Volledige versie bekijken : Need for speed most wanted medion 8800



Pagina's : 1 [2]

vanic
2 January 2006, 15:07
heb je al eens geprobeerd om het virtueel geheugen te verhogen.

deze computer>eigenschappen>geavanceerd>prestaties>geanvanceerd> onderaan klikken op wijzigen bij virtueel geheugen... je mag hier anderhalve keer de grote van jou ram geheugen ingeven... dus in jou geval is dit 1536MB

't zou ook kunnen dat dit al is gebeurd...

c3ke
2 January 2006, 15:15
heb je al eens geprobeerd om het virtueel geheugen te verhogen.

deze computer>eigenschappen>geavanceerd>prestaties>geanvanceerd> onderaan klikken op wijzigen bij virtueel geheugen... je mag hier anderhalve keer de grote van jou ram geheugen ingeven... dus in jou geval is dit 1536MB

't zou ook kunnen dat dit al is gebeurd...

Dat staat standaard al op 2459mb bij die pc!

vanic
2 January 2006, 15:18
zeker dat dit niet de maximale grote is? dus dit staat bij virtueel geheugen onderaan links voordat je op wijzigen klikt?

c3ke
2 January 2006, 15:19
Als je zo nieuwe drivers installeer vraag je achter problemen maat.

Ik heb dat ook zo gedaan,maar bijmij hielp het niet op de eerste 8800.Op den 2de heb ik dat nooit meer gedaan.
En weet je wat mij het hardste opvalt?In de pc die ze gaan verkopen,in Duitsland steekt een nvidia videokaart in die met de drivers van nvidia zal kunnen werken,terwijl dit niet zo is met de videokaart die in deze pc steekt!Medion heeft al hun klanten goed bij hun .... volgens mij.

c3ke
2 January 2006, 15:21
zeker dat dit niet de maximale grote is? dus dit staat bij virtueel geheugen onderaan links voordat je op wijzigen klikt?

Daar staat als beginwaarde 1536 en als eindwaarde 3072mb.

vanic
2 January 2006, 15:22
medion ... maakt de pc's op maat van de winkelketen ... in dit geval Aldi sud... terwijl de Aldi's in België horen bij de nord... je zal de pc's die worden verkocht in de Aldi's niet kunnen kopen via Medion...

c3ke
2 January 2006, 15:22
heb je nu al eens jou kaart in de super pc van jou neef gestoken??? en enkel dagen in jou pc laten zitten?
en vica versa... dan moeten er problemen zijn op de pc van jou neef... als het aan de kaart ligt...



Hij heeft gisteren geweest ja met zijn pc en die kaart heeft in zijn pc gestoken,en het spel is erop gezet,en je raad nooit niet wat het resultaat was?
Idd schokkend beeld!
Maar ochja,ik was het weer vergeten,het was een softwareprobleem.

vanic
2 January 2006, 15:23
Daar staat als beginwaarde 1536 en als eindwaarde 3072mb.

hoe kwam je dan aan die andere waarde... deze waarde klopt met wat ik gaf... en deze is inderdaad goed...

c3ke
2 January 2006, 15:23
medion ... maakt de pc's op maat van de winkelketen ... in dit geval Aldi sud... terwijl de Aldi's in België horen bij de nord... je zal de pc's die worden verkocht in de Aldi's niet kunnen kopen via Medion...

Willen we wedden van wel?Hun website staat er vol van!

c3ke
2 January 2006, 15:25
hoe kwam je dan aan die andere waarde... deze waarde klopt met wat ik gaf... en deze is inderdaad goed...

Als ik op alt ctrl del druk komt e een venster open dat taakbeheer noemt en gans onderaan staat er hoeveel processen er bezig zijn,hoeveel cpu gebruik je hebt alsook het geheugen dat momenteel wordt gebruikt,en dat stond daar bij!

vanic
2 January 2006, 15:26
Hij heeft gisteren geweest ja met zijn pc en die kaart heeft in zijn pc gestoken,en het spel is erop gezet,en je raad nooit niet wat het resultaat was?
Idd schokkend beeld!
Maar ochja,ik was het weer vergeten,het was een softwareprobleem.

en dan heb je uiteraard ook eens de kaart uit zijn pc eens in jou pc gestoken... dan zou dit geen problemen mogen geven ...

en dit valt jou nu maar pas te binnen?? je weet dan ook wel welke kaart er in zijn pc zit...

vanic
2 January 2006, 15:28
Willen we wedden van wel?Hun website staat er vol van!

voor hoeveel... er staat geen enkele pc op die wordt verkocht met dezelfde onderdelen( configuratie) als een pc in den Aldi... de garantie is al maar 24 maand ;)

c3ke
2 January 2006, 15:29
en dan heb je uiteraard ook eens de kaart uit zijn pc eens in jou pc gestoken... dan zou dit geen problemen mogen geven ...

en dit valt jou nu maar pas te binnen?? je weet dan ook wel welke kaart er in zijn pc zit...

Zijn kaart had al eerder in mijn pc gestoken remember?Het enige wat ik weet is en dat heb ik hem gevraagd is,dat het de laatste nieuwe nvidia kaart is een type hoger dan de onze en rond de 400 euro kost,en dat geef ik er niet aan,want dan wordt het al een dure pc.

c3ke
2 January 2006, 15:30
voor hoeveel... er staat geen enkele pc op die wordt verkocht met dezelfde onderdelen( configuratie) als een pc in den Aldi... de garantie is al maar 24 maand ;)

Ja kan ze toch kopen via hun medionshop he,en jij zei van niet ;) .
Hier is de link waarop ze staan : https://www.medionshop.de/?areaID=4090A21BB529378BE10000000A00004A
En de pc's die in het verleden zijn verkocht hier vindt je idd niet terug op hun website!

vanic
2 January 2006, 15:33
Ja kan ze toch kopen via hun medionshop he,en jij zei van niet ;) .
Hier is de link waarop ze staan : https://www.medionshop.de/?areaID=4090A21BB529378BE10000000A00004A
En de pc's die in het verleden zijn verkocht hier vindt je idd niet terug op hun website!
ik heb gezegd dat je de pc die worden gemaakt voor ALDI niet kan kopen via de site van Medion... enkel en alleen via de Aldi's... misschien nog eens goed herlezen...

je ziet toch ook wel dat er hier geen enkele pc tss staat zoals die pc's van den Aldi...

c3ke
2 January 2006, 15:37
ik heb gezegd dat je de pc die worden gemaakt voor ALDI niet kan kopen via de site van Medion... enkel en alleen via de Aldi's... misschien nog eens goed herlezen...

je ziet toch ook wel dat er hier geen enkele pc tss staat zoals die pc's van den Aldi... zelfs niet met dezelfde case...

