Volledige versie bekijken : 2de pc



blikkedoos
6 December 2005, 16:40
ik heb een 2de pc en alles was oké kon op internet en al,nu heb ik een probleempke,soms valt mijne 2de pc uit'no signal input or cable disconnected'geeft hij dan weer,s'anderendaags lukt het dan weer:crazy: wel,2 of 3 dagen daarna weer niet meer.wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn,heb telenet en router tussen geplaatst,in begin ging het wel dus zou alles toch goed aangesloten zijn volgens mij,er is dan ook een piepend geluid bij.help please!!!!!

zariash
6 December 2005, 21:52
heb je draadloos internet
grtjs

zomaar
7 December 2005, 07:23
onboard?
drivers van grafische kaart ongedaan maken > pc uitschakelen
stroom eraf > scherm ontkoppelen > aan en uit knop indrukken.
scherm aansluiten > stroom > pc inschakelen
drivers opnieuw installeren
agp of pci?
drivers van grafische kaart ongedaan maken > pc uitschakelen
stroom eraf > scherm ontkoppelen > aan en uit knop indrukken.
grafische kaart in-en uitbouwen
scherm aansluiten > stroom > pc inschakelen
drivers opnieuw installeren

vanic
7 December 2005, 10:33
@ zomaar... denk niet dat we hier bezig zijn over een grafische kaart... ik denk dat blikkedoos zijn netwerk bedoelt.( router; Telenet...)

misschien eens een firmwareupdate voor de router doen... te vinden op de site van de fabrikant van de router.

blikkedoos
7 December 2005, 11:43
ja het is het netwerk.....ik heb mijnen router gereset maar het helpt nog niet,ik ga nu mijnen modem eens voor een uurtje zonder stroom zetten,en daarna terug aansluiten meschien dat dat helpt?????laat nog wel iets weten alvast al bedankt

blikkedoos
7 December 2005, 14:03
ik heb het probleem gevonden.inde plaats v/d 2depc had ik gewoon eens de laptop aagesloten en daar kreeg ik dus wel verbinding met het internet,ik sluit terug de 2depc aan terug hetzelfde geen internet meer.....dus opzoek.ik had een mp3 speler gekocht en had hiervoor een high speed usb voor nodig en ik had die dus ook geplaatst,en dit is de oorzaak het maakte mijne pc onstabiel ,want ik stak er terug de trage usb in en alles werkte terug,stak die high speed er eens terug in,en weer niets geen internet meer,maar wat moet ik nu doen,want anders kan ik mijnen mp3 niet meer gebruiken,moet ik nog iets anders installeren??

Gertie
7 December 2005, 16:03
ma, kunde u mp3 nie op diene USB 1.0 steken, dan gaat het maar wat trager he

Greetz Gertie

eventure
7 December 2005, 19:11
netwerkkaart misschien stuk gwn?

zomaar
8 December 2005, 04:48
@ vanic... Ik lees ""soms valt mijne 2de pc uit'no signal input or cable disconnected"" Wist niet dat pc hierdoor kon uitvallen. Ging er vanuit dat het hier over het scherm ging ipv verbinding. Bank achteruit dan maar.

zomaar
8 December 2005, 04:51
oopsi

vanic
8 December 2005, 09:33
kan nooit geen kwaad om alles eens te lezen...;) ik zie in het begin al staan "kon op internet..."

van een scherm ken ik de melding "no singal " maar niet " cable disconnected"
(maar misschien zijn er schermen die deze melding geven)
blijf maar gerust op jou bank zitten hoor;)

blikkedoos
9 December 2005, 12:49
ja gertie,dan gaat het inderdaad trager,maar toch begrijp ik het niet dat de pc er volledig ddor uitvalt.

PeterN
9 December 2005, 15:15
ja gertie,dan gaat het inderdaad trager,maar toch begrijp ik het niet dat de pc er volledig ddor uitvalt.
Zou idd niet mogen zijn. Als de pc kaart goed is geïnstalleerd en de drivers ook, zou het stabiel moeten draaien.
Mss als je dit specifiek probleem (usb) apart bij het forum hardware/randapparatuur plaatst dat je meer reactie krijgt ;)

Fakke_Berto
9 December 2005, 17:43
Ja, als je pc afslaat krijg je dat inderdaad op je scherm. En bijkomend gevolg, zeg maar.
Grzzzz.