Volledige versie bekijken : avg



blikkedoos
5 December 2005, 17:05
als ik AVG antivirus installeer,blokkeerd gans mijnen boel hoe komt da???

stallion
5 December 2005, 17:15
Kan het zijn dat er conflicten optreden met andere antivirussoftware of eventueel je firewall?

de jean
5 December 2005, 18:10
als ik AVG antivirus installeer,blokkeerd gans mijnen boel hoe komt da???de pro of de free ??

blikkedoos
6 December 2005, 17:07
de free zoals iedereen denk ik,ik heb ook norton,meschien komt het daar door????mijne firewall staat niet aan.

de jean
6 December 2005, 17:21
2 AV naast elkaar installeren is om problemen vragen ...

Clioke16V
6 December 2005, 18:02
Idd 1 virusscan is meer dan genoeg, rrn 2de gaat sowieso voor problemen zorgen.

blikkedoos
6 December 2005, 19:20
dan hou ik me liever bij Norton hoor alvast bedankt!!

Clioke16V
6 December 2005, 19:46
Ik zou toch voor AVG gaan ( spreek uit ervaring ), die norton vetraagd u pc echt hard tegenover AVG en AVG doet juist hetzelfde en dan nog gratis. Enige "nadeel" van AVG is dat het niet Nederlands is en er niet zo gelikt uitziet.

Groetjes.

de jean
6 December 2005, 19:54
dan hou ik me liever bij Norton hoor alvast bedankt!!$

ieder zijn keuze ...

barttroch
6 December 2005, 20:21
Ben toch ook reeds maanden geleden van Norton naar AVG (free) overgestapt, en ik moet zeggen, geef mij maar AVG!!! Norton vertraagd idd, is stukken trager met zijn updates en op den duur vond ik het een virus op zijn eigen.... Maar ja, zoals gezegd, ieder zijn keuze!!!

de jean
7 December 2005, 07:52
Ben toch ook reeds maanden geleden van Norton naar AVG (free) overgestapt, en ik moet zeggen, geef mij maar AVG!!! Norton vertraagd idd, is stukken trager met zijn updates en op den duur vond ik het een virus op zijn eigen.... Maar ja, zoals gezegd, ieder zijn keuze!!!idd, live update werkt maar 1 x per week op donderdag, uitgezonderd als er een "break-out" is ...

Tibo
7 December 2005, 09:33
Heb zelf nog niet zolang die AVG op mijne pc staan.....jong das iets tof....dat werkt snel, vertraagd niet (gelijk norton), en houd zelf z'n updates bij zonder je er iets hoeft voor te doen...

Hoelang gaat dat nog gratis blijven ?

Clioke16V
8 December 2005, 21:45
Heb zelf nog niet zolang die AVG op mijne pc staan.....jong das iets tof....dat werkt snel, vertraagd niet (gelijk norton), en houd zelf z'n updates bij zonder je er iets hoeft voor te doen...

Hoelang gaat dat nog gratis blijven ?

Zolang dat ze nog genoeg verdienen met de pro wss he, als ze gaan merken dat alleen de free nog gebruikt wordt zullen ze er ook wel mee stoppen ( denk ik ), want ja bekend is die in ieder geval toch.

permee
21 December 2005, 01:26
Geef mij ook maar avg,snel en met definities en heuristisch,doet norton av dat ook?Of gebruikt die alleen definities?

Mvg,
permee

J.W.
21 December 2005, 01:43
dan hou ik me liever bij Norton hoor alvast bedankt!!

Neem dan AntiVir XP naast uw Norton en is ook gratis.
Geen enkel probleem bij mij.

de jean
21 December 2005, 12:06
Neem dan AntiVir XP naast uw Norton en is ook gratis.
Geen enkel probleem bij mij.waarom alle 2 ??

J.W.
21 December 2005, 14:47
waarom alle 2 ??

Norton in "real time", Antivir XP in "on demand".
Lopen elkaar niet voor de voeten.
Waarom beide: Antivir XP een tijdje geleden eens getest en laten staan.
Wat AVG betreft: verleden week nog een pc gaan opkuisen. Zat vol met Wormen en trojans. AVG als virusscanner. Met Antivir alles eraf gekregen.