Volledige versie bekijken : winavi



juniorke
11 December 2005, 10:56
ik heb de film "the interpreter" gedowload en subs toegevoegd, helemaal perfect tot ik hem wil converteren met winavi. Hij converteerd maar de helft van de film, nogtans als ik de film bekijk op de pc voor hij geconverteerd is , is hij volledig te zien. Weet iemand mischien hier het probleem van?
Please help me want met een halve film op dvd schijf ben ik niks é
tnx

Baloeke
11 December 2005, 12:35
Als je de film overzet met winavi is het beste, als je geen al te zware pc hebt, deze met rust te laten.

juniorke
11 December 2005, 12:44
tnx maar ik denk niet echt dat het daar aan ligt hoor want ik heb nog nooit problemen gehad met het converteren. En als hij bezig is laat ik hem inderdaad uit alle veiligheid met rust zodat hij volledig bezig is met winavi. Toch bedankt

Baloeke
11 December 2005, 15:41
Welke versie van winavi gebruik je? Is deze een proefversie? Heb je met andere films ook dat probleem? Krijg je een foutmelding en zo ja welke?

juniorke
11 December 2005, 17:10
het is winavi 7.1 met andere films gaat alles nog oké en nee ik krijg geen foutmelding. Hij zegt dat het converteren compleet is maar als ik hem dan bekijk staat hij er maar voor de helft op

Baloeke
11 December 2005, 23:55
Staan er per toeval geen 2 mappen dvd_0 en dvd_1, als dat is, is er een foutje gebeurt tijdens het overzetten. Komt soms bij mij ook voor

juniorke
12 December 2005, 14:16
neen, dit is niet het geval. Ik heb gewoon de film gedownload maar die bestond uit 2 cd en heb die samengevoegt met avi-joiner zodat ik 1 film had. vervolgens subs toegevoegd met vobsub en gesyncroniseerd. Als ik de film bekijk op de pc is hij perfect, de problemen zijn alleen maar als hij hem wil converteren , converteerd hij ongeveer slechts de helft van de film. Hij geeft nogtans geen foutmelding.

Baloeke
13 December 2005, 19:17
Zou het niet liggen aan avi-joiner. Ik ken dat programma wel niet, ik wil dat dan ook niet afbreken hoor.
Om mijn films samen te voegen gebruik ik virualdub
Kijk anders eens op http://www.ivanhoejupiler.be/showthread.php?t=21548 daar heb ik een handleiding geschreven

juniorke
13 December 2005, 19:24
zal eens proberen met virualdub, I will let you know if it worked

juniorke
13 December 2005, 22:18
het zal idd aan AVI joiner gelegen hebben, heb de 2 AVI bestanden nu samengevoegd met virtualdub en geconverteerd met Winavi en alles werkt perfect nu :p
tnx baloeke

Baloeke
14 December 2005, 09:45
het zal idd aan AVI joiner gelegen hebben, heb de 2 AVI bestanden nu samengevoegd met virtualdub en geconverteerd met Winavi en alles werkt perfect nu :p
tnx baloeke

Graag gedaan juniorke. Probleem opgelost dus sluit ik deze