Volledige versie bekijken : internet explorer



dapi
3 December 2005, 12:18
Wanneer ik op het icoontje internet explorer klik dan duurt het een seconde of 2 a 3 eer de explorer opengaat eens open gaat alles zeer snel dus eigenlijk alleen het opstarten ervan
weet er iemand hoe dit op te lossen is
de rest van mijn pcke werkt zeer snel


greetings
Dapi

spruit
3 December 2005, 13:47
denk dat dit normaal is...ik gebruik ff, en de eerste maal opstarten duurt zelfs langer dan die 3 seconden...;)

mocht je nu nog zeggen 2 minuten, dan heb je een probleem, maar 2 a 3 seconden...lol ;)

dapi
3 December 2005, 15:24
toch heb ik dit sinds ik een format heb gedaan daarvoor ging den explorer direct open
greetings
Dapi

dapi
4 December 2005, 20:08
ik heb het dus zekers niet over het laden van een pagina da gat snel genoeg
maar het openen van de explorer zelf
ook wanneer hij open is en ik doe een nieuw venster open dan duurt het even voor het te voorschijnkomt
dus niet het laden van pagina's

greetings
dapi

Baloeke
4 December 2005, 20:19
Soms is dat hier ook pijlsnel, andere keren moet ik ook even geduld hebben

spruit
4 December 2005, 20:54
ik heb het dus zekers niet over het laden van een pagina da gat snel genoeg
maar het openen van de explorer zelf
ook wanneer hij open is en ik doe een nieuw venster open dan duurt het even voor het te voorschijnkomt
dus niet het laden van pagina's

greetings
dapi

ik begrijp zeker je vraag, maar kdenk dat je een probleem zoekt, die er niet is..;)

J.W.
4 December 2005, 22:13
Soms is dat hier ook pijlsnel, andere keren moet ik ook even geduld hebben

Bestond er vroeeeeeeeeegerrrrrrrrrrrrrrrr niet zoiets als "Geduld is een schone deugd"?
Sinds de opkomst van de pc is dit precies verdwenen.;) :D

dapi
4 December 2005, 22:23
ja da wel maar gelijk welk prog ik open ik klik en dat staat er is steeds zo geweest nu nog alleen den explorer laat even op zich wachten en dat is nog ooit geweest

greetings
dapi