Volledige versie bekijken : Vraagje aan alle leden



Ivan
13 December 2005, 18:42
Wat zouden jullie nog wensen op de website.
Laat hier jullie mening horen ;)

Mattehh
13 December 2005, 18:43
Een forum, waar templates ontwikkeld worden door een crew van ivanhoe :p

Smokey
13 December 2005, 19:03
tja ivan ik heb u al eens een pm gestuurd ivm avatars
tja wat nog :) trug een funn hoekje ;)
Maybe iets over films en muziek algemeen dus niet voor te downloaden

Ivan
13 December 2005, 19:06
tja ivan ik heb u al eens een pm gestuurd ivm avatars
tja wat nog :) trug een funn hoekje ;)
Maybe iets over films en muziek algemeen dus niet voor te downloaden

Fun forum is weer, avators komen staat op de lijst ;)

sniffer
13 December 2005, 19:06
ik ben meer dan tevreden met hoe ie nu is.

mss dat de chatbox weer wat aantrekkelijker zou worden?

Mattehh
13 December 2005, 19:06
En mijn idee? :p

Ivan
13 December 2005, 19:11
En mijn idee? :p
Dat word besproken ;)

Mattehh
13 December 2005, 19:13
Oke, thx...
Laat je me iets weten? :p

PorkyFrost
13 December 2005, 19:55
misschien nog een paar moderators zou handig zijn :p (ik en nojs bv)

nojs
13 December 2005, 20:12
@porky (y)(y)(y)

@ivan: een forum waar de vragen kunnen komen over schoolwerk zoals spreekbeurten enzo,.... nu zit dat in varia denk ik maar een appart forum zou leuk zijn!
een email adres!!!! nojs@ivanhoe.be (zoals je kan bij het halfmaantje.be)

Ivan
13 December 2005, 20:22
tja ivan ik heb u al eens een pm gestuurd ivm avatars
tja wat nog :) trug een funn hoekje ;)
Maybe iets over films en muziek algemeen dus niet voor te downloaden

Als je hier kijkt (http://www.ivanhoejupiler.be/profile.php?do=editavatar) kan je het al zien.

Beatje
13 December 2005, 20:27
Een kerstskin;) :p

2B's
13 December 2005, 20:38
Moet jij baardgroei middel hebben beaaaaaatje? Of lees ik het verkeerd... als het een kerstkind is... dan wens ik je dat ten volle toe.

Beatje
13 December 2005, 20:42
Nee geen kerstkindje hoor zeg aub ik heb al 2 hier rond lopen hou van ze maar ze tellen als 4 he lijken op hun mama(a)
Nee een kerstskin is een leuke kerstachtergrond op jupiler laak maa effies makkelijk zeggen.

Ivan
13 December 2005, 20:46
daar is icemar mee bezig :p

GuntherS
13 December 2005, 20:47
Ik heb eigenlijk niks meer nodig op dit forum.
Alles wat er moet zijn, is er gewoon en is in mijn ogen ook niet nodig om te verbeteren.

sniffer
13 December 2005, 20:47
leuk ;)

Mattehh
13 December 2005, 20:54
misschien nog een paar moderators zou handig zijn :p (ik en nojs bv)
Doe je het daarvoor? omg...Als je mensen helpt komt dat vanzelf...Voor mijn part mag je dan stoppen met posten hoor.

Icemar
13 December 2005, 20:55
de skin is klaar dus wat mij betreft kan hij er op ;)

baronvonkneukel
13 December 2005, 20:55
ik ben meer dan tevreden met hoe ie nu is.

mss dat de chatbox weer wat aantrekkelijker zou worden?

sluit me aan bij 'sniffer' :cool:

sniffer
13 December 2005, 20:56
de skin is klaar dus wat mij betreft kan hij er op ;)

ja laat de kerstsfeer maar komen :)

WhiteWolf
13 December 2005, 20:58
en ik sluit me aan bij mat en sniffer ;)

PorkyFrost
13 December 2005, 21:11
Doe je het daarvoor? omg...Als je mensen helpt komt dat vanzelf...Voor mijn part mag je dan stoppen met posten hoor.

