Volledige versie bekijken : Ewido te betrouwen?



atlantis
6 December 2005, 19:58
Hallo,

ik zie steeds meer het programatje 'EWIDO' opduiken op allerhande sites...is de scan door dit programma te vertrouwen, of kan het zaken doen verwijderen die wel nodig zijn voor het goed functioneren van je pc?

nog een leuke avond:crazy:

Whiteman
6 December 2005, 20:32
ik gebruik ewido en moet zeggen dat ik er vree content ervan ben

J.W.
6 December 2005, 20:55
Hallo,

ik zie steeds meer het programatje 'EWIDO' opduiken op allerhande sites...is de scan door dit programma te vertrouwen, of kan het zaken doen verwijderen die wel nodig zijn voor het goed functioneren van je pc?

nog een leuke avond:crazy:

Elk antispyware programma durft wel eens een valse vermelding geven. Ik gebruik Ewido ongeveer 2 jaar en heb nog maar één zulke vermelding gehad. Steeds nakijken wat u verwijdert blijft de boodschap!

Simply
6 December 2005, 21:53
Elk antispyware programma durft wel eens een valse vermelding geven. Ik gebruik Ewido ongeveer 2 jaar en heb nog maar één zulke vermelding gehad. Steeds nakijken wat u verwijdert blijft de boodschap!

Deze reactie kan ik volledig bijtreden!!!

Ook onze Hijack This-analisten hier op de site, gebruiken het programma zeer vaak!!! Ik denk dat het programma in 99% van de gevallen volledig veilig is in gebruik!!! Daarom denk ik dat het ook een aanrader is!!!


Ewido staat bekend voor zijn "uitgebreide en zeer diepe" scan!!!

compuchrisje
7 December 2005, 20:32
Ben er inderdaad ook heel tevreden over, als aanvulling van de soms logge virusscanners, en ook om de "rommel" eens uit te mesten.

nielsvandesype
10 December 2005, 15:34
Ewido is zeker te vertrouwen. Kan bijna alle venijnige malware verwijderen waar de andere moeilijkheden meehebben. Ewido heeft ook al heel wat prijzen gewonnen. Ewido is zoals compuchrisje reeds zei een soort aanvulling een andere aanvulling is a-squared.

slijkdabberke
11 December 2005, 14:49
ik gebruik ewido ook al meer dan een jaar en nog geen probleem gehad en scant wel grondig