Volledige versie bekijken : dvd



vraagteken
2 December 2005, 11:40
hallo ik heb dvd 's (schijfjes ) gekocht dvd - platinum nu wil ik die afspelen op mijn dvd speler ( parckard bell ) maar dat lukt niet de vraag is wat zou hier het probleem van kunnen zijn (op de pc speelt hij de dvd wel af) alvast bedankt

GuntherS
2 December 2005, 12:42
Zijn het echt dvd's? Of zijn er andere filmbestanden op gezet.
Dit kan je controleren als er op de DVD een map Video_TS en een map Audio_TS is.
En anders eens proberen aan een lagere snelheid te branden (zo laag mogelijk).

En als deze punten niet werken, dan denk ik dat je DVD-speler geen DVD-R ondersteunt (raar maar waar).

vraagteken
2 December 2005, 13:05
dvd's http://img526.imageshack.us/my.php?image=plo9dn.jpg
film staat in http://img526.imageshack.us/my.php?image=nhy2tm.gif
en ze hebben tegen mijn gezegt dat + - en nog type's kan afspelen
ik heb een + en een - ( gewoon ) afgespeelt een films marcheerde ligt het nu aan die plantinum of ????????????????? BEANKT

Clioke16V
2 December 2005, 13:37
Dan ondersteund hoogstwaarschijnlijk u dvd speler dat formaat niet, probeer ook nog eens een dvd te branden tegen de laagste snelheid.

vraagteken
2 December 2005, 15:26
heb ik geprobeerd niets er gebeurt niets ik zal mijn nieuwe moeten kopen hè
tot bedankt

GuntherS
2 December 2005, 16:45
Steek eens een originele DVD in je speler om te kijken of hij het dan doet?
Misschien is je laser vuil of kapot?

Clioke16V
2 December 2005, 17:30
Dat is ook een mogelijkheid maar niet direct een nieuwe kopen he, zoek zelf eens op google naar het JUISTE type dvd speler dat je hebt en kijk dan of deze > DVD-R/RW EN/OF DVD+R/RW kan spelen, als ze er alle 2 vermeld staan zou die de dvd moete kunnen afspelen.

vraagteken
3 December 2005, 19:27
die dvds spelen wel af op mijn pc maar niet op de dvd speler ik had bij mijn gebuur een dvd- ( gewone dvd geen plzntinum ) gaan halen om te proberen en die speelde ook af op mijn dvdspeler zodus zal het aan die dvd liggen die ik heb gekocht ???????????
SORRY voor de late reactie.

compuchrisje
3 December 2005, 20:04
Ik heb hier net iets andersom, had een audio-dvd gemaakt met audio-dvd creator. Die speelt perfect op onze dvd-speler, maar niet op de pc. Misschien de bestandsindeling die niet geaccepteerd wordt?

Clioke16V
3 December 2005, 22:08
Ik zie aan de foto dat je op -R schijfjes schrijft, kijk eens naar de info die op je thuis DVD staat en kijk dat daar ook -R op staat > dan zou die moete werken hoor of anders is er iets verkeerd gegaan bij het schrijven ofzo.

whoopie
3 December 2005, 23:00
kan uw dvd speler andere "back ups" van films afspelen ? heb al vernomen dat sommige dvd spelers voor in de huiskamer géén back ups wil afspelen ! thomson en sony hebben bv van die modellen die weigeren

compuchrisje
3 December 2005, 23:06
Dat is nu net het rare Whoopie! wij hebben een tweedehands dvd-speler, overgekocht omdat die geen kopies accepteerde, maar deze muziek dvd net wel!

ronnoot
4 December 2005, 10:40
ik had vroeger zelf een packard bell. (nu is enkel nog men toetsenbord origineel, al de rest vervangen lol).

ik had toen zelf een cdrw brander (enkele jaren terug) en toen kon ik geen dvd-r lezen.
vanaf t moment dak zelf een dvd brander erin gezet, kon ik wel alles lezen, ook met de gewone dvd-rom, strange eh

maybe....

whoopie
4 December 2005, 20:39
Dat is nu net het rare Whoopie! wij hebben een tweedehands dvd-speler, overgekocht omdat die geen kopies accepteerde, maar deze muziek dvd net wel!