Wat doe ik daarvoor??? :crazy: , wat is er mis met het feit dat ik en nojs graag een grotere bijdrage leveren aan de site door mod te worden???
Verklaar je nader......

Nikolas
13 December 2005, 21:13
Ik vind de site er nu goed uitzien, alleen de chat nog :D
Voor de rest zal ik eens hééél goed nadenken ;)

GuntherS
13 December 2005, 21:16
Wat doe ik daarvoor??? :crazy: , wat is er mis met het feit dat ik en nojs graag een grotere bijdrage leveren aan de site door mod te worden???
Verklaar je nader......
Ik zou mijn bijdrage aan het forum ook heel graag willen vergroten, maar ik denk niet dat ik dan ineens tot moderator wordt gepromoveerd. Niet iedereen kan namelijk die kans krijgen. Die beslissing ligt bij... de moderators (denk ik) en onze Ivan zelf. Maar je bedoelt het goed ;) Kdenk dat iedereen dat wel graag wil doen :)

Simply
13 December 2005, 21:17
Wat doe ik daarvoor??? :crazy: , wat is er mis met het feit dat ik en nojs graag een grotere bijdrage leveren aan de site door mod te worden???
Verklaar je nader......
Jongens, rustig blijven,

Kandidaat stellen mag altijd, maar de uiteindelijke keuze van wie en wanneer word toch door ons (Admins) bepaald hoor! :D

GuntherS
13 December 2005, 21:19
Kandidaat stellen mag altijd...:D

Ok, bij deze ben ik ook kandidaat :D

PorkyFrost
13 December 2005, 21:20
Ik vond mat zo aanvallend reageren :crazy:, ter info :p

Ivan
13 December 2005, 21:24
oftopic bij de vraag blijven !!!

nojs
13 December 2005, 21:29
@porky (y)(y)(y)

@ivan: een forum waar de vragen kunnen komen over schoolwerk zoals spreekbeurten enzo,.... nu zit dat in varia denk ik maar een appart forum zou leuk zijn!
een email adres!!!! nojs@ivanhoe.be (zoals je kan bij het halfmaantje.be)


nog maar eens herhalen moest je het overkeken hebben =p

♥ to you all :p

Mattehh
13 December 2005, 21:32
Wat doe ik daarvoor??? :crazy: , wat is er mis met het feit dat ik en nojs graag een grotere bijdrage leveren aan de site door mod te worden???
Verklaar je nader...... Dan zou iedereen die mensen helpt moeten pleiten dat hij/zij mod werd? 'T zou mooi worden...
En nu terug ontopic...

guido99
13 December 2005, 21:34
Vind het zo wel best gezellig !!
Maar een meeting ???? msch

greets

GuntherS
13 December 2005, 21:34
Ik sluit me aan bij nojs.

Nikolas
13 December 2005, 21:40
Ik heb nog een kleine aanmerking ivm de avatars, vanboven is daar altijd een wit randje, kun je dat niet wegwerken, Ivan?

Smokey
13 December 2005, 22:05
Als je hier kijkt (http://www.ivanhoejupiler.be/profile.php?do=editavatar) kan je het al zien.

ok jupiler ;)
maar is het mogelijk ook alle leden hun avatar er bij tezetten ?

Simply
13 December 2005, 22:07
ok jupiler ;)
maar is het mogelijk ook alle leden hun avatar er bij tezetten ?
Smokey,
Met alle respect hoor, maar welk nut heeft het dat alle avatars van de leden erbij in komen???

