Volledige versie bekijken : traag internet



andy vg
10 December 2005, 22:24
hallo iedereen
ik sukkel al een tijdje met het probleem dat men telenet verbinding zeer traag gaat.
ik dacht eerst dat ik boven men downlaod limiet zat maar aangezien ik niet extreem veel donwload was dit nogal onlogisch en nu na een maand blijft het probleem zich verder voordoen.
kan er van jullie mij toevallig helpen ofzo?

alvast bedankt

andy

whoopie
10 December 2005, 22:44
telemeterke op de site al eens nagekeken ?
al eens gescand op virussen ?
is het draadloos ? indien ja, netwerk wel goed beveiligd ?
gedefragmenteerd ?
traag internet kan verschillende oorzaken hebben !

W1nD0wS 3x P33
10 December 2005, 22:48
als ik van u was zou ik eens beginnen om u pc eens grondig op te kuisen , door uw temps files , en temporarily internet files , prefetch folder en dergelijke te deleten .. nadien zou ik Ad aware gebruiken om de pc te laten scannen op spyware ... indien ge een antivirus program hebt , gebruik die om op virussen te scannen , eerst updaten .. dan zou ik u harde schijf defragmenteren . .. normaal gezien zou dit al veel moeten oplossen , nie enkel voor u inetrnet , maar ook het browsen tussen u folders .. Ohh , ga zeker na dat uw cache gehugen van IE niet te hoog staat , normaal zou die mogen tussen 5 - 60 mb staan . Dit kun je nagaan door een internet explorer venster open te doen , nadien vanboven op u venster zie je extra , nadien ga je naar internetopties .. ga naar instellingen . daar kun je dit wijzigen . Dit zou u al veel moeten helpen

andy vg
10 December 2005, 22:54
merci voor de hulp

mvg

andy