhiteWolf
30 November 2005, 00:55
wie weet er hier raad mee?,ik heb nero premium7 installeerd alles loopt perfekt wat nero betreft maar wat blijkt nu dat is dat mijn windows madia player niet meer werkt???
hij draaid het lied wel maar ik hoor het niet meer afspelen en alles is in orde met mijn soundkaart want ik hoor wel mijn opstart geluid van windows + de msn aanmelders dus daar kan het niet aan liggen hé
heeft nero de kontrole overgenomen van mjn media player zo ja hoe kan ik dit terug veranderen???(crash) please help me:D

compuchrisje
30 November 2005, 01:13
Moét je persé die windows MP gebruiken? Als ik jou was installeerde ik een andere, de windowsversie gaat altijd op zoek naar legale info en dat kan probs geven bij 't afspelen van copy's. Je hebt trouwens pm...

pino
30 November 2005, 02:05
Het is omdat nero 7 alles overneemt van mp3 tot avi .
Best alles eraf gooien en je oude nero erop zetten.
Ik zeg altijd iets wat goed draaid moet je laten draaien , ik wil zeggen , het is niet omdat het de 7 is dat die beter gaat gaan .Alleen voor bepaalde toepassingen mischien .

probeer het maar .
Greetz pino.

je kan ook het aanpassen in je config van nero. aanvinken .of niet .

trapezium
30 November 2005, 07:28
Gooi versie 7 van Nero d`r maar af, daar heb ik nog niet veel goeds over gelezen.

HMa
30 November 2005, 08:08
wie weet er hier raad mee?,ik heb nero premium7 installeerd alles loopt perfekt wat nero betreft maar wat blijkt nu dat is dat mijn windows madia player niet meer werkt???
hij draaid het lied wel maar ik hoor het niet meer afspelen en alles is in orde met mijn soundkaart want ik hoor wel mijn opstart geluid van windows + de msn aanmelders dus daar kan het niet aan liggen hé
heeft nero de kontrole overgenomen van mjn media player zo ja hoe kan ik dit terug veranderen???(crash) please help me:D
Hallo
Ga naar 't bestandje dat je af wil spelen,rechter muisknop,optie openen met,maak je keuze (bv win mediaplayer)en zet 'n vinkje bij dit type bestand altijd openen met dit programma .

Succes,

HMa

Icemar
30 November 2005, 13:29
als je nero installeerd moet je goed opletten wat er aan gevinkt staat of hij alles hudige instellingen over mag nemen dus alles wat ej opend zal via nero geopen worden als je niet goed oplet .
ik heb zelf ook nero 7 en alles draait hier zonder problemen

pino
30 November 2005, 14:47
Gooi versie 7 van Nero d`r maar af, daar heb ik nog niet veel goeds over gelezen.

Sorry , als jullie me niet goed verstaan hebben ,ik breek nero 7 niet af of zo maar als je met die vraag komt ,dan zou je dat moeten weten als ergens een setup doet goed moet kijken wat je aanvinkt en niet Automatisch next next drukt .
En ja als je een media bestand hebt , en wil open doen, en kiezen met welk program je wilt openen , en altijd met dit program wil doen , dat gaat ook.
Maar hier ging zijn geluid niet meer .
En waarom nero 7 als nero 6.9.9. vb nog gaat .
Ik zeg altijd iets wat goed draaid moet je laten draaien .

Dit bericht is niet gemaakt om iemand te kwetsen maar te helpen .

groetjes Pino.

Dirkske
30 November 2005, 15:00
had ook die nero 7 geinstalleerd en toen ik muziek cd's schreef sloegen ze allemaal door dacht eerst dat het aan de schrijfjes lag hem er afgegooid en terug nero geïnstalleerd die bij de schrijver geleverd was.

scorpiocay
4 December 2005, 21:00
ik zou alles wegwerpen van nero 7 en herbeginnen met de vorige nero

WhiteWolf
4 December 2005, 22:55
alles is opgelost crach pc :verlegen: alles herinstalleert en nero 6.enzoveel er terug opgezet :) en nu draaid mijn pc'tje terug als vroeger hé (y) maar ben wel mijn muziek,foto's enz kwijt :close maar 1 ding wat pino zei is juist als alles goed draaid laat het zo draaien (y) dit was weer eens een goed lesje:D hier mag slotje op