Volledige versie bekijken : Berichten samenvoegen



pavadroo
13 December 2005, 16:21
Hallo,

Ik heb een paar mails toegezonden gekregen die gesplitst zijn. Tot voor kort voegde hij die automatisch samen eens ze binnen waren, nu niet meer.
Kan iemand mij zeggen of ik iets aan mijn instellingen moet veranderen of zoiets.
Dank U

Baloeke
13 December 2005, 18:00
Mails gesplitst? automatisch terug samenvoegen? Nog nooit van gehoord.

Vertel eens over welk email programma het gaat. Zijn het niet de bijlage die erbij geplaatst worden die de verzender in meerdere delen naar jou verzend?

pavadroo
13 December 2005, 19:23
Ik werk met outlook express. Wanneer een mail te groot was kwam die in stukken (mails) binnen en vormde, eens alle stukken binnen, een geheel (één mail) zodat ik de bijlage kon opendoen. Nu blijft die mail gesplitst in verschillende stukken.

Baloeke
14 December 2005, 15:56
Hoe groot zijn dan die stukken? Ik ontvang hier soms mails van om en bij de 5 MB.
Als de poster deze naar jou stuurt in verschillende mails kan je die NOOIT in een mails samen krijgen. Als je dat dan wil doen zal je die bijlage op je pc moeten opslaan en daar samenvoegen tot 1 geheel

pavadroo
14 December 2005, 16:06
Sorry maar ik ben er niet mee vooruit geholpen.

compuchrisje
14 December 2005, 18:56
Zelfs in outlook express komen alle bijlagen bij mij in één geheel aan en kan ik ze als dusdanig opslaan. De opties openen en opslaan staan er toch altijd bij als er een bijlage is?

pavadroo
15 December 2005, 20:09
Ja maar mogelijks ligt het aan de afzender. Toch bedankt allemaal.

ghost
15 December 2005, 20:34
Dit staat in de help functie van oe
Opgesplitste berichten samenvoegen

Grote berichten, zoals berichten met afbeeldingen, audiobestanden of andere grote objecten, worden soms tijdens het e-mailen of posten in een nieuwsgroep opgesplitst in kleinere bestanden en weergegeven als meerdere berichten. U kunt deze berichten weer samenvoegen om het oorspronkelijke bericht te maken en dit weer te geven in Outlook Express.

Selecteer alle berichten die deel uit maken van het oorspronkelijke bericht (elk deel heeft meestal een nummer).
Klik in het menu Bericht op Combineren en decoderen.
Plaats de delen indien nodig in de juiste volgorde.
Opmerking

Nadat het bericht is samengevoegd en gedecodeerd, wordt het weergegeven in een afzonderlijk venster. Het bericht wordt in de berichtenlijst nog wel weergegeven als meerdere kleine berichten. Klik op Opslaan als in het menu Bestand als u het samengevoegde bericht wilt opslaan.