@compuchrisje, de reden dat uw dvd-speler uw muziek-dvd wel afspeelt, kan te maken hebben met dat het toestel wel audio bestanden ondersteunt zoals mp3 en wma enzo....
dan zou ik nog het volgende willen zeggen, bij vraagteken heb ik gemerkt dat het schijfje 8x speed was! hebben jullie dit al geprobeerd met een schijfje van 4x speed? heb zoiets gemerkt op een toestel die platinum 8x weigert maar phillips 4x speed aanvaard hij wel !

vraagteken
5 December 2005, 11:08
dit is het type dat ik heb packard bell dvd-divx 300/350
http://img226.imageshack.us/my.php?image=dvd8vg.gif

zoals ik al zei dvd- speelt hij af ( ene bij de gebuur gaan halen een gekopeerde ) maar geen plantinum ligt het nu daar juist aan ?????????????? toch allemaal bedankt .

frapat
5 December 2005, 21:07
hallo vraagteken,

ik gebruik al geruime tijd plantinum.
Heb dit ook al meegemaakt.De dvd speelt wel op de pc,maar niet op de dvd-speler.
Heb die film terug gebrand op een nieuwe lege dvd en toen ging die wel.
Wat ik wil zeggen is,dat het een slecht schijfje kan zijn.
Zou dit eerst eens proberen vooraleer je ze wegkippert.
Hopelijk heb je succes

vraagteken
6 December 2005, 10:38
ik heb er al stuk of 5 gekopeerd dvd - en + niets ( telkens een andere film)
ik ga nog eventjes wachten tot ik mijn laptop terug heb en daar eens op proberen is een andere type. bedankt
maar als het een slecht schijfje zou zijn dan speelt die toch ook niet op de pc af of wel ????

frapat
6 December 2005, 17:58
heb het hier toch al voorgehad
wel op pc maar niet met de dvd player.
raar maar waar.Ik denk dat er toen iets fout gegaan is tijdens het brandproces,zou het anders ook niet kunnen verklaren

Clioke16V
7 December 2005, 15:32
Uw speler speelt idd alles af en vraagteken > ik brand al 2 jaar op platinum en op die 2 jaar max 5 dvd's stukgeschreven ( en dan was het nog mijn fout ), en die spelen overal af zonder problemen. Mss doe je iets verkeerd met branden ofwel kan jou speler geen platinums lezen ( zou me wel verbazen, maar het kan )

Mp3Tjoeper
7 December 2005, 20:21
Soms ligt het probleem aan het dvd schijfje zelf hoor,

zo weet ik dat ik geen princo kan draaien en mijn player geen SVCD kan waarnemen.

uitzoeken is de boodschap denk ik

vraagteken
8 December 2005, 16:13
bedankt om de reactie en uitleg .(y) ;)
ik zal blijven zoeken aluwel dat ik mijn al andere heb gekocht princo dvd - die spelen wel af en andere ook .als het marcheerd zal ik het zeker laten weten

Clioke16V
8 December 2005, 17:12
Ik wil nu niet moeilijk doen he vraagteken maar Princo is het slechtse dat er is van dvd's > de data ( film, bestand, foto's wathever ) verdwijnen heel snel op die dvd's ( ook ervaring mee). Maat van me heeft veel backups en van al zijn princo's kan ik geen 1 kopieren > krijg bij elke dvd de foutmelding > cyclishe redantiefout ofzoiets > ben dit dan via google gaan opzoeken en da wil dus zeggen dat de data van het schijfje aan het verdwijnen is > sommige dvd's waren maandje oud.

fews
8 December 2005, 17:25
vraagteken,

je zou eens moeten kijken bij packard brol(crash) zelf op de site of er geen nieuwe firmware voorhanden is voor je DVD speler.
meestal zijn daar ook regelmatig update's van (meeste van die update's zijn trouwens om meer verschillende media's (lees merken) te aanvaarden.

mvg
:evil: fews:evil:

Clioke16V
8 December 2005, 18:09
Zeer goed aan gedacht Fews, dat kan een oplossing zijn. ( heb er zelf niet aan gedacht maar idd kan wonderen doen )

Geef je type brander eens door hier op de site.

deze computer > dan rechtermuisknop op de dvd brander en eigenschappen > daar neem je dan hardware en kijk je naar de volledige naam van je brander en post deze hier eens dan zal ik kijken voor nieuwe firmware.

ik denk beter de firmware van je brander bewerken, als deze slechte gegevens bevat of zelfs geen voor platinums kan dit fouten geven. Maar het kan aan alle 3 liggen en dvd brander nieuwe firmware opzetten zou niet moeilijk zijn.

