Volledige versie bekijken : draadloos netwerk



caztan
3 December 2005, 20:07
ik heb beetje hulp nodig om een draadloos netwerk aan te leggen tss de pc boven en die beneden ik werk met het draadloos linksys systeem had vroeger telenet mono heb nu telenet express aangevraagd maar ik wil nog wel bestanden delen tss de 2 pc hoe ga ik best te werk, pc beneden is laptop pent 4 2.6ghz e pc boven is een pent3 aangesloten via draadloos usb toestel connectie met de router maar normaal zou de pc beneden die boven toch moeten vinden bijde pc zitten op infrastructure mode op kanaal 11
iemand suggesties :crazy: of een duidelijke handleiding hoe ik dit kan realiseren zonder internet connectie te verliezen natuurlijk werk met een wep code die ik bij de hand heb

artuur
4 December 2005, 00:37
als al u pc's internet hebben dan kan je best op de eeste pc beginne met een netwerkt te maken
en dit voor je op elke pc uit dan kan je bestanden of mapen gan delen bijvoorbeeld schijf d delen dan klik je er rechts op eigenschapen dan klk je boven aan op delen en dan vink je bij delen en beveiligen van netwerk de 2 vakjes aan en dan is staton d gedeeld voor alle pc


gr artuur

caztan
4 December 2005, 00:54
pc 's gaan idd alle2 op net over zelfde router, zal het utproberen alvast bedankt voor je hulp artuur