Het is uiteraard niet de bedoeling dat meerdere leden dezelfde avatar hebben he!!! :D

Smokey
13 December 2005, 22:11
Smokey,
Met alle respect hoor, maar welk nut heeft het dat alle avatars van de leden erbij in komen???

Het is uiteraard niet de bedoeling dat meerdere leden dezelfde avatar hebben he!!! :D

hehe maar ze hebben mijn avatar al gevraagt voor op een ander forum :)
en het is best wel eens leuk wie welke avatar heeft
btw het is maar een ideetje he :)

Simply
13 December 2005, 22:15
hehe maar ze hebben mijn avatar al gevraagt voor op een ander forum :)
en het is best wel eens leuk wie welke avatar heeft
btw het is maar een ideetje he :)
Dat men jou avatar wil hebben snap ik best hoor, is een leuke, maar kan je hen de url niet geven zoals je hem hier hebt ingegeven?

Smokey
13 December 2005, 22:16
lol simply twas maar een voorstel het idee komt van een ander forum waar ik trouwens deze bewegende hiphop avatars zelf van heb (gestolen) :D

Smokey
13 December 2005, 23:04
maybe een topic met wallpapers ? :) ook leuk ;)

tzijn mor ideetjes

Beatje
13 December 2005, 23:08
maybe een topic met wallpapers ? :) ook leuk ;)

tzijn mor ideetjes
Open een topic bij uitdagingen smokey en je wens zal mis al wel een beetje in vervulling gaan;)

kwakkwak
14 December 2005, 01:12
voor mij moet er niet veel veranderen. Ik vind hem reuze zo. Misschien juist dat klein topicje over sport?

Als het nioet kan dan kan het niet. Ik blijf de site gewoon de max vinden.

greetz

nojs
14 December 2005, 19:48
over muziek
waar we tabs kunnen posten en tips geven aan elkaar hoe we welk
stuk moeten spelen :D

Smokey
14 December 2005, 20:02
Open een topic bij uitdagingen smokey en je wens zal mis al wel een beetje in vervulling gaan;)

mja ik heb er genoeg wil ze gewoon allemaal delen me de leden

Sille
14 December 2005, 20:44
maja dat met het schoolwerk gelijk nojs zegt zienek ook wel staan kheb hier al wel een aantal keren iets opgezet over het school maja das dan weer iets dat niet met de pc heeft te maken maar ik ben een voorstander

Red Wodka
14 December 2005, 21:14
voor mij moet er niet veel veranderen. Ik vind hem reuze zo. Misschien juist dat klein topicje over sport?

Als het nioet kan dan kan het niet. Ik blijf de site gewoon de max vinden.

greetz


ik sluit me hier bij aan
ik ben ook heel tevreden en voor mij hoeft er niets te veranderen hoor maar een topic over sport zou ik wel leuk vinden

Kapstertje
14 December 2005, 21:17
Een kerstskin;) :p

de skin is klaar dus wat mij betreft kan hij er op ;)
Dat vind ik een leuk ideeeee(y)
Kom maar op met die kerstskin ik ben helemaal in de kerststemming:p :D

Nikolas
14 December 2005, 23:30
Ik heb nog een kleine aanmerking ivm de avatars, vanboven is daar altijd een wit randje, kun je dat niet wegwerken, Ivan?

Is dit mogelijk?

Firekoen
15 December 2005, 00:02
ik vind de site goed zoals hij is,

enige nadeel, maar dat zal bij mijn pc wel liggen , is dat de pagina soms een fout vertoont, er staat dan onderaan in plaats van gereed, fouten op de pagina gevonden,

vroeger kreeg ik hierover een bericht met foutopsporing starten, maar dit he ik kunnen uitschakelen.