vraagteken
8 December 2005, 18:53
is het dit dat je bedoelt deze staat op de pc op de laptop staat een andere maar daar heb ik het nog mee geprobeerd.

http://img196.imageshack.us/img196/3429/naamloosdvdrw7sm.jpg
hopelijk zit ik goed .
software is van pinnacle
toch allemaaal bedankt voor de inzet

fews
8 December 2005, 19:20
Zeer goed aan gedacht Fews, dat kan een oplossing zijn. ( heb er zelf niet aan gedacht maar idd kan wonderen doen )

Geef je type brander eens door hier op de site.

deze computer > dan rechtermuisknop op de dvd brander en eigenschappen > daar neem je dan hardware en kijk je naar de volledige naam van je brander en post deze hier eens dan zal ik kijken voor nieuwe firmware.

ik denk beter de firmware van je brander bewerken, als deze slechte gegevens bevat of zelfs geen voor platinums kan dit fouten geven. Maar het kan aan alle 3 liggen en dvd brander nieuwe firmware opzetten zou niet moeilijk zijn.

Clioke,

ook voor een stand-alone is dit niet zo moeilijk hoor volgens de website lees maar:


"Download the ISO image file to your computer.
Use CD writing ('burning') software to write the ISO image to a blank CD-R disc.
Instructions on how to create a CD from an ISO-file can be found in this document.
Warning: Most CD writing programs treat (ISO) images different than data files. Check the help documentation or user guide of your CD writing software to learn how to write an image file to a CD.

After creating the CD, insert it into the DVD-DivX 300 player which will start the update process.
When the unit is finished the update it will appear to switch off.
Press the power button to switch the unit off completely.
Press the power button to switch the unit on AND press the eject button to open the tray.
Remove the firmware update CD. "

:wtf: :wtf: ;)

mvg
:evil: fews:evil:

Clioke16V
8 December 2005, 20:24
Clioke,

ook voor een stand-alone is dit niet zo moeilijk hoor volgens de website lees maar:


"Download the ISO image file to your computer.
Use CD writing ('burning') software to write the ISO image to a blank CD-R disc.
Instructions on how to create a CD from an ISO-file can be found in this document.
Warning: Most CD writing programs treat (ISO) images different than data files. Check the help documentation or user guide of your CD writing software to learn how to write an image file to a CD.

After creating the CD, insert it into the DVD-DivX 300 player which will start the update process.
When the unit is finished the update it will appear to switch off.
Press the power button to switch the unit off completely.
Press the power button to switch the unit on AND press the eject button to open the tray.
Remove the firmware update CD. "

:wtf: :wtf: ;)

mvg
:evil: fews:evil:
Kheb dit ook 1 maal moeten doen voor mijn divx te update > dvd speler kapot, ding was vastgelopen tijdens herschrijven firmware ( ik wil u nbiet bang maken he vraagteken )


enne @ vraagteken, heb je 1 schrijver steken ? want ik zie daar 3 X dvd/cdrom station > en het enige merk dat ik ken is die LG maar daar staat gewoon dvd-rom achter, bij mij staat er DVDRW daarom ik twijfel beetje > met welke schrijf je ( ik denk wel de LG hoor maar ik ga wachten tot jij het antwoordt geeft voor alle zekerheid ).

Ik heb al een driver gevonden maar zoals ik kan lezen moet je die op een bootable disk zetten enzo. Heezy zou hier eens moeten komen zien ( die legt alles wel stuk beter uit dan ik :D )

vraagteken
8 December 2005, 20:58
dat is een samsung DVD + R double layer2.4 (dit staat op de doos)
dvd+ - / rw ts-h552
16 x dvd+ R 4 x dvd +RW 12 X DVD -R 4 X DVD - RW 48 X cd -R 32 x cd - RW
ik heb het eens geprobeerd op mijn laptop en dan in de dvd speler gestoken en hij speel een klein beetje af en dan hang hij weer vast ???? ik ga nu nog eens een andere dvd proberen hartstikke bedankt voor de tijd die jullie insteken.
;)

Clioke16V
8 December 2005, 21:04
Hu, en in u eigenschappen staat duidelijk LG ( dan denk ik dat samsung frimware van lg gebruikt ofwel koopt LG dvd-roms op van samsung om dan hun eigen firmware te maken want dit gebeurd ook.

