Volledige versie bekijken : powerpoint probleem



vuurvliegje
30 November 2005, 20:26
Hey jongens,

ben ik weer. Normaal kan ik nogal wat zelf oplossen maar de laatste dagen krijg ik alleen maar rare problemen.

Nu is er het volgende:

voor school wordt alles op internet gezet. Zo ook dia presentaties met powerpoint. Ik kan alles gewoon openen geen probleem (het betreft hier 4 presentaties van 1 vak). Een vriend van me kan 3 van de 4 niet openen. Ik heb m mijn offcie versie al gegeven. Maar nog kan hij 3 van de 4 niet openen. Terwijl ik ze wel kan openen. Wie heeft de oplossing?

Alvast bedankt

groeten

Patrick

ghost
30 November 2005, 20:51
Heeft hij ook de office update gedaan ?

2B's
30 November 2005, 21:13
Hij kan natuurlijk ook altijd nog de volledige versie van openoffice downen, die kan alles wat in MS gemaakt is lezen. Gratis en voor niks een volledig pakket dat ook nog werkt! ga even naar http://nl.openoffice.org/downloaden.html

vuurvliegje
1 December 2005, 13:51
Heeft hij ook de office update gedaan ?

Hij heeft inderdaad de updates gedaan. Maar nog steeds kan hij de eerste 3 bestanden niet openen. Nummer 4 wel. En kan ik ze allemaal openen. Heeft t niks met instellingen ofzo te maken??

Groeten

Patrick

compuchrisje
1 December 2005, 18:25
'k Denk dat je inderdaad best de instellingen van jullie office even vergelijkt. En misschien ook je vriend zijn veiligheidsinstellingen voor zijn pc.

Nikolas
1 December 2005, 18:27
Zit er geluid/film in je Powerpoint? Want hier op school hebben we soms vergelijkbare problemen.
Dingen gemaakt in 2003 ofzo weigert hij soms te openen in 2000 of omgekeerd.
Het durft soms echt raar te doen. Probeer anders een de film/geluid even uit te halen en dan te kijken wat er gebeurt...