whoopie
15 December 2005, 01:27
is het eigenlijk wel nodig dat de site er nog forums bij krijgt !? trouwens, hetgene wat de 1ne voorstelt, is daarvoor niet goe voor de andere, en wat de andere voorstelt is dan weer niet goe voor de 1ne ! ieder member die zich dagelijks bezig houd met het lezen van de nieuwe berichten, weet welke klus dit is !!! Laat staan het werk voor de admins en mods om dit allemaal in goeie banen te leiden. ben van oordeel, de site draait goed, er is genoeg aan informatie te vinden ivm onze pc probs. en oplossingen hier omtrent, dit was en is btw ook de bedoeling van de site! en volgens mij is er hier voor elke mogelijkheid een forum aanwezig. en ja, voor sommige zou de oplossing snel klaar zijn, meer mods aanstellen, geduld is een schone deugd jongens !!!:D
ik stel voor om de kat uit de boom te kijken en af te wachten hoe het allemaal vorderd.

na dit gezegd te hebben, moet ik wel toegeven, het voorstel die er was om een mail adres te maken met nickname@ivanhoejupiler.be zeker niet slecht in de oren klinkt !
greetz

Beatje
16 December 2005, 13:24
Misschien een leuke fijne feestdagen mail eruit??

fatboy 008
16 December 2005, 17:04
Misschien iets over casemodding? Ben daar wel zeer geintresseerd in, maar ken daar nog niet veel van. Ik weet dat daar verschillende andere sites voor zijn maar zou het wel fijn vinden het hier bij jupiler te vinden. Kwestie om niet altijd ergens "anders" te surfen.

fatboy 008
16 December 2005, 17:33
Moet eerst wel eens beter kijken . Staat er op. Sorry !!!

robbedoeske_007
16 December 2005, 22:17
wat doet een modator eigenlijk

ghost
17 December 2005, 00:28
wat doet een modator eigenlijk
http://www.ivanhoejupiler.be/faq.php?faq=vb_read_and_post#faq_vb_moderator_expl ain

compuchrisje
17 December 2005, 01:41
Mijn wens hier op 't forum?

Ne grote kerstboom! slingers, balletjes, sfeer, zoals ze dat noemen in deze donkere periode.

frapat
17 December 2005, 09:54
Is zoals whoopie zegt,
Wat zouden we nog veranderen.Alles is aanwezig om onze problems op te lossen.

PorkyFrost
17 December 2005, 12:55
Er zijn een paar dingen verdwenen met de nieuwe skin, de echte hoofdpagina is weg, nu is het gewoon het forum en de shoutbox is ook niet te vinden :cry:

nojs
17 December 2005, 14:16
@porky: heb geduld of wissel van skin (onderaan)

Red Wodka
17 December 2005, 14:22
mss een dom idee maar kan mss leuk zijn
een klokje die aan het aftellen is tot het nieuwe jaar dan kunnen we samen aftelen

Mimosa
17 December 2005, 23:09
Mooi decor voor de site! Knap zeg!!(y) Die kerstachtergronden....(y)

frapat
18 December 2005, 10:21
ben het volledig met je eens Mimosa
vind het gewoon schitterend die nieuwe achtergrond

pinky
18 December 2005, 14:20
Een site kan je altijd blijven uitbreiden maar de vraag is,is dit wel nodig,gaat het nog wel overzichtelijk blijven.Ik denk dat het aanbod van onderwerpen wel het grootst is hier.Als het aantal topic's enz nog gaat verhogen is er misschien het risico dat de andere gaan stilvallen of verdwijnen omdat er geen intresse meer in is.
Iets wat ik nog niet ben tegengekomen ben is iets zoals een topic van:wat is de bios eigenlijk,elke optie of onderdeel of instelling ervan;wat betekent het,wat brengt het teweeg als je die instelling zo doet of zo doet,in nederlandse begrijpbare taal voor iedereen,beginner of gevorderde heeft er soms toch altijd problemen mee.Je kan elk onderdeel of functie uitgebreid in detail bespreken,wat voor velen onder ons chinees is kunnen jullie voor ons uit de doeken doen,het hoe en waarom.
Zo kan je dit ook doen met de opstartprocedure van de pc's enz
Het is maar een voorstel