Lees men vorige post dan ook eens er goed op na!Vooral de laatste regel :wtf:

vanic
2 January 2006, 15:40
ik zeg jou gewoon dat je nog nooit een pc hebt kunnen kopen via de site van Medion die wordt verkocht in den Aldi... nu niet en vroeger ook niet... en dit is gewoon zo... dus ik begrijp niet waarom jij je nu in allerlei bochten probeert te kronkelen om toch gelijk te halen... ( en dan wil jij nog wedden ook)

de pc's die worden verkocht in den Aldi ... kun je NOOIT kopen via de site van Medion...

over die case was ik inderdaad mis ... er staat er wel ene tss...

c3ke
2 January 2006, 15:44
ik zeg jou gewoon dat je nog nooit een pc hebt kunnen kopen via de site van Medion die wordt verkocht in den Aldi... nu niet en vroeger ook niet... en dit is gewoon zo... dus ik begrijp niet waarom jij je nu in allerlei bochten probeert te kronkelen om toch gelijk te halen...

de pc's die worden verkocht in den Aldi ... kun je NOOIT kopen via de site van Medion...

over die case was ik inderdaad mis ... er staat er wel ene tss...

Je hebt gelijk,had je post mis verstaan.Ik dacht dat je bedoelde,dat er geen pc's bij medion konde gekocht worden men excussens.Als ik ongelijk heb,geef ik dit gerust toe.
Maar wat betreft de videokaart die in mijn pc steekt zal je mij toch gelijk moeten gaan geven dat er hier iets mis mee is,en dat het niks te maken heeft met software.

vanic
2 January 2006, 15:49
Maar wat betreft de videokaart die in mijn pc steekt zal je mij toch gelijk moeten gaan geven dat er hier iets mis mee is,en dat het niks te maken heeft met software.

maar dan blijft het raar dat jij er 2 slechte kreeg en jou collega niet...

c3ke
2 January 2006, 15:54
maar dan blijft het raar dat jij er 2 slechte kreeg en jou collega niet...

Ik heb op een andere forums al gelezen dat medion zijn pc's niet test op een goede werking.
Dus als je ze gewoon in elkaar steekt de pc's en de doos in en toeplakt,zonder de pc's te testen,kan het wel heel vaak voorvallen denk ik dat je kans hebt op een slechte pc.
Vindt jij het zelfs mss normaal dat een HDD een ijzeren tik maakt bij een nieuwe pc?Ik alvast niet,en dat was bij die vorige dus al wel het geval+dat die muis na 3 weken een storend piep geluid gaf,dat enkele dagen ervoor nog niet was.En dan bedoel ik bij die vorige 8800 he.
En wees nu eerlijk.Op het gsc forum vindt je toch genoeg klachten over die videokaart bedunkt he?En niet alleen over de videokaart,ook over de tv tuner.
Is het normaal mss dat je een nieuwe pc koopt,en dat bij aankomst thuis enkel zaken niet goed blijken te werken,en dat je dan uit eigen zak maar andere onderdelen gaat kopen,en dat de pc dan wel goed blijkt te werken?Denk het niet he?Of vergis ik me hier ook weer in?

Edit:Blijkbaar kan hem hier niet op antwoorden.Heeft nog een ganse tijd de topic liggen lezen vanic,en nu is hij dus offline!

trebel
2 January 2006, 16:45
Niets word nog getest,heb eens 2x slecht geheugen gekocht dezelfde dag en uren zitten zoeken naar de fout tot mijne frank viel,ik kwaad naar dealer en kreeg direct twee nieuwe met de grimlach dat het regelmatig gebeurd,mijn uren worden niet vergoed en de fabriek spaart een tester uit,is om dood te vallen zeg,djeeezus kraaaist.

vanic
2 January 2006, 18:49
Edit:Blijkbaar kan hem hier niet op antwoorden.Heeft nog een ganse tijd de topic liggen lezen vanic,en nu is hij dus offline!
denk jij nu echt dat ik niets anders te doen heb.... ik heb een gezin .. schoonouders... enz.... en 't is nieuwjaar dus ik heb andere verplichtingen ook...:close als ik wegga dan leg ik inderdaad mijn internet af... ( maar ja dat wordt door sommigen al aan zien als geen antwoord meer kunnen ( willen) geven...) en dan nog via een edit blijkbaar om 15.22


ik heb trouwens ook al pc onderdelen gekocht bij een pc boer... bv. mijn voeding na 3 weken stuk;) een cd schrijver die niet schreef( onmiddellijk teruggegaan dus nog garantie) ... 15 € moeten betalen om er een trial versie op te zetten van clone cd.... om na 3 weken terug te moeten gaan en toch een nieuwe te krijgen maar naar mijn 15 € te mogen fluiten... ook een hd waar er een tik inzit...maar 'k moet hier niet meer mee teruggaan " 't boelke" is al failliet

wat dat testen betreft... ik ben tester van machine's ... je kan niet geloven hoeveel klachten er nog zijn achteraf... terwijl de machine bij ons al een uur heeft gedraaid...


en zoals ik al eerder zei ... als je niet tevreden bent draag de pc dan aub terug ... en laat jou neef één samen stellen


trouwens denk jij nu echt dat er met andere pc's geen problemen zijn... je moet maar eens de andere forums er op na lezen... of gaat dit allemaal alleen maar over Medion pc's???

c3ke
2 January 2006, 19:50
denk jij nu echt dat ik niets anders te doen heb.... ik heb een gezin .. schoonouders... enz.... en 't is nieuwjaar dus ik heb andere verplichtingen ook...:close als ik wegga dan leg ik inderdaad mijn internet af... ( maar ja dat wordt door sommigen al aan zien als geen antwoord meer kunnen ( willen) geven...) en dan nog via een edit blijkbaar om 15.22


ik heb trouwens ook al pc onderdelen gekocht bij een pc boer... bv. mijn voeding na 3 weken stuk;) een cd schrijver die niet schreef( onmiddellijk teruggegaan dus nog garantie) ... 15 € moeten betalen om er een trial versie op te zetten van clone cd.... om na 3 weken terug te moeten gaan en toch een nieuwe te krijgen maar naar mijn 15 € te mogen fluiten... ook een hd waar er een tik inzit...maar 'k moet hier niet meer mee teruggaan " 't boelke" is al failliet

wat dat testen betreft... ik ben tester van machine's ... je kan niet geloven hoeveel klachten er nog zijn achteraf... terwijl de machine bij ons al een uur heeft gedraaid...


en zoals ik al eerder zei ... als je niet tevreden bent draag de pc dan aub terug ... en laat jou neef één samen stellen


trouwens denk jij nu echt dat er met andere pc's geen problemen zijn... je moet maar eens de andere forums er op na lezen... of gaat dit allemaal alleen maar over Medion pc's???

En toch ontwijk je weer enkele vragen die ik je stelde!Jij wringt je maw ook in alle bochten om toch gelijk te krijgen ivm de super medion pc.Ik durf zelfs te wedden dat je niet zelf over de 8800 beschikt!

c3ke
2 January 2006, 20:01
trouwens denk jij nu echt dat er met andere pc's geen problemen zijn... je moet maar eens de andere forums er op na lezen... of gaat dit allemaal alleen maar over Medion pc's???

