Volledige versie bekijken : geen audio in ulead moviefactory



HuysKoen
6 December 2005, 20:37
Ik heb vorige week Ulead moviefactory 4 aangeschaft. Ik heb ook al Ulead videostudio 6 se dvd in mijn bezit. Het ogenblik dat ik moviefactory 4 geïnstalleerd had en ik wilde in moviefactory4 een mp3 afspelen dan hoor ik enkel maar gekras (ik denk dat het geluid veel sneller gaat dan het beeld) maar het grootste probleem is dat het in ulead videostudio juist hetzelfde is. Vroeger (voor de installatie) werkte alles perfect. Ik heb allebij de software al van mijn pc gegooid en terug beginnen installeren maar met hetzelfde resultaat. Ik heb moviefactory eerst 30 dagen als trail geprobeerd en heb dan geen problemen gehad met moviefactory. Ik heb al contact gehad met ulead maar ik denk dat ze zelf niet weten wat te doen want ik krijg meestal hetzelfde eraf gooien en er terug opzetten. (Wat ik al gedaan heb). Moviefactory moet er ergens een file op geplaatst hebben dat ook na verwijderen van de software blijft staan. IK dacht aan een codec, Ik heb al eens de codec van ulead afgelegd maar hetzelfde..

Wie kan mij helpen. (De mp3 spelen wel in bv. media player, winamp,....)