Ik ga ff verder zoeken.

fews
8 December 2005, 21:09
dat is een samsung DVD + R double layer2.4 (dit staat op de doos)
dvd+ - / rw ts-h552
16 x dvd+ R 4 x dvd +RW 12 X DVD -R 4 X DVD - RW 48 X cd -R 32 x cd - RW
ik heb het eens geprobeerd op mijn laptop en dan in de dvd speler gestoken en hij speel een klein beetje af en dan hang hij weer vast ???? ik ga nu nog eens een andere dvd proberen hartstikke bedankt voor de tijd die jullie insteken.
;)

vraagteken kunt ge nog eens goed op de doos kijken (eventueel naar een extra stickertje dat er op geplakt is ) want je type nummer is niet compleet ts-h552 hier zou nog een letter moeten achterkomen (b.l.d.c.of u)(a)

mvg
:evil: fews:evil:

Clioke16V
8 December 2005, 21:13
kijk dit eens FEWS > http://img196.imageshack.us/img196/3429/naamloosdvdrw7sm.jpg staat ts 552B

Dus handleiding ervan > http://org.downloadcenter.samsung.com/downloadfile/ContentsFile.aspx?CDSite=NL&CttFileID=212341&CDCttType=UM&ModelType=N&ModelName=TS-H552B&VPath=UM/200505/20050516181347906_TS-H552U_Eng.pdf

En dit is de driver > http://www.samsung.com/nl/support/productsupport/download/FileView.aspx?cttfileid=315041&type=ODD&typecode=300400&subtype=DVD+Writer&subtypecode=300405&cmssubtypecode=&model=TS-H552B&filetype=FM&language=

Op da zipbestand klikken om te downloaden.

na download ZEKER het kladblok bestand lezen, want hierin staat vermeld hoe je het mloet doen > als je er niet aan uit kan > vraag maar.

fews
8 December 2005, 21:19
kijk dit eens FEWS > http://img196.imageshack.us/img196/3429/naamloosdvdrw7sm.jpg staat ts 552B

Dus handleiding ervan > http://org.downloadcenter.samsung.com/downloadfile/ContentsFile.aspx?CDSite=NL&CttFileID=212341&CDCttType=UM&ModelType=N&ModelName=TS-H552B&VPath=UM/200505/20050516181347906_TS-H552U_Eng.pdf

En dit is de driver > http://www.samsung.com/nl/support/productsupport/download/FileView.aspx?cttfileid=315041&type=ODD&typecode=300400&subtype=DVD+Writer&subtypecode=300405&cmssubtypecode=&model=TS-H552B&filetype=FM&language=

Op da zipbestand klikken om te downloaden.

na download ZEKER het kladblok bestand lezen, want hierin staat vermeld hoe je het mloet doen > als je er niet aan uit kan > vraag maar.





:bow: clioke:bow: heb precies mijnen goeien bril nie op vandaag:close

Clioke16V
8 December 2005, 21:20
:bow: clioke:bow: heb precies mijnen goeien bril nie op vandaag:close


Kheb ook al alles 7000 keer nagezien hoor :D was eerst al bij LG aant kijken voor drivers maar die vondt nie veel daarom kon er niet goed aan uit :s :D

fews
8 December 2005, 21:25
Kheb ook al alles 7000 keer nagezien hoor :D was eerst al bij LG aant kijken voor drivers maar die vondt nie veel daarom kon er niet goed aan uit :s :D

idem:cool:

vraagteken
8 December 2005, 21:33
ja ik heb op mijne latop een video ts film gebrand en daar is als o.k zodus zal het aan de schrijven liggen van de pc .de nummer deze staat bij de steepjescode ook TS-H552B/WRHH ?.
BEDANKT

mijn dvd speler is lg en dvd writer is een samsung

Clioke16V
8 December 2005, 21:36
ja ik heb op mijne latop een video ts film gebrand en daar is als o.k zodus zal het aan de schrijven liggen van de pc .de nummer deze staat bij de steepjescode ook TS-H552B/WRHH ?.
BEDANKT

mijn dvd speler is lg en dvd writer is een samsung
Dus handleiding ervan > http://org.downloadcenter.samsung.co...-H552U_Eng.pdf (http://org.downloadcenter.samsung.com/downloadfile/ContentsFile.aspx?CDSite=NL&CttFileID=212341&CDCttType=UM&ModelType=N&ModelName=TS-H552B&VPath=UM/200505/20050516181347906_TS-H552U_Eng.pdf)