Als ze in alle pc's geen officiële onderdelen gebruiken,zoals ze bij medion doen,zouden er nog meer pc problemen zijn.
En om de pc nu nog terug te brengen is het al wel te laat!Naar men geld zal ik zowiezo kunnen fluiten,omdat jullie altijd maar bleven beweren dat het om een software probleem ging en NIET om een hardware probleem.
En als je nu beweerd dat dit niet zo is,lees je maar gans de topic er is op na,en tel dan maar eens hoeveel x er gezegd is dat het een software probleem is,en hoeveel x er gezegd is geweest door iemand dat het een hardware probleem is,en mij moet je niet mee tellen bij dat laatste.En je zal zien dat het software probleem meermaals wordt dan het een hardware probleem.
Maar ja wie ben ik?Iemand dat met zijn blokskes moet gaan spelen he?

Clioke16V
2 January 2006, 20:35
Pf zet hier slot op want das echt nen eindeloze topic.

c3ke
2 January 2006, 20:36
Pf zet hier slot op want das echt nen eindeloze topic.

Waar maar 1 ding de oorzaak van is : en dat is een HARDWARE probleem en GEEN software probleem.

Clioke16V
2 January 2006, 20:44
Joeng, idereen probeert u hier te helpen , het enige da gij doe is van uw oren maken en andere zwartmaken, en dan maar blijven zagen MIJNE PC GAAT NIE GOED...................... jij hebt 144 posts in totaal > wss 130 in dit topic alleen.

c3ke
2 January 2006, 20:58
Joeng, idereen probeert u hier te helpen , het enige da gij doe is van uw oren maken en andere zwartmaken, en dan maar blijven zagen MIJNE PC GAAT NIE GOED...................... jij hebt 144 posts in totaal > wss 130 in dit topic alleen.

Al is nagedacht waarom ik van men oren maak?Blijkbaar niet!
Tot op heden zijn we al meer dan een maand bezig met een oplossing te zoeken,en is er tot op heden al een oplossing gevonden?Antwoord : Neen.
En las je dan wat vragen stelt aan een bepaalde persoon wringt hij zich door alle bochten zodat hij er toch maar niet zou moeten op antwoorden!
Het is meer dan duidelijk,dat het niet om een software probleem gaat maar om een hardware probleem,wat ik dus al meermaals zei.
Maar ja wie ben ik?Iemand dat met zijn blokskes moet gaan spelen he!

vanic
2 January 2006, 21:01
Maar ja wie ben ik?Iemand dat met zijn blokskes moet gaan spelen he?

neen ik denk een incestmanneke ;)...

dus doe AUB zoals ik al eerder postte draag de pc terug... en laat jou neef er ene samensteken ( maar ja dat gaat niet he voor die prijs) ... dan zijn zou problemen opgelost... en ons probleem ook...

c3ke
2 January 2006, 21:02
neen ik denk een incestmanneke ;)...

dus doe AUB zoals ik al eerder postte draag de pc terug... en laat jou neef er ene samensteken ( maar ja dat gaat niet he voor die prijs) ... dan zijn zou problemen opgelost... en ons probleem ook...

En geef jij mijn 1099 euro terug?Dan draag ik hem wel terug ja,want de pc is nu iets ouder dan een maand!
En weer wring JIJ je door bochten om op bepaalde vragen vanmij aan jou NIET te beantwoorden.
En mijn neef zijn nieuwe pc heeft net hetzelfde gekost als de oooo zo goede medion pc
Op een andere forum wordt er zelfs gedreigd om alles eens ivm de medion 8800 volledig in de media in het lang en het breed uit te smeren.
Wilt wel zeggen zekers hoe goed deze pc is?

Clioke16V
2 January 2006, 21:04
Als je dan toch zo zeker bent dat het geen software probleem is, pak die pc onder uwe arm en ga terug naar den aldi > ist al te laat > koopt u een andere graka.

c3ke
2 January 2006, 21:06
Als je dan toch zo zeker bent dat het geen software probleem is, pak die pc onder uwe arm en ga terug naar den aldi > ist al te laat > koopt u een andere graka.

Wat denk jij?Dat ik nog extra geld in die pc ga steken?Vergeet het.
Ik heb betaald voor goed gerief,en geen brol!
Zou jij dat misschien aanvaarden dat je een nieuwe pc koopt in een pc winkel en ze steken er brol in?En dat ze je dan zeggen koop het nieuw.

vanic
2 January 2006, 21:07
ik heb gisteren special voor jou het spel geïnstalleerd en geprobeerd ik heb geen probleem met het spel op mijn medionneke ( ne 8008 van bijna 3 jaar geleden) is wel geen dual core en heeft een Radeon 9600 zitten...



c3ke ( goed) lezen is jou specialiteit niet he... zo is het gemakkelijk om te wedden...

maar voor de allerlaatste maal draag die pc terug en laat jou neef er ene samenstellen...

vanic
2 January 2006, 21:12
En geef jij mijn 1099 euro terug?Dan draag ik hem wel terug ja,want de pc is nu iets ouder dan een maand!
En weer wring JIJ je door bochten om op bepaalde vragen vanmij aan jou NIET te beantwoorden.
En mijn neef zijn nieuwe pc heeft net hetzelfde gekost als de oooo zo goede medion pc
Op een andere forum wordt er zelfs gedreigd om alles eens ivm de medion 8800 volledig in de media in het lang en het breed uit te smeren.
Wilt wel zeggen zekers hoe goed deze pc is?
denk jij nu echt dat wij achterlijk zijn... een pc met een grafische kaart in die alleen al 400€ kost en die dan in totaal maar 1099 kost... (crash):close

dit doen ze al iedere keer... dreigen om met de medion in de media te komen... ik heb nog niks gezien hoor...

mocht het je interesseren vorig jaar stond Medion met zijn pc op de 2 plaats bij de vraag van pc magazine welke de beste desktop pc levert. .. na Dell en voor de pc boer... dit jaar waren ze niet opgenomen in de lijst... en kregen ze nog stemmen...

greg
2 January 2006, 21:24
schrijf eventueel alle problemen die je hebt met je pc op
ga er dan mee terug,leg het daar uit,desnoods aan de baas daar,natuurlijk daar ook niet tegen uit vliegen

bel desnoods naar de technische dienst van gsc op

als je dan echt geen andere krijgt,of een andere grafische kaart

koop een nieuw grafisch kaartje,moet daarom geen super kaart zijn van 400€ of meer

neem dan zo een zoals ik zitten heb
je draait daar uw games ook heel goed op

c3ke
2 January 2006, 21:37
c3ke ( goed) lezen is jou specialiteit niet he... zo is het gemakkelijk om te wedden...

maar voor de allerlaatste maal draag die pc terug en laat jou neef er ene samenstellen...

Vanic (goed) lezen is ook niet jou specialiteit he...zo is hte gemakkelijk om je in alle bochten te wringen om toch maar gelijk te krijgen.

