Volledige versie bekijken : hoe tevreden bent u over telenet ?



Kim_24
3 December 2005, 22:01
Nu is mijn vraag : zij er nog personen die zulke mail gekregen hebben ?

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Geachte klant,

Telenet wil graag uw mening weten over de kwaliteit van haar producten en diensten.

Graag nodigen wij u uit om deel te nemen aan het klantentevredenheidsonderzoek van Telenet.

Uw mening is uiterst waardevol om onze producten en diensten nog beter aan uw behoeften aan te passen. Voor dit onderzoek doen wij een beroep op het onafhankelijk marktonderzoeksbureau Synovate. Dit betekent dat uw antwoorden anoniem worden verwerkt.

U kan deelnemen aan het onderzoek door op de volgende link (URL) te klikken.

http://www.telenet.be/klantentevredenheid (http://synovate.dubinterviewer.com/scripts/dubinterviewer.dll/frames?quest=C0521W24&Resp=9573&Password=BMBYV6Sy)

Het invullen van de vragenlijst zal hoogstens 10 minuten duren. Het onderzoek loopt tot 9 december 2005. Daarna sluiten wij het onderzoek af en is er geen mogelijkheid meer om de vragenlijst in te vullen.

Hartelijk dank voor uw medewerking,

Telenet

PS: deze uitnodiging wordt verzonden door het onafhankelijk marktonderzoeksbureau Synovate. Zij staan echter enkel in voor de realisatie van dit onderzoek. Voor vragen over Telenet of Telenet producten dient u contact op te nemen met de klantendienst van Telenet.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu dit ging niet om de inteventie van een technieker te beoordelen ,maar dit ging werkelijk over alles zowel over internet als telenet.

Het waren zeker vijftig vragen dat ging zowel over de kostprijs , de limieten , de intressen van het internet en ook de tevredenheid.
Zelfs dat je soms je eigen opmerking mocht invullen , waarom niet bv. al je een vraag negatief beoordeelde .


groetjes
Kim

musiclover
3 December 2005, 23:06
ik niet,welke vragen staan er zoal in????:p

Robbedoeske
5 December 2005, 18:54
Ik heb die ook niet gekregen, maar vind dit helemaal niet erg.

kwakkwak
5 December 2005, 21:43
Ik heb die ook niet gekregen, maar vind dit helemaal niet erg.

Ik ben ook blij dat ik hem niet gekregen heb maar het is bij elke operator wat. Mijn droom is dat we naar een systeem gaan zoals in nederland, zonder limieten. Waarom daar wel en hier niet?

greetz

PorkyFrost
5 December 2005, 22:37
Ik ben ook blij dat ik hem niet gekregen heb maar het is bij elke operator wat. Mijn droom is dat we naar een systeem gaan zoals in nederland, zonder limieten. Waarom daar wel en hier niet?

greetz

omdat dit belgië is :p

reddevel
7 December 2005, 17:05
heb hem ook niet gekregen en als ik op de link klik die je hebt mee gegeven kom ik helemaal niet bij het enquete formulier terecht ik had het anders graag eens ingevuld. Dan hadden ze mijn klachten ook eens kunnen lezen.

musiclover
8 December 2005, 22:36
Mijn droom is dat we naar een systeem gaan zoals in nederland, zonder limieten. Waarom daar wel en hier niet?

greetz
heb ik gevraagd aan telenet(n) via mail,GEEN ANTWOORD,ze zijn ook nog onbeleefd:evil:

kwakkwak
9 December 2005, 19:26
heb ik gevraagd aan telenet(n) via mail,GEEN ANTWOORD,ze zijn ook nog onbeleefd:evil:

Dat is normaal ze hebben geen tijd ze moeten al die mensen met klachten aan telefoon verder helpen. :D

thailand
18 December 2005, 19:02
Waarom hebben al die.............hier dan een abonement bij Telenet ?

Omdat ......betaald.
bericht verwijderd lees de forum regels
Je post niets beledigends (flames), discriminerend of rascistisch

Heezy
19 December 2005, 23:58
Daar gaat het niet over Thailand, het gaat erover dat Skynet een bijna monopolie heeft op ADSL, en Telenet een volledig monopolie. En de ene houdt zijn hand boven de andere. En wie is de dupe daarvan? Wij. En kleinere bedrijven die wel willen aanbieden wat ze in andere landen doen, moeten nog altijd via Skynet of Telenet werken... Meer moet ik ni zeggen denk ik hé.
Ik ben bij ADSL, en ik ben ook niet content. Ik ben daarvoor bij Telenet geweest, en ik was nog minder content.
Waar het over gaat, is dat het hier even goed kan als in Nederland. Maja, hoe meer centjes, hoe beter hé...

gordini
20 December 2005, 01:46
Bah,

Kben nu 5 jaar klant bij telenet en ik ben niet ontevreden over mijn abonnement, alhoewel ik de telemeter van vroeger mis (ééns per maand alles op 0 ) maar die gaat terugkomen heb ik vernomen.

Verder is de klacht van datalimiet terecht, enkele jaren geleden waren de Belgen bij de top op gebied van internetaansluitingen, en toen was 10gig niet niks, nu daarintegen... De buitenlandse providers hebben dit alang ingezien, maar wij vinden het normaal om op ons "vooruitstrevend niveau" verder te boeren. Ook al is het enkele jaren verouderd en hinken we nu achterop.

Tuurlijk zien wij de datalimiet liefst verdwijnen, en als het kan de snelheid nog nen tand hoger, gekoppeld aan een lager tarief.
We willen namelijk allemaal meer voor minder

Het zal er vroeg of laat wel van komen.

Intussen kunnen we ons lekker vergapen aan die telemeter die flirt met het rood, net een toerenteller van een sportkarretje

Greetz Gordini

Prettige feesten

alfons
6 January 2006, 20:07
Nu gaat Telenet een stap te ver,van middag was mijn kleinkind naar de tekenfilms van telenet aan het kijkken en plots een beeld met tekst.
Eerst moeten er aantal kanalen weg voor digitale TV en nu dit,.!!!

Pruneau
14 January 2006, 23:43
Ja, ik heb 8 jaar bij telenet én belgacom gezeten (werkgever betaalt belgacom), altijd de rapste versie, en bij telenet werd toch zooo geknoeid me facturen, en tijdens de spitsuren was da dus helemaal ni snel, der waren maten in games die nen betere ping hadden me de simpelste dsl.

Ik heb nu adsl plus genomen, en heb telenet opgezegd. Dat was ook ni simpel, heeft maanden geduurd, dan stuurden ze weer 7 euro kosten omdat ik een rekening niet had betaald, maar ik had al opgezegd, en wachtte op de afrekening, maar nee, niks aan te doen, ik moest eerst die aanmaningskosten betalen, ook al zat ik al 2 maanden op afsluiting te wachten, want "wij hebben uw aangetekende brief niet ontvangen, gelieve ons nu het bewijs op te sturen". Bij belgacom is de service toch echt iets beter. Iets.