Volledige versie bekijken : kaart lezer



Passat TDI
6 December 2005, 12:23
Yo gasten ,

Ik zit met een verveelend probleemke .
Ik zit met een kaart lezer maar als ik een kaartje in steek ( SD of MMC ) start die niet op .
Vroeger deed die dat wel .
Als ik dan naar "deze computer" ga en klik op enkele stationen van de kaart lezer zegt hij dat hij ze niet vindt .
Heb ook al bij eigenschappen aangevinkt , met wat hij moet opstarten .
Wie kan er mij AUB helpen .
Alvast bedankt voor de hulp .

broske
6 December 2005, 13:26
Probeer eens alle kabels aan de buitenzijde van de pc uit te trekken, ook de stroomkabel en stekkerdozen en sluit dan alles opnieuw aan, en start je pc nu terug op.
Bij mij werkt dit als mijn kaartreader weg is.
Dus ik sluit de pc dan af en schakel de schakelaar achter op de pc uit, trek dan alle kabels uit, vervolgens sluit ik alles terug aan en zet de schakelaar achter op de pc terug op en start de pc terug op, en mijn kaartreader doet het dan terug. Een echte verklaring heb ik er niet voor, maar het werkt wel bij mij. Het zou iets met de aarding te maken hebben.
T'is te hopen dat he voor u ook werkt.

Passat TDI
6 December 2005, 16:09
Heb ik ook al geprobeert , maar dat lukt niet .
Het is ook wel een kaart reader dat ingebouwd is .

broske
6 December 2005, 17:14
Spijtig,
(de mijne is ook ingebouwd zunne.)
Dan zal het iets anders zijn in uw geval.

vanic
8 December 2005, 09:43
dus je ziet je cardreader nog staan ? alleen wordt het kaartje niet meer gelezen?
ben je zeker dat je kaartje niet stuk is? of leest ie geen enkel kaartje meer?

zeker dat er geen drivers "verdwenen zijn"? anders eens de cardreader herinstalleren.

ik denk dat Broske bedoelt... dat je de stroomstekker van je pc moet uittrekken en dan enkele malen de aan-en af knop van je pc moet aan en af leggen. ( maar dit helpt enkel maar als de cardreader "volledig " weg is)