Maar voor de allerlaatste maal,de pc is al ruim een maand oud dus terug brengen en men geld terug eisen GAAT NIET.
Duidelijk nu vanicje?

vanic
2 January 2006, 21:41
je hebt toch je pc al eens terug gedragen... heb je dan geen nieuw kasticket gekregen??? volgens wat jij hier postte heb je je pc terug gedragen op 12 dec...

je kan maar proberen ook he... een neen heb je een ja kun je maar krijgen;)

c3ke
2 January 2006, 21:42
bel desnoods naar de technische dienst van gsc op
als je dan echt geen andere krijgt,of een andere grafische kaart

koop een nieuw grafisch kaartje,moet daarom geen super kaart zijn van 400€ of meer


Dit is al meermaals gebeurd met als resultaat : ze sturen u van het kastke naar de muur.
1.Was het de drivers die niet juist waren volgens hun uitleg.Ik moest de forceware downloaden van de nvidia website en deze installeren op men pc wat uiteraard niet lukte.
Dan moest ik de medion drivers downloaden en die installeren wat zonder succes was.
2.Was het een programma dat zogezegd op de achtergrond zou draaien.Ze raden me aan de pc terug te zetten naar de fabrieksinstellingen en dan eerst de videokaart te updaten met de drivers van medion/gsc en dan het spel eens te spellen,blijkt het ok te zijn,software per software erop zetten en dan telkens het spel testen na een install van software.Hieraan zou ik volgens hen merken met welk programma ik dan problemen zou hebben dat op de achtergrond draait.Resultaat?Nog steeds niets.
3.Was het het te weinig geheugen voor het spel te spelen of te draaien op de pc terwijl het spel minder dan 1024mb nodig heeft.

3x al een verschillende uitleg van 1 en dezelfde technische dienst.

c3ke
2 January 2006, 21:46
je hebt toch je pc al eens terug gedragen... heb je dan geen nieuw kasticket gekregen??? volgens wat jij hier postte heb je je pc terug gedragen op 12 dec...

je kan maar proberen ook he... een neen heb je een ja kun je maar krijgen;)

Als jij het zegt dat het 12 dec was zal ik er dringend werk van moeten maken om alles terug op men oude pc over te zetten,en terug binnen te leveren bij aldi de nieuwe prullen pc.
Morgenavond dus werk van maken!Zoies kan gewoon niet!Men broer en men schoonbroer hun pc's kosten tussen de 500 en 1000 euro nieuw en hebben beide geen probs met het spel,en men broer heeft dan nog een prullen videokaart met 128mb videogeheugen (of hoe het ook noemt).

vanic
2 January 2006, 21:47
heb je al eens geprobeerd om het virtueel geheugen te verhogen.

deze computer>eigenschappen>geavanceerd>prestaties>geanvanceerd> onderaan klikken op wijzigen bij virtueel geheugen... je mag hier anderhalve keer de grote van jou ram geheugen ingeven... dus in jou geval is dit 1536MB

't zou ook kunnen dat dit al is gebeurd...



Als ik op alt ctrl del druk komt e een venster open dat taakbeheer noemt en gans onderaan staat er hoeveel processen er bezig zijn,hoeveel cpu gebruik je hebt alsook het geheugen dat momenteel wordt gebruikt,en dat stond daar bij!


om maar ne keer een vb te geven... en dit is geen inf aanpassen om een driver te installeren...

en nu is voor mij de kous af...

greg
2 January 2006, 21:47
ik denk niet dat je per pc een maand krijgt om terug te brengen

maar ga er toch mee terug en kijk wat ze zeggen want anders blijven we hier nog een maand bezig,de oorzaak van het probleem is er.

vanic
2 January 2006, 21:49
Als jij het zegt dat het 12 dec was zal ik er dringend werk van moeten maken om alles terug op men oude pc over te zetten,en terug binnen te leveren bij aldi de nieuwe prullen pc.

ik heb dit niet gezegd hoor... maar jij...


Ben daarstraks naar den aldi geweest en kreeg direkt ne nieuwe mee. (a)
Maar het probleem me need for speed is er nog steeds,maar het getik is al weg!

c3ke
2 January 2006, 21:50
om maar ne keer een vb te geven... en dit is geen inf aanpassen om een driver te installeren...

en nu is voor mij de kous af...

Wat is hier mis aan?Niks.
Ik dacht dat je dit geheugen bedoelde maar ja,wat is het toch makkelijk om je langs alle bochten te wringen en vragen te ontwijken he vanicje.

greg
2 January 2006, 21:51
Dit is al meermaals gebeurd met als resultaat : ze sturen u van het kastke naar de muur.
1.Was het de drivers die niet juist waren volgens hun uitleg.Ik moest de forceware downloaden van de nvidia website en deze installeren op men pc wat uiteraard niet lukte.
Dan moest ik de medion drivers downloaden en die installeren wat zonder succes was.
2.Was het een programma dat zogezegd op de achtergrond zou draaien.Ze raden me aan de pc terug te zetten naar de fabrieksinstellingen en dan eerst de videokaart te updaten met de drivers van medion/gsc en dan het spel eens te spellen,blijkt het ok te zijn,software per software erop zetten en dan telkens het spel testen na een install van software.Hieraan zou ik volgens hen merken met welk programma ik dan problemen zou hebben dat op de achtergrond draait.Resultaat?Nog steeds niets.
3.Was het het te weinig geheugen voor het spel te spelen of te draaien op de pc terwijl het spel minder dan 1024mb nodig heeft.

3x al een verschillende uitleg van 1 en dezelfde technische dienst.

ja weet ik nu al,heb je al stuk of 10 keer vermeld :p

maar confronteer hen er dan mee,maar als het enkel maar bij need for speed is en niet bij andere games,waarom er nog over doorgaan?

of je brengt hem terug,of je koopt nieuwe grafische kaart

klinkt misschien hard,maar je hebt maar die keuzes

c3ke
2 January 2006, 21:52
ik denk niet dat je per pc een maand krijgt om terug te brengen

maar ga er toch mee terug en kijk wat ze zeggen want anders blijven we hier nog een maand bezig,de oorzaak van het probleem is er.

