Volledige versie bekijken : limewire standaardinstellingen?



wiezie
11 December 2005, 17:54
hallo, ik had een vraagje over limewire, ik heb telenet en nu heb ik gelezen dat andere gebruikers van telenet kunnen delen, daarom keek ik in opties van limewire en daar staat in opslaan: bewaarmap: c:\documents and settings\karel\shared, je zal wel verstan dat ik die karel niet ben, dat is degene waar ik mijn computer heb gekocht, daaronder staat dan downloadlocatie voor elk mediatype en daaronder dan afbeeldingen c:\documents and settings\karel\shared, ook nog audio, documenten, programma's en videos. Dan kijk ik gedeelde mappen onder delen en daar staat hetzelfde documents en settings\karel\shared. Onder itunes staat dan bij delen: deel mijn muziek, je raadt het al karels limewire tunes, nu denk ik dat karel met mijn gb gaat lopen die ik van telenet mag gebruiken, kan ik nu limewire zonder problemen terug op standaardinstellingen zetten? ben ik dan van karel verlost? Limewire vraagt ook steeds voor pro te downloaden , is dit beter, ik hoop dat er mij iemand kan helpen, groetjes wiezie

eventure
11 December 2005, 18:06
pro is beter maar kost geld,
staat er bij mijn documenten geen mapje karel?

2B's
11 December 2005, 18:55
Van de Pro versie beweert men dat je betere zoekresultaten krijgt en ook veel gerichter. Moet zeggen dat dit eigenlijk niet veel beter is dan de freeware die je kunt krijgen. Mijn Pro is een betaalde en geen gekraakte versie!

wiezie
11 December 2005, 20:10
er staan bij mijn documenten veel mapjes , nog van karel, ook als ik op eigenschappen voor mijn documenten klik vind ik karel terug, maar kan ik nu limewire terug naar standaardinstellingen brengen? ben ik karel dan kwijt? en hoe krijg ik hem dan van mijn documenten, door gewoon al zijn mappen te verwijderen?

2B's
11 December 2005, 21:53
Je verhaal klinkt enigzins verward. Je hebt je computer "van" Karel gekocht of heb je de computer "via" Karel gekocht? Bij Lime Wire doe je gewoon even het volgende: ga naar je mediatheek en kijk welke mappen er "gedeeld of shared" staan. Ga op een map staan en klik met je rechter muisknop op deze map. In het rolmenu kun je nu aanduiden dat je die map niet langer wenst te delen. Dat kan je met de mappen in zijn geheel doen maar ook met de afzonderlijke bestanden die in deze mappen zitten. En voor wat Karel betreft... de bestanden in de mappen die jou aanstaan zijn dus voortaan van jou. Karel kan je niks meer maken. Bestanden die niet gedeeld worden kunnen immers ook niet via Lime Wire van je PC gehaald worden. Ik vind echter wél dat als je met Lime Wire download je evengoed anderen de kans moet geven om bij jou wat af te halen maar het is precies dat wat je kan beperken met de uitleg van hiervoor.

wiezie
11 December 2005, 22:05
srry voor de misschien nogal verwarde uitleg, ik heb de computer van karel gekocht, het is maar die uitleg van telenet, die zeggen dat andere mensen ook van jouw bestanden kunnen downloaden en zo gaat er dan van je 10 gb af die je elke maand krijgt van telenet, maar het is in orde , ik heb eens gekeken en er waren geen gedeelde mappen, alvast bedankt iedereen, groetjes wiezie

Smokey
11 December 2005, 22:07
wieze mag ik je toch aanraden je pc eens te formateren ;)