Volledige versie bekijken : Nieuwe PC



Ghostface
10 December 2005, 15:57
Ik moest voor me vader een lijstje maken voor een nieuwe PC. Ik heb gehoord dat ik het best geen merk PC kan pakken maar het hier even kon posten. Nu is het een 1 Ghtz --> 256 MB Ram --> Nvidia GeForce 2 MX 100/200. Hij zei dat ik beter een nieuwe kon kopen, dat zou dus ook kunnen, ik zou er graag 1 a 2 jaar mee vooruit willen kunnen met games spelen, hoeft niet alles super te zijn qua graphics etc. maar gewoon een goede pc voor niet al te veel geld.

Carel

P.S. Het budget ligt er net aan hoeveel het kost.. als het kan zo goedkoop mogelijk :P

Baloeke
10 December 2005, 20:34
Een pc zelf samenstellen lijkt mij de beste en misschien ook de goedkoopste oplossing.
Vertel eens wat je exact wil doen met je pc en wat het max is dat je wil spenderen.
Niet dat ik er een specialst is ben, maar hier zitten er genoeg om je raad te geven.

Clioke16V
10 December 2005, 21:19
1 > idd zoals baloeke zegt > wat wil je juist met die pc gaan doen, want als het voor spelletjes is, ben je al bijna verplicht om een kaart van 150 € en meer te geven terwijl als je niet vanzins bent om te gamen je evengoed een kaart van 60 € kan kopen en de andere 90 € dan best geven aan iets dat je wel vanzins bent.

En moet het met scherm zijn of gewoon pc.

Ghostface
11 December 2005, 19:26
Zonder scherm, wat ik ga spenderen ligt er precies aan hoe duur het is.. wel dat ik bijvoorbeeld de komende 2 jaren ofzo spellen als battlefield 2 kan spelen maar dan wel in de versie van die over 2 jaar :p Gewoon dat ik er een paar jaar mee vooruit kan met de nieuwste games, niet dat dan alles perfect hoeft te zijn ofzo maar gewoon..

Ghostface
12 December 2005, 13:36
Of zou ik toch gaan voor het upgraden van de computer bovenaan in dit topic ?

Ghostface

W1nD0wS 3x P33
12 December 2005, 14:29
Aopen QF50 - Asus A8V-E-SE - AMD Athlon 64 3200+ - Cooler - 512mb - GeForce 6200 PCI-E TC - Sound - Lan - USB 2.0 - HD 160 G SATA 7200rpm - DVDRW - Floppy

http://www.padeg.be/photo/1085756827-kit_pc.jpg

585 € .. Zelf te assembleren natuurlijk

Ghostface
12 December 2005, 16:50
En waar kan ik het best die onderdelen halen ? Backoffice.be of wat ? PS.. Is die pc helemaal compleet? weet er zelf niet zoveel van, dus als ik hem in elkaar zet of als ik dat laat doen werkt hij ? :P

W1nD0wS 3x P33
12 December 2005, 16:57
deze pc zal werken wanneer je er een windows operating system opzet . Die stukken kan ik bestellen tegen die prijs .. indien nodig kan ik deze ook wel zelf assembleren . Dit is enkel de toren natuurlijk , geen scherm