En welk is de oorzaak dan volgens jou van het probleem?
Ik ben dom,als ik alles er nog eens opna les en weet dus niet wat de oorzaak is!

c3ke
2 January 2006, 21:54
ja weet ik nu al,heb je al stuk of 10 keer vermeld :p

maar confronteer hen er dan mee,maar als het enkel maar bij need for speed is en niet bij andere games,waarom er nog over doorgaan?

of je brengt hem terug,of je koopt nieuwe grafische kaart

klinkt misschien hard,maar je hebt maar die keuzes

Waarom heb ik dan 3j garantie op deze pc?Om zelf nieuwe hardware te kopen als de oude het al laat afweten binnen de maand?
Denk het niet hoor.
Zou net hetzelfde zijn dat je naar de garage een nieuwe auto gaat kopen en je motor laat het na een maand al afweten,en er moeten een nieuwe inkomen dat ze je zeggen en zoveel is de rekening.
Slaagt dus op niks.
@greg sorry van dit antwoord,maar het is gewoon ook wel de waarheid.

vanic
2 January 2006, 21:55
Wat is hier mis aan?Niks.
Ik dacht dat je dit geheugen bedoelde maar ja,wat is het toch makkelijk om je langs alle bochten te wringen en vragen te ontwijken he vanicje.
verdorie ik geraak hier maar niet weg.... ik zet er bij hoe je het moet doen en waar je eraan raakt ... en dan doe jij het gewoon anders en dan draai ik mij in bochten:close:close:close:close:close:close:close: close:close:close:close:close:close:close:close:cl ose:close


en mijn nic is vanic...

c3ke
2 January 2006, 21:58
verdorie ik geraak hier maar niet weg.... ik zet er bij hoe je het moet doen en waar je eraan raakt ... en dan doe jij het gewoon anders en dan draai ik mij in bochten:close:close:close:close:close:close:close: close:close:close:close:close:close:close:close:cl ose:close


en mijn nic is vanic...

Lezen is ook je beste kant niet hoor vanicje.
Ik zei dat ik dacht dat je dus dat geheugen bedoelde bij alt ctrl del.Al een geluk dat jij mister perfekt bent he?
En je in bochten wringen en vragen vermijden te antwoorden is ook 1 van je sterke kanten dat heb ik allang gemerkt.

vanic
2 January 2006, 22:06
inderdaad jij hebt voor de volle 100% gelijk... ik had er inderdaad niet bij gezet dat het het virtueel geheugen betrof... ik lees inderdaad niks goed...
alles wat jij zegt ik voor de volle 100% juist... (sor)

uitgezonderd dat ik een incestmanneke ben... want dit ben ik niet...

hopelijk kan je de pc nog teruggeven... en kan jou neef een veel betere voor jou samenstellen...

het ga je goed met je nieuwe pc...

c3ke
2 January 2006, 22:09
inderdaad jij hebt voor de volle 100% gelijk... ik had er inderdaad niet bij gezet dat het het virtueel geheugen betrof... ik lees inderdaad niks goed...
alles wat jij zegt ik voor de volle 100% juist... (sor)

uitgezonderd dat ik een incestmanneke ben... want dit ben ik niet...

hopelijk kan je de pc nog teruggeven... en kan jou neef een veel betere voor jou samenstellen...

het ga je goed met je nieuwe pc...

En nogmaals geef je weer geen antwoord op enkele vragen in 1 van men vorige post!Wringen in bochten om toch je gelijk te halen ja!
En je hoeft niet meer te reageren,want wie zich door bochten wringt om toch bepaalde vragen te beantwoorden laat zien hoe lomp hij zelf wel is!Sorry om die uitdukking maar ja!
We kunnen misschien samen met de blokskes gaan spelen vanicje.2 lompe mensen bij elkaar :wtf:

greg
2 January 2006, 23:10
Waarom heb ik dan 3j garantie op deze pc?Om zelf nieuwe hardware te kopen als de oude het al laat afweten binnen de maand?
Denk het niet hoor.
Zou net hetzelfde zijn dat je naar de garage een nieuwe auto gaat kopen en je motor laat het na een maand al afweten,en er moeten een nieuwe inkomen dat ze je zeggen en zoveel is de rekening.
Slaagt dus op niks.
@greg sorry van dit antwoord,maar het is gewoon ook wel de waarheid.

dit is dus grote zever hé

als je 3 jaar garantie hebt,wat is het probleem dat je er niet kan mee terug gaan nu?als er iets niet werkt moeten ze ernaar kijken hé

een auto niet met pc beginnen vergelijken!!!!

Heezy
3 January 2006, 02:12
Man man man... wat een gezever weer.

1. Een defragmentatie is iets softwarematig: uw sectoren worden geherorganiseert zodat de sectors terug in de clusters komen zodat alles terug samenstaat en niet verspreid over de platter(s).
Wil je direct weten of er iets mis is met uw hd: kijk naar één van de stickies in het hardware forum, daar staan de tools van de fabricanten.

2. Ik heb u al van in het begin gezegd van een format te doen, zodat alle brol eraf is dat er niet moet opstaan, en dan kan jij erop zetten enkel datgene wat je wil. Snap nu eens dat er enorm veel processen worden geladen bij start-up, en dus mee in het geheugen zitten... En als het geheugen vol zit, dan zal er geswapt worden met de hd. Ik zeg niet direct dat het hieraan ligt, maar het kan.

3.1. Alles wat er gecommuniceerd wordt met de videokaart gebeurt via het API (DirectX of OpenGL) en via de drivers. Dus alles gaat eerst door een softwarematig proces, en dan pas hardwarematig. Dus de kans dat de fout bij de drivers ligt is zeer groot, zeker na een tweede pc te hebben gekregen. Ik heb u ook gezegd dat de 6700XL een gerelablede kaart is door Medion, en dus geen officiële. Als je de nv_disp.inf hebt bekeken, zal je gezien hebben dat de kaarten die ondersteund worden door de driver erin moeten staan. Ik heb ook al .inf files aangepast, en keren is dat gelukt, andere keren niet. Maar met de drivers van de fabricant zelf, zal het zeker lukken. Als het nog niet lukt, dan ligt het ergens anders aan. Dat je het correct gedaan hebt, wil ik best geloven. Maar stop aub met de 6700XL uit te maken voor een slechte kaart. Daar zit een NV43 GPU op (6600GT) en dat zal zowat de best verkochte GPU zijn bij NVIDIA. En de 6700XL heeft nog iets hogere clockspeeds. + het aantal MB's dat er op een kaart zit van videogeheugen heeft (bijna) niets te zeggen over de prestatie van een kaart.
3.2. Hou er nu eens voor ene keer rekening mee dat de schuld evengoed bij de engine van NFSMW kan liggen. Ik heb gezegd dat er heel veel mensen zijn dat probs hebben met dit spel... Mensen met een superpc dat alle andere games zonder enig probleem goed spelen, en NFSMW geeft wel problemen... Is het dan zó moeilijk om te kunnen inzien dat het aan het spel ook kan liggen... Ik heb u gezegd, ik ken de engine van NFSMW niet want ik ben geen programmeur, maar de mensen van EA zelf wel. Maar kom daar zeker niet aan met zo'n taaltje aan zoals hier, want ge zijt gebanned vooraleer ge het weet, en ge zult altijd met uw probleem blijven zitten. Niet enkel de hardware moet goed macheren, ook de software die je gekocht hebt, moet goed zijn... En daar kunnen evengoed fouten inzitten.


Bon, ik hoop dat je het nu een beetje doorhebt. Mijn gedacht: 90% kans dat het softwarematig is. En met alle respect, maar je zit hier mensen te ridiculiseren die naar mijn inziens wel meer kennen van een pc dan jij. Dus stop daar aub ook mee. Kijk nog eens naar de lengte van je thread, en mag jij me zeggen waar je het recht haalt om zo'n toon tegen iedereen op te zetten.

c3ke
3 January 2006, 20:07
Bon, ik hoop dat je het nu een beetje doorhebt. Mijn gedacht: 90% kans dat het softwarematig is.