En dit is de driver > http://www.samsung.com/nl/support/pr...e=FM&language= (http://www.samsung.com/nl/support/productsupport/download/FileView.aspx?cttfileid=315041&type=ODD&typecode=300400&subtype=DVD+Writer&subtypecode=300405&cmssubtypecode=&model=TS-H552B&filetype=FM&language=)

Op da zipbestand klikken om te downloaden.

na download ZEKER het kladblok bestand lezen, want hierin staat vermeld hoe je het mloet doen > als je er niet aan uit kan > vraag maar.

Download nu dan de driver ( firmware ) en lees zeker ff het kladblok bestand. > good luck vraagteken.


edit > gonna sleep now hou ons op de hoogte vraagteken.

vraagteken
9 December 2005, 14:47
allemaal bedankt dat jullie er wou met bezig zijn
en ik zal jullie raad opvolgen nogmaals bedankt ;)

Clioke16V
9 December 2005, 17:27
K laat me zeker weten of die firmware update geholpen heeft he vraagteken.

vraagteken
9 December 2005, 19:07
zal ik zeker doen maar als het in engels dan zal het wel wat moeilijker zijn want mijn engels is maar niets. maar van weekend als ik tijd heb zal ik eens proberen . nadat jullie mijn zo geholpen heggen hè

;)

Clioke16V
9 December 2005, 22:19
zal ik zeker doen maar als het in engels dan zal het wel wat moeilijker zijn want mijn engels is maar niets. maar van weekend als ik tijd heb zal ik eens proberen . nadat jullie mijn zo geholpen heggen hè

;)
Alle speciaal voor u heb ik het ff vertaald

Hoe je firmware updaten

1 download het bijgevoegde "Bin file"( firmware ) en "sfdnwin.exe file ( download drivers naar een tijdelijke map > maak bv een nieuwe map > firmware genaamd ofzo )


2 Dan dubbelklik op sfdnwin.exe, en het programma start. Je ziet hier je cd/dvd schijven. Kies dan nu de GOEDE cd/dvd schijf die je wilt upgraden
( nieuwe firmware opzetten dus ) ex)drive > samsung CDRW/DVD SM-352B/T900

3 je ziet 3 iconen linksboven, als je het eerste van links kiest, zie je "investigation window" > daar open je het bestand dat in je tijdelijke map staat ( die je net hebt aangemaakt )
met als naam "TS-H552B_TS10 " die klik je aan en je druk op openen.

4 je zal nu een bericht krijgen > gereed na het vinden van de firmware die je wil. Klik dan op het middenste icoon en je firmware wordt geupdate.

5 als deze stappen allemaal goed zijn verlopen herstart je je pc.


Ik heb het zo goed mogelijk proberen te vertalen dus moest er een vertaal foutje in zitten mijn excuses.

vraagteken
10 December 2005, 11:43
ten eerste bedankt voor de tijd en moeite die je er in stak
en zo ziet er het uit hopelijk is het goed

http://img225.imageshack.us/img225/7059/naamloos6pv.jpg

Clioke16V
10 December 2005, 11:50
Ja zoals het daar staat is het goed > dan moet je alleen nog die middenste knop klikken linksboven.

En zoals je kan zien, de versie die je er gaat op zetten is versie 10 en degeen die erop stond was 3.

vraagteken
10 December 2005, 13:55
zodan

http://img222.imageshack.us/img222/5050/vbn8mw.jpg

nogmaals bedankt hoor ;)

vraagteken
10 December 2005, 14:57
ik heb het dan eens geprobeerd voor te branden vb star wars als je hem dan opstart in je dvd speler begin hij wel ( kenmerk 20 centrury fox ) maar dan is het weer gedaan misschien zal dat wel een dvdkes liggen misschien aluwel op de pc weer goed afspeelt maar nu was er toch al iets tezien op dvd speler.
maar ik ga nu eens met winavi en sobsub bewerken dan nog eens kijken.

