Volledige versie bekijken : Case: SLK3800B-EC



delinquente
5 December 2005, 21:25
Hey, wat vinden jullie van deze case? Zou die graag willen aanschaffen in Januari, kost ongeveer 100 €

Er zit een 400 Watt voeding bij, naar het schijnt is het een heel stille en geruislose case!!?:wtf:

Vinden jullie 400 watt nodig om een gewonen configuratie?
->Graka:Asus Nvidia EN6600 TD 256 mb
->Mobo:Asus A8N-E PCI-E Nforce 4
->AMD Athlon64 3500+ 64 Bit (Venice)
->Geil Dual Channel DDR 2*512 MB pC3200

Commentaar welkom zenne:D

WhiteWolf
5 December 2005, 22:01
kan je een foto posten van die case???

delinquente
6 December 2005, 00:17
kan je een foto posten van die case???

Voila sé, da is hem->
http://img413.imageshack.us/img413/4394/3000b8zv.jpg (http://imageshack.us)

whoopie
6 December 2005, 01:28
ziet er een deftige case uit, de ventilatie openingen zijn allezins al een plus punt.

WhiteWolf
6 December 2005, 01:52
Hey, wat vinden jullie van deze case? Zou die graag willen aanschaffen in Januari, kost ongeveer 100 €

Er zit een 400 Watt voeding bij, naar het schijnt is het een heel stille en geruislose case!!?:wtf:

Vinden jullie 400 watt nodig om een gewonen configuratie?
->Graka:Asus Nvidia EN6600 TD 256 mb
->Mobo:Asus A8N-E PCI-E Nforce 4
->AMD Athlon64 3500+ 64 Bit (Venice)
->Geil Dual Channel DDR 2*512 MB pC3200

Commentaar welkom zenne:D

ik zou zekers niet twijfelen al steek ik zelf pc's in elkaar 400watt is aan te raden kan je meer op aansluiten hé ;)
nice case delinquente (y) and good luck buddy

delinquente
6 December 2005, 13:52
spijtig da ik nen witte dvd-writer heb:close ...da past echt wel ni bij da zwart:p

Merci voor de comments, kzou toch wel nog graag meer reacties op deze case willen hebben, tis nu ni echt één van de goedkoopste dus:D

slicky
6 December 2005, 15:13
Das nie echt mijn voorkeur(n) ik ben nie zo zot van deurkes enzo
maar zoals whoopie zei,die ventilatie gaten zijn een pluspunt hé vooral met een AMD want afkoeling is toch belangerijk hé;)

whoopie
6 December 2005, 15:20
Das nie echt mijn voorkeur(n) ik ben nie zo zot van deurkes enzo
maar zoals whoopie zei,die ventilatie gaten zijn een pluspunt hé vooral met een AMD want afkoeling is toch belangerijk hé;)

die deurkes zijn leuk voor als de pc in de woonkamer staat enzo...
maar anders, opteer ik toch ook voor een case zonder die deurkes en of kantelsysteem voor de dvd of cd optical

delinquente
6 December 2005, 16:03
Das nie echt mijn voorkeur(n) ik ben nie zo zot van deurkes enzo
maar zoals whoopie zei,die ventilatie gaten zijn een pluspunt hé vooral met een AMD want afkoeling is toch belangerijk hé;)

Ja kweet het, persoonlijk is het ook niet één van de mooiste cases é:crazy: , maar het gaat mij eigenlijk erom wat er in zit...

lees hier maar eens op de site, pluspunt is heel stille case!!!!!!! Da vind ik dus wel belangrijk, minpunt-> te duur naar men goesting:D , mss weet iemand een andere? kzou toch zeker wel een 350-400 watt voeding moeten hebben, stil noem maar op...

http://www.antec.com/ec/productDetails.php?ProdID=00380#

slicky
6 December 2005, 16:37
kheb ooit eens gehoord dat de voedingen van ennermax heel goed zijn;)
je kunt altijd een case kopen naar uw goesting en daar dan een andere voeding insteken,of een case zonder voeding kopen.
Je moet er tenslotte op zitten kijken ook hé op die case;)

Bluestar
6 December 2005, 16:49
Ik kijk naar mijn scherm en niet naar mijn case! :p
Neem zeker een 400watt voeding of meer. Prijs valt nog mee vind ik als het juist is wat ze beweren !(goeie koeling en geruisloos)

PorkyFrost
8 December 2005, 15:54
spijtig da ik nen witte dvd-writer heb:close ...


spuit hem, heb ik ook gedaan met de mijne :p , je dekt eerst alle contacten af en sluit alle openingen goed af, als je alleen maar de plek waar hij opengaat spuit loop je niet teveel gevaar ;)

delinquente
8 December 2005, 16:26
spuit hem, heb ik ook gedaan met de mijne :p , je dekt eerst alle contacten af en sluit alle openingen goed af, als je alleen maar de plek waar hij opengaat spuit loop je niet teveel gevaar ;)

Haha kvind da wel wa stoem om zo direct na de aanschaf die case te spuiten, misschien na een jaarke ofzo eens proberen:D !!! Want dan is het nieuwe er al af ééé

Ciaokessssssssss

PorkyFrost
8 December 2005, 17:00
Haha kvind da wel wa stoem om zo direct na de aanschaf die case te spuiten, misschien na een jaarke ofzo eens proberen:D !!! Want dan is het nieuwe er al af ééé

Ciaokessssssssss
niet de case, de dvd-writer ;) werkte perfect bij mij ;)

delinquente
8 December 2005, 18:01
niet de case, de dvd-writer ;) werkte perfect bij mij ;)

OEPS, khad ni gelezen da ge een citaat had gedaan:wtf: ...haha ja daar was ik dus ook aan aan het denken zenne voor die te spuiten, wrs zal da wel dan eens gebeuren:D ...tis nu ni zo nen oude dvdwriter nen liteon en nogzoiets zonne dual layer ge kent da wel é die zever...dien technologie gaat toch zo snel vooruit é:crazy:

Greetz Delinquente,voila nen "bedankt" voor u (omda ge dezelfde idee had:cool: )

PorkyFrost
8 December 2005, 23:32
OEPS, khad ni gelezen da ge een citaat had gedaan:wtf: ...haha ja daar was ik dus ook aan aan het denken zenne voor die te spuiten, wrs zal da wel dan eens gebeuren:D ...tis nu ni zo nen oude dvdwriter nen liteon en nogzoiets zonne dual layer ge kent da wel é die zever...dien technologie gaat toch zo snel vooruit é:crazy:

Greetz Delinquente,voila nen "bedankt" voor u (omda ge dezelfde idee had:cool: )
merci ;)