Volledige versie bekijken : mpeg 4 converter



Clioke16V
4 December 2005, 13:45
Ja men vriendin heeft een samsung D500 en ik wil er een filmke opzetten, ik krijg ze op de gsm maar ze spelen niet af. Ze zijn mpeg formaat maar moeten mpeg 4 zijn, dus ben ik op zoek naar een GRATIS mpeg4 converter. Heb me al suf gezocht + wa virussen door er te proberen. Bent weer beu daarom da ik het hier vraag, dus als iemand zo een programma weet mag je me de link altijd geven.

Bedankt.

nojs
4 December 2005, 13:57
probeer eens psp movie creator
weet niet of dat gratis is
maar werkt wel goed !

Clioke16V
4 December 2005, 14:12
JA, ik heb nu net die psp video 9 geinstalleerd en die zet om naar mpeg4 > dan zet ik dit op gsm en kan die het ook niet afspelen, dus moet ik naar ander formaat kunnen omstelle ( wa ne zever allemaal voor een filmke ). Ik lees ook dat .3gpp een extensie voor gsm is >ik heb hier nu een .3gpp bestand ( filmke ) en da krijg ik dan weer niet op gsm gezet.

Alvast bedankt al.

nojs
4 December 2005, 14:17
als je een filmpje omzet naar MPEG4 dan heb je normaal 2 bestanden
je moet ze alle 2 op die gsm zetten hé
en ook probeer eens de eerste 2 cijfers of letters van de naam te veranderen !!! in alle 2 de bestanden

Clioke16V
4 December 2005, 14:29
Ik heb nu het programma imTOO3gp ofzo gedownload ( trial :s ) en dit werkt dus> hij zegt wel telkens dat die maar een film van 5 minuten kan converten (mja zijn clipjes van 10 sec. dus dat is in orde ), en het bestand formaat moet.3gp zijn.

Het geluid gaat er spijtig genoeg wel hard op achteruit :s

Clioke16V
7 December 2005, 15:29
Mag slotje op > bedankt mensen

Heezy
7 December 2005, 16:25
Heb dezelfde gsm Clioke :-). 3gp en mp4 worden ondersteund door deze gsm. Ik heb de programma's die je nodig hebt ;-).

Hier (http://www.samsungd500.tk/) staan enkele heel mooie how-to's. Heb zo al films en tekenfilms met heel goede kwaliteit op men gsm gezet ;-).

Clioke16V
7 December 2005, 17:14
HO > vet man en da werkt nog wel tegoei ook > VETTE MERCI en een paar smakken :D :D