Clioke16V
10 December 2005, 16:36
Potverdekke da MOET hier opgelost worden he :D

Schrijf je op de laagste snelheid, en bekijk je buffer eens terwijl die schrijft, als die aan de 0 zit te bengelen scheelt er iets met je datadoorvoer, is die 97 - 100 is dit ook in orde.

fews
10 December 2005, 17:57
ik heb het dan eens geprobeerd voor te branden vb star wars als je hem dan opstart in je dvd speler begin hij wel ( kenmerk 20 centrury fox ) maar dan is het weer gedaan misschien zal dat wel een dvdkes liggen misschien aluwel op de pc weer goed afspeelt maar nu was er toch al iets tezien op dvd speler.
maar ik ga nu eens met winavi en sobsub bewerken dan nog eens kijken.

mischien een dom vraagje, maar ivm starwars die je aanhaalt je hebt toch de regiocode verwijdert hé;) want daar kun je ook anders nog probs mee hebben

en zoals Clioke zegt laagste snelheid en hou je buffer in de gaten:crazy:

hou ons zeker op de hoogte want dit MOET opgelost raken hé Clioke:p
anders voelen we ons zooooooo nietig :cry: :cry:

mvg
:evil: fews:evil:

Clioke16V
10 December 2005, 18:08
Idd ik heb hier geen 4 bladzijden volgeschreven voor het dan op te geven, we gaan door..... Dat moet toch te vinden zijn he.

vraagteken
11 December 2005, 11:40
al ik er nu een dvd en spelletje insteek komt er dit
http://img212.imageshack.us/img212/1931/naamloos7hr.jpg

ik was aan het branden maar op 96 precent vast en daarna leest hij precies niets meer ?????????????????? .

Clioke16V
11 December 2005, 13:53
Heeft die dat elke keer als je er een dvd of game insteekt ?

En van dat branden > je moet je buffer gehalte is in het oog houden.

vraagteken
11 December 2005, 14:45
ik kan er niets meer mee doen ????????

als ik aan branden ben komt er
voortgang 4.30 mb van 3.51gb ( 2.79mb/s dat verspringt altijd soms 6.80 ) meer is er niet tezien bij mij het pinnacle systems waar ik mee werk.

Clioke16V
11 December 2005, 18:01
Brand je je cd/dvds met pinacle studio, of met Nero.

( wel raar, je hebt de juiste firmware geinstalleerd, dus zou die nu wel moete gaan hoor. > ben aant nadenken nu)

Clioke16V
11 December 2005, 18:10
Vraagteken > downloed dit programma eens

http://www.remoteselector.com/files/driveinfo22.exe

en dan gewoon klikken en het speelt > heeft geen installatie nodig.
Dan gaat die al uw dvd/cd-rom schijven laten zien, neem hier degen uit waar je nieuwe firmware hebt opgezet, en geef me dan de volledige naam van je dvd station bij mij is dit

E: Liteon dvdrw sohw1653s CSOR ( dit laatste is de firmware versie ) dus jij hebt versie 10 erop gezet dacht ik dus ik denk dat daar dan ook iets van 10 moet staan.

vraagteken
12 December 2005, 13:23
ik werk met pinnacle
en dat ander ga ik eens proberen
ik ga heb eerst eens uitblazen maar ik heb gezien dat daar een daad los hangt ik weet of dat mag dunne zwart van kleur ?????????? . AL BEDANKT

Clioke16V
12 December 2005, 14:11
Er hangt een kleine zwart draad los dus aan je dvd station ? Dat kan de audio kabel zijn, en nu je toch in je case moet check ff alle kabels of ze nog goed vastzitten.

frapat
12 December 2005, 18:27
zeg vraagteken,

die film die je gebrand hebt op die platinum schijfjes,die speelt wel af op de pc maar niet op de dvd-player,schrijf je.
Als je nu eens die film die bij u niet gaat eens bij uw geburen probeert en kijk eens of die daar wel speelt.
Speelt hij daar wel dan weet je dat het uwe player is die dat formaat niet ondersteunt,speelt hij daar ook niet dan denk ik dat je misschien iets fout doe met het omzetten.

Kan mij niet inbeelden dat het de schijfjes zijn.Je kan er 1 slecht tussen zitten hebben,maar dan moet de volgende wel werken

vraagteken
12 December 2005, 19:27
ik brand ze op mijn laptop en daar geen enkel probleem. zoals clioke denk zal aan de software liggen. ik zal er eens alles afsmeten wie weet (als ik eens tijd natuurlijk en de dochter er niet opzit) maar ik hou jullie op de hoogte

Clioke16V
12 December 2005, 20:40
Ja vraagteken > heeft die tijdens de firmware update een fout gemaakt > blijven hangen ofzo, als dit niet het geval is zou normaal alles in orde moete zijn > dat is nu net waarom men nieuwe firmware plaats he, zodat het apparaat beter gaat werken. daarom ik snap het ff niet goed.