Bon,als je dan toch 90% zeker bent dat het softwarematig is,waarom loopt het spel dan PERFEKT met een andere videokaart?
Als het softwarematig is moet het met een andere videokaart NET hetzelfde zijn!

greg
3 January 2006, 20:10
het zijn die drivers van die beeldkaart,die niet juist zijn,omdat er een of andere aanspassing aan een bestand moet gebeuren

driver=software ;)

c3ke
3 January 2006, 21:01
het zijn die drivers van die beeldkaart,die niet juist zijn,omdat er een of andere aanspassing aan een bestand moet gebeuren

driver=software ;)

Die aanpassing is reeds gebeurd door iemand van het gsc forum ;) .
Moet ik ook iets instellen bij het nvidia logo bij het klokje?

Heezy
3 January 2006, 21:53
Zoals hierboven dus getracht uit te leggen: in de originele nv4_disp.inf moet de kaart instaan, met enkele andere regels ook. De 6700XL zal je daar standaard niet in vinden. Daarom dat een andere, wel officiële kaart, wel meteen herkend wordt en perfect loopt met de drivers.
Bij het klokje moet niets doen.

Waarom loopt het wel na een defrag...? Zelfde goede vraag. Als het aan mij ligt: format en zet ineens de goede chipset en video drivers erop.

c3ke
3 January 2006, 22:24
Zoals hierboven dus getracht uit te leggen: in de originele nv4_disp.inf moet de kaart instaan, met enkele andere regels ook. De 6700XL zal je daar standaard niet in vinden. Daarom dat een andere, wel officiële kaart, wel meteen herkend wordt en perfect loopt met de drivers.
Bij het klokje moet niets doen.

Waarom loopt het wel na een defrag...? Zelfde goede vraag. Als het aan mij ligt: format en zet ineens de goede chipset en video drivers erop.

Het zal mss weer raar gaan klinken,maar toch is het zo.
Op de vorige 8800 had ik een volledige format uitgevoerd en windows xp pro erop gezet.
Na de install van windows xp pro en alle drivers,slaagde er om 1 of andere reden toch enkele hardware toestellen in conflict te gaan met hun drivers.
Dus een volledige format is dan ook weer niet aan te raden :cry:

compuchrisje
3 January 2006, 23:37
'k Heb deze 16 pagina's heibel niet helemaal doorgelezen.. typisch een situatie genaamd: communicatiestoornis. 'k Moet Vanic een pluim geven vanwege zijn blijvende inzet om mogelijke oplossingen te zoeken, geholpen door anderen wel, die ook de moeite deden om iets aan te kunnen voeren.
Aan C3ke kan ik enkel zeggen: al die mensen hier zijn niet verantwoordelijk voor een eventuele miskoop die jij zou gedaan hebben.
- voordat je een pc voor games koopt moet je controleren of die wel voldoet aan de voorwaarden die ervoor gesteld worden (graka, geluidskaart, cpu, ram... en wa nog allemaal)
- àls je in de eerste maand al problemen ondervindt, heb je ten allen tijde het recht om de aankoop ongedaan te maken, mét de nodige redenen erbij natuurlijk
- als je pc na reparatie nog altijd problemen heeft binnen de eerste maand, heb je garantie op de herstelling (enkel onderdelen, niet de werkuren)
- als er mensen zijn die je met hun opzoekwerk proberen te helpen, kat die dan niet af, en zeker verwijt ze niet dat ze er niks van kennen! Meestal zijn het lotgenoten die maar evenveel weten van pc als jij, maar tenminste de moeite doen om info op te halen.
- als laatste: installeer je illegale software, ben je helemààl nergens, daarmee kan je inderdaad niet meer naar je leverancier... vandaar dus je lange lijdensweg.

c3ke
4 January 2006, 07:13
- als laatste: installeer je illegale software, ben je helemààl nergens, daarmee kan je inderdaad niet meer naar je leverancier... vandaar dus je lange lijdensweg.

Het betreft nu om een legale versie te gaan!Maar ja,wie ben ik?Iemand die met de blokskes moet gaan spelen!

greg
4 January 2006, 15:21
ik heb op een site een forceware driver gevonden die ondersteuning geeft voor de 6700xl

het staat er zo

NVIDIA_NV43.DEV_0147.1 = "NVIDIA GeForce 6700 XL"

zou dit iets kunnen helpen?

het gaat om forceware 79.11

ik weet dat er al sprake is geweest van forceware maar kwam dit enkel maar tegen

c3ke
4 January 2006, 20:59
ik heb op een site een forceware driver gevonden die ondersteuning geeft voor de 6700xl

het staat er zo

NVIDIA_NV43.DEV_0147.1 = "NVIDIA GeForce 6700 XL"

zou dit iets kunnen helpen?

het gaat om forceware 79.11

ik weet dat er al sprake is geweest van forceware maar kwam dit enkel maar tegen

Je zou mss die website kunnen zeggen?Want ik heb die forceware opgezocht en vindt toch de 6700XL er niet in terug.

@greg op de moment dat je daarnet deze topic aan het lezen was,zat ik hier ook,en je hebt hier geen website gezet,maw bestaat er dus geen website met die forceware.

greg
5 January 2006, 00:19
hoeveel gaan we wedden?
ik ben em terug aan het opzoeken lol

denk je nu dat ik aan het zeveren ben?

c3ke
5 January 2006, 06:55
hoeveel gaan we wedden?
ik ben em terug aan het opzoeken lol

denk je nu dat ik aan het zeveren ben?

Toch straf dat ik hem niet vind.Maar ja wie ben ik?Iemand die met de blokskes moet gaan spelen he.

greg
5 January 2006, 18:53
dat blokken gedoe heb je ondertussen wel al 20 keer vermeld



drivers (http://downloads.guru3d.com/download.php?det=1231)


klik daarop en download die,maar eerst je vorige forceware drivers eraf gooien

als je op die site op ctrl+f drukt en daar 6700 drukt zal je zien dat daar de 6700xl tussenstaat

c3ke
5 January 2006, 20:58
dat blokken gedoe heb je ondertussen wel al 20 keer vermeld



drivers (http://downloads.guru3d.com/download.php?det=1231)


klik daarop en download die,maar eerst je vorige forceware drivers eraf gooien

als je op die site op ctrl+f drukt en daar 6700 drukt zal je zien dat daar de 6700xl tussenstaat

Welke forceware?Heb nooit geen forceware op de pc geinstalleerd.

c3ke
5 January 2006, 21:20
dat blokken gedoe heb je ondertussen wel al 20 keer vermeld



drivers (http://downloads.guru3d.com/download.php?det=1231)


klik daarop en download die,maar eerst je vorige forceware drivers eraf gooien

als je op die site op ctrl+f drukt en daar 6700 drukt zal je zien dat daar de 6700xl tussenstaat

Met deze drivers heb ik dezelfde probs als geraar.

greg
5 January 2006, 22:03
dan weet ik het ook niet meer

c3ke
6 January 2006, 00:22
Daarnet motogp op de pc gezet,en dat spel loopt net zoals call of duty 2 perfekt.

