Volledige versie bekijken : Inhoud google searchbar verwijderen



Ludanto
2 December 2005, 16:21
hela,

als ge zo iets zoekt bij google, slaat het automatisch hetgene op wat ge zoekt.
hoe kunt ge dit verwijderen?

mvg

Baloeke
2 December 2005, 17:32
Heb eerst een PM moeten sturen naar een Admin om deze te kunnen beantwoorden. Beter even op voorhand kijken Ciuccoli.

Het antwoord is :
extra (Internet explorer)--> internet opties --> naar tablad 'inhoud" --> AutoAanvullen --> formulieren wissen

nojs
2 December 2005, 17:51
ik heb gewoon het autoaanvullen uitgeschakeld, waardoor ik ook geen nood heb aan het verwijderen van die lijsten ;)

diedie
2 December 2005, 20:45
nojs ik heb gewoon het autoaanvullen uitgeschakeld, waardoor ik ook geen nood heb aan het verwijderen van die lijsten
awel dat is ook nog zoiets dat ik doe zoals nojs, uitschakelen zou ik zeggen;)
mvg,

Ludanto
3 December 2005, 00:37
merci allemaal !
en sorry, zat in school en les was gedaan.. had er niet bij nagedacht waar ik het had gepost..

Mimosa
6 December 2005, 14:51
ik heb gewoon het autoaanvullen uitgeschakeld, waardoor ik ook geen nood heb aan het verwijderen van die lijsten ;)
Als ik autovullen uitschakel, dan vraagt hij telkens om het weer in te schakelen. En vermits ik niet de enige ben die hier op de pc werkt... schakelen ze dat toch weer in... Maar geen nood: ik ben al lang gewoon van te wissen... :p ;)

Mister-Bean
7 December 2005, 15:01
Windows & Internet Cleaner Pro is hier ook perfect voor en maakt ook veel andere dingen leeg die ruimte neemt :D

Mimosa
7 December 2005, 15:56
Windows & Internet Cleaner Pro is hier ook perfect voor en maakt ook veel andere dingen leeg die ruimte neemt :D
Ik gebruik 2 progjes ook ja :p

Spike
7 December 2005, 16:02
als ge zo iets zoekt bij google, slaat het automatisch hetgene op wat ge zoekt.
hoe kunt ge dit verwijderen?

mvg

je klikt één keer op de witte balk waar je normaal de zoekopdracht ingeeft, dan verschijnt heel de lijst van alle woorden die je al ingetypt hebt.
Ga op het eerste woord staan met je cursoor, en houd simpelweg "delete" ingedrukt.
op een paar seconden is heel je lijst gewist.

waarom moeilijk als simpel ook kan ;)

greetz

Spike
7 December 2005, 16:02
whoops, dubbelpost