Clioke16V
13 December 2005, 23:07
Vraagteken, heb je nog nieuws ?

vraagteken
14 December 2005, 14:24
nee als een dvd of een spelletjes schijfje in de dvd schrijver legt komt er plaats een schijf of een ander geschikt medium in station D.
of zijn die nu omgedraai D en E ??????????? iK weet het niet meer hoor
Ik zal er best eens na de computerwinkel mee gaan zeker want veel ken er niet van hoor .

als ik een spelletje in mijn LG speler geeft hij dat aan zo
http://img207.imageshack.us/img207/8451/lg0ge.png

en anders dit
http://img207.imageshack.us/img207/4320/mijntweestations4uo.png

hopelijk begrijpen jullie mijne uitleg en beetje.
trouwens mooie banner clioke ik rijdt met de nieuwe megane.

Clioke16V
14 December 2005, 14:45
nee als een dvd of een spelletjes schijfje in de dvd schrijver legt komt er plaats een schijf of een ander geschikt medium in station D.
of zijn die nu omgedraai D en E ??????????? iK weet het niet meer hoor
Ik zal er best eens na de computerwinkel mee gaan zeker want veel ken er niet van hoor .

als ik een spelletje in mijn LG speler geeft hij dat aan zo
http://img207.imageshack.us/img207/8451/lg0ge.png

en anders dit
http://img207.imageshack.us/img207/4320/mijntweestations4uo.png

hopelijk begrijpen jullie mijne uitleg en beetje.
trouwens mooie banner clioke ik rijdt met de nieuwe megane.

@ auto > Megane is prachtig. :D

@ vraagteken > zoals ik kan zien neemt die de cd wel aan ' omdat er miomathD02 staat > als die niks leest zegt die ook niks > dan krijg je er geen info van de cd/dvd te zien.

Dan op de 2de afbeelding ziet er het goed uit hoor.

Nu > dus je hebt een CD in je E schijf steken he, of een DVD, naargelang ik op de afbeelding kan zien zit er een CD-ROM in.

vraagteken
14 December 2005, 17:27
ja een cd van mijn dochter maar als ik in mijn dvd schrijver iets leg dan geeft hij plaats een schijf of enzo voor aan . ?????

maar die cdsteek wel in mijn cd of dvd speler LG. NIET IN MIJN DVD SCHRIJVER

Clioke16V
14 December 2005, 18:02
Vraagteken > download dit programma eens

http://www.remoteselector.com/files/driveinfo22.exe

en dan gewoon klikken en het speelt > heeft geen installatie nodig.
Dan gaat die al uw dvd/cd-rom schijven laten zien, neem hier degen uit waar je nieuwe firmware hebt opgezet, en geef me dan de volledige naam van je dvd station bij mij is dit

E: Liteon dvdrw sohw1653s CSOR ( dit laatste is de firmware versie ) dus jij hebt versie 10 erop gezet dacht ik dus ik denk dat daar dan ook iets van 10 moet staan.

Aan de hand van dit kan ik zien of er nieuwe firmware opstaat.

vraagteken
14 December 2005, 19:10
ok nogmaals bedankt ;)

Clioke16V
14 December 2005, 20:26
ok nogmaals bedankt ;)
Je moet me niet bedanken > ik voel me schuldig man :s , normaal zou die na firmware update beter moete gaan en bij u is dit niet het geval :s

vraagteken
15 December 2005, 20:48
je moet je niet schuldig hoor clioke het zal wel aan mij liggen hoor als je er niet veel van kent dan gebeuren er veel domme dingens hè.
;) (y)

Clioke16V
15 December 2005, 21:39
je moet je niet schuldig hoor clioke het zal wel aan mij liggen hoor als je er niet veel van kent dan gebeuren er veel domme dingens hè.
;) (y)

Ik zou nie weten aan wie het ligt, daarom moet je da 1 progje eens gebruiken dat ik paar posten hierboven vermelde en me dan de volldige naam laten weten van je dvd writer, dan kan ik zien of die de juiste firmware heeft gehad, als dit dan niet het geval is kunnen we het nog recht zetten mss.

Greetz...