Heezy
6 January 2006, 00:33
Kzeg het, je kan best op het forum van EA gaan en daar je vraag stellen, het ligt duidelijk aan NFSMW zelf. Zij zullen de juiste oorzaak wel kennen.

c3ke
6 January 2006, 00:55
Kzeg het, je kan best op het forum van EA gaan en daar je vraag stellen, het ligt duidelijk aan NFSMW zelf. Zij zullen de juiste oorzaak wel kennen.

Dan moet je nog wel een nl stalig forum ervan vinden natuurlijk he.

Heezy
6 January 2006, 01:59
Zoekt ge eigenlijk? :-)

http://www.electronicarts.nl/pages.view.asp?id=650

greg
6 January 2006, 09:04
dat is een goeie vraag :p:p

nu bij mij heb ik een hele map vol support,zou normaal bij c3ke ook moeten opstaan

wat mss nog kan helpen is het volgende

ATI Radeon 7500
ATI Radeon 8500
ATI Radeon 9xxx series
ATI Radeon Xpress 200
ATI Radeon X300, X600, X700, X800 series
NVIDIA GeForce 2 (GTS, MX, Ultra/Ti)
NVIDIA GeForce 3 (Ti)
NVIDIA GeForce 4 (MX, Ti)
NVIDIA GeForce FX series
NVIDIA GeForce 6200, 6600, 6800, 7800
Intel 950/i915g
S3 GammaChrome S18 Pro

dit zijn de videokaarten die ondersteund worden door need for speed

zou dit er iets mee te maken kunnen hebben?

c3ke
6 January 2006, 09:44
Zoekt ge eigenlijk? :-)

http://www.electronicarts.nl/pages.view.asp?id=650
Ja via google maar ja!En di is volgens mij geen forum,maar om met die mensen online contact op te nemen bij problemen via een e-mail.

vanic
6 January 2006, 15:50
Zoekt ge eigenlijk? :-)

http://www.electronicarts.nl/pages.view.asp?id=650 (http://www.electronicarts.nl/pages.view.asp?id=650)

ik heb ( zoals ik al eerder postte) een e-mail gestuurd naar de support site ivm. NFSMW ... en ik wacht nog steeds...( dit is pas support)



maar het is eigenlijk normaal ...want het ligt aan de hardware... andere games gaan perfect... maar toch is het de hardware hoor ...voor de volle 100%



Daarnet motogp op de pc gezet,en dat spel loopt net zoals call of duty 2 perfekt.



het lompe incestmanneke... die niet met de blokskes speelt...

c3ke
6 January 2006, 19:02
ik heb ( zoals ik al eerder postte) een e-mail gestuurd naar de support site ivm. NFSMW ... en ik wacht nog steeds...( dit is pas support)



maar het is eigenlijk normaal ...want het ligt aan de hardware... andere games gaan perfect... maar toch is het de hardware hoor ...voor de volle 100%





het lompe incestmanneke... die niet met de blokskes speelt...

Ging jij niet zwijgen?

vanic
6 January 2006, 19:05
Ging jij niet zwijgen?

als jij kan tonen waar ik dit heb gepost zal ik dit doen;)...

c3ke
6 January 2006, 22:37
Volgens gsc moet ik hitmanpro is op men pc loslaten om te zien of er geen trojans en dergelijk draaien op de achtergrond.

Heezy
6 January 2006, 22:46
Maar... bel nu aub eens naar EA zelf. GSC weet dat niet zene van NFSMW. Ik snap niet goed wat we moeten doen om u te overtuigen zene :-).

c3ke
6 January 2006, 22:49
Maar... bel nu aub eens naar EA zelf. GSC weet dat niet zene van NFSMW. Ik snap niet goed wat we moeten doen om u te overtuigen zene :-).

Betaal jij die telefoonkosten?Heb hen reeds een mail gestuurd ben nog steeds wachtende op een email van hun!

nielsvandesype
6 January 2006, 22:51
Dit is gratis support : http://support.ea.com/cgi-bin/ea.cfg/php/enduser/home.php?p_sid=Y7AUoYYh
Hier kan je ook een account aanmaken en je vraag stellen. Die mailsupport stelt niets voor meestal krijg je gewoon een standaardmail met update je drivers terwijl bij mijn link je zelf je vraag stelt aan een supportmedewerker.

(Ik heb wel maar de 1ste 3 pagina's beken dus moest het al gepost zijn dan mijn excuces)

c3ke
6 January 2006, 22:55
Betaal jij die telefoonkosten?Heb hen reeds een mail gestuurd ben nog steeds wachtende op een email van hun!

5min aan de telefoon hangen en het enige dat je hoort is : wij verbinden u zo spoedig mogelijk door.En dan moet je voor problemen naar een 0900nr bellen.

Hier is een log van men dxdiag,wie vertelt er mij wat er mis is eventueel:

http://support.ea.com/cgi-bin/ea.cfg/php/enduser/fattach_get.php?p_sid=ilassYYh&p_id=615182&p_tbl=1&p_created=1136581393

Heezy
6 January 2006, 23:07
Betaal jij die telefoonkosten?Heb hen reeds een mail gestuurd ben nog steeds wachtende op een email van hun!

Zou wel het toppunt zijn :-). Heb eens snel gekeken, dit (http://forums.ea.com/mboards/forum.jspa?sls=2&forumID=187) is het officiële forum voor help voor NFSMW. Daar zal je het snelste geholpen worden wsl.

c3ke
6 January 2006, 23:13
Hier is een log van men dxdiag,wie vertelt er mij wat er mis is eventueel:

http://support.ea.com/cgi-bin/ea.cfg...ted=1136581393 (http://support.ea.com/cgi-bin/ea.cfg/php/enduser/fattach_get.php?p_sid=ilassYYh&p_id=615182&p_tbl=1&p_created=1136581393)

greg
7 January 2006, 00:01
als je naar men vorige post kijkt,zie je dat je graka niet ondersteund word door het spel

Clioke16V
7 January 2006, 00:06
als je naar men vorige post kijkt,zie je dat je graka niet ondersteund word door het spel

greg, dat kan het niet maken hoor, ik speel BF2 nu met een 6600gt ( staat ook niet in lijst dacht ik ) en voor deze kaart speelde ik met een FX5200 BF2 en die stond zeker niet op de lijst.

c3ke
7 January 2006, 01:26
als je naar men vorige post kijkt,zie je dat je graka niet ondersteund word door het spel

En volgens mij zal je ook NOOIT geen enkel spel vinden dat deze graka zal ondersteunen.En waarom?Simpel,omdat het een medion (nvidia) ontwikkelde kaart is,en waar geen enkele spelfabrikant zal van afweten.
En ik wou net eens gaan zieen op het forum van gsc en ja hoor,het forum ligt plat.
De reden hiervoor zal wel zijn wegens de dreigingen van iemand om alles in het lang en het breed in de media gaan uit te smeren ver deze pc!

greg
7 January 2006, 02:00
ik heb een duits forum gevonden over de medion 8800 problemen met bepaalde games

maar alweer gaat het over die forceware drivers


http://grafikkarten.org/showthread-t_16262.html

Heezy
7 January 2006, 04:20
En volgens mij zal je ook NOOIT geen enkel spel vinden dat deze graka zal ondersteunen.En waarom?Simpel,omdat het een medion (nvidia) ontwikkelde kaart is,en waar geen enkele spelfabrikant zal van afweten.
En ik wou net eens gaan zieen op het forum van gsc en ja hoor,het forum ligt plat.
De reden hiervoor zal wel zijn wegens de dreigingen van iemand om alles in het lang en het breed in de media gaan uit te smeren ver deze pc!
Maar komaan :close, denkt ge nu echt dat ge den enigste zijt met PC probs bij een nieuwe config??? Die Medion PC is dan een hele goede pc hé. Ik heb voor mijn broer van de zomer een PC ineen gestoken, allemaal top componenten. Voor één of andere reden kreeg hij alleen maar corrupte downloads. Geen enkele download kon gebruikt worden. Na lang zoeken was ik erachter gekomen dat het een bug was in de hardware firewall van de NVIDIA nForce chipset. Wat ik dus wil zeggen, al had ge uwe maat ne PC laten samenstellen, dan was de kans even groot op problemen zene. Maar gij hebt ne pispaal nodig, en dat is GSC momenteel.
En zoals ge ziet, ligt het zelfs ni eens aan uwe PC, maar aan NFSMW...
Ksnap ni goe wat er nog gezegd moet worden om u da te laten inzien...

c3ke
7 January 2006, 12:06
Maar komaan :close, denkt ge nu echt dat ge den enigste zijt met PC probs bij een nieuwe config??? Die Medion PC is dan een hele goede pc hé. Ik heb voor mijn broer van de zomer een PC ineen gestoken, allemaal top componenten. Voor één of andere reden kreeg hij alleen maar corrupte downloads. Geen enkele download kon gebruikt worden. Na lang zoeken was ik erachter gekomen dat het een bug was in de hardware firewall van de NVIDIA nForce chipset. Wat ik dus wil zeggen, al had ge uwe maat ne PC laten samenstellen, dan was de kans even groot op problemen zene. Maar gij hebt ne pispaal nodig, en dat is GSC momenteel.
En zoals ge ziet, ligt het zelfs ni eens aan uwe PC, maar aan NFSMW...
Ksnap ni goe wat er nog gezegd moet worden om u da te laten inzien...

Ok,kzal er mij bij neerleggen dat het bij NFSMW zou kunnen liggen.
Maar nu zal ik weer een hele domme vragen gan stellen :close
Men collega heeft dus net dezelfde pc,en als het dan toch aan NFSMW ligt,waarom heeft hij deze problemen dan niet?
En ik leg er mij dus voor de volle 100% bij neer dat het aan NFSMW ligt he,dus als het aan dit spel ligt moet men collega ook problemen ondervinden zo simpel is het volgens mij!

vanic
7 January 2006, 17:17
En ik leg er mij dus voor de volle 100% bij neer dat het aan NFSMW ligt he,dus als het aan dit spel ligt moet men collega ook problemen ondervinden zo simpel is het volgens mij!

we kunnen het ook hier weer omdraaien... als het enkel en alleen hardware is dan zal het ook niet gaan op jou collega zijn pc... ik blijf er bij dat het een combinatie is van de op jou geïnstalleerde software... je hebt al moeten toegeven dat je bv. een andere antivirus er hebt op geplaatst...

maar toen we je dit probeerden uit te leggen... werd je boos en scheld je ons ( onder een andere nic) uit voor al wat " schoon en lelijk" is en begin je dan nog in andermans thread dwaze dingen te posten ( van respect gesproken...) vandaar dat ik je dan zei dat je ergens ander moest gaan spelen met de blokskes... ( wist ik toen veel dat je al 28 jaar bent...)

het lompe incestmanneke... ( hopelijk besef je; dat je hiermee wel zwaar over de schreef bent gegaan)

c3ke
7 January 2006, 17:31
we kunnen het ook hier weer omdraaien... als het enkel en alleen hardware is dan zal het ook niet gaan op jou collega zijn pc... ik blijf er bij dat het een combinatie is van de op jou geïnstalleerde software... je hebt al moeten toegeven dat je bv. een andere antivirus er hebt op geplaatst...

maar toen we je dit probeerden uit te leggen... werd je boos en scheld je ons ( onder een andere nic) uit voor al wat " schoon en lelijk" is en begin je dan nog in andermans thread dwaze dingen te posten ( van respect gesproken...) vandaar dat ik je dan zei dat je ergens ander moest gaan spelen met de blokskes... ( wist ik toen veel dat je al 28 jaar bent...)

het lompe incestmanneke... ( hopelijk besef je; dat je hiermee wel zwaar over de schreef bent gegaan)

Ze zeggen dat het,het spel is,wel ik leg er bij neer!Maar waarom loopt het spel dan perfekt als ik al de software installeer en telkens het spel test,en vanaf de moment dat ik men antivirusscanner installeer en men internetkabel in steek is het naar de zak!
En men collega heeft diene etrust erook afgegooid en diene avg erop gezet en heeft geen problemen.
En weer ontwijken sommige mensen enkele vragen,en wringen ze hun in ALLE bochten om gelijk te krijgen.

@vanic dat van het incestmanneke heb je ondertussen al 10x gezegd we weten het al hoor.
En ga nog wat op het gsc forum wenen dat down is :close

greg
7 January 2006, 19:06
je zou blij mogen zijn dat de hogere mensen van dit forum hun geduld nog bewaren voor jou,en je mag nog blij zijn ondanks het gescheld dat er toch nog mensen moeite doen om je te helpen,je zegt het nu zelf dat hij het incestmanneke al 10 keer vermeld heeft,dat is nog steeds stuk of 20 a 30 keer minder dan uw blokken gedoe,zet uw pc desnoods naast die van uwe collega en overloop alles maar dan ook alles zodat alles gelijk is,drivers,instellingen,cpu affiniteit,al is het een onnozel kabeltje,je zou beter dankbaar zijn voor wat velen al hier geprobeerd hebben om uit te leggen!!!

Heezy
8 January 2006, 00:22
Bon, ik ben lang genoeg open-minded geweest in dit topic denk ik. Maar nu ga ik er een slot op zetten, want het trekt op niets meer. Wij blijven onszelf maar herhalen, en het gaat de off-topic toer op.

Ik zal uit uw naam iedereen bedanken die mee heeft gezocht en veel tijd erin heeft gestoken. Als je alles hier leest kan een mens zich afvragen waar iedereen het geduld bleef halen. Dikke pluim iedereen (y).
C3ke, voor u hoop ik dat ge de oplossing nog vindt.