Kapstertje
18 December 2005, 14:45
mss een dom idee maar kan mss leuk zijn
een klokje die aan het aftellen is tot het nieuwe jaar dan kunnen we samen aftelenDit vind ik ook een leuk idee(y)

Smokey
19 December 2005, 22:21
ik sluit me aan bij kapstertje
maar toch ook nog even dit is het mogelijk ook in uw topic om te zien wie er ook allemaal al is komen kijken ??

pinky
19 December 2005, 23:41
http://www.robsdomein.nl/scripts/javascripts/tijd_datum/aftelklok.php

een paar aanpassingen en ok

Red Wodka
28 December 2005, 15:40
heb mss nog een ideetje voor op de site
mss kan je een plekje maken met bv om de week een andere puzzel die de leden kunnen oplossen .Ik had gedacht aan sudoku of zweedse pussels of kruiswoordraadsels.

tis maar een idee e maar ik zou da wel tof vinden

2B's
28 December 2005, 20:00
Shout box weg? Vind ik niet zo erg... het forum is uitstekend, de vragen die gesteld worden krijgen hun antwoord. De Lay out is prachtig waarom dan nog veel veranderen? Straks zien we door de bomen het bos niet meer. Prettige feestdagen iedereen.:dronken

nojs
29 December 2005, 12:49
shout box is niet weg :p
staat gewoon niet op het nieuwe uiterlijk :p
ik vind hoe meer hier te beleven valt hoe beter
je kan niet genoeg organiseren. maar je moet wel genoeg mensen hebben die
de boel controleren
en zeker mensen hebben die er veel van kennen!!! als er zo genoeg leden zijn
die anderen kunnen helpen dan heb je het perfect draaiende forum

Red Wodka
29 December 2005, 15:12
idd nojs hoe meer er te beleven is hoe beter

ben ook van da prinsipe

robbedoeske_007
30 December 2005, 00:03
er mag altijd iets bij

ik zou zeggen gewoon een topic over film's en zo voort dat zou leuk zijn

nojs
7 January 2006, 19:39
nou het email adres heeft blijkbaar veel aantrok :D

Smokey
8 January 2006, 16:01
Een topic over films en muziek inderdaad

en kan dat vervelend systeem berichtje van het bedank knopje niet achterwegevn gelaten worden ???

nojs
8 January 2006, 19:55
Een topic over films en muziek inderdaad

en kan dat vervelend systeem berichtje van het bedank knopje niet achterwegevn gelaten worden ???

volgens mij kan dat met een pop up blokker

toonvl
21 January 2006, 22:06
kunnen jullie misschien ervoor zorgen dat je automatisch geabonneerd wordt op threads waar je zelf een bericht in post? :good:

Baloeke
21 January 2006, 22:12
kunnen jullie misschien ervoor zorgen dat je automatisch geabonneerd wordt op threads waar je zelf een bericht in post? :good:
Dit kan je zelf instellen. Klik daarvoor op gebruikerspaneel. Links kan je nu uit verschillende dingen kiezen. Kies daar wijzig opties. Bij "Berichten & Notificaties" zie je staan "Standaardmodus voor abonnementen op onderwerpen" deze kan je veranderen in Directe email notificatie (je krijgt een mail als en een lid op dit onderwerp, waarvoor jij geabonneerd bent) direct een mail. Bij Dagelijkse notificatie krijg je een keer per dag een mail met alle wijzigingen in dat onderwerp (gebeurt kort na middernacht).

toonvl
22 January 2006, 01:47
zou het misschien niet handiger zijn om dit standaard op geen e-mailnotificatie te zetten in plaats van op geen notificatie?
Ik denk dat het op deze manier zonder het te vragen lang kan duren voor iemand deze optie vindt :D

sniffer
22 January 2006, 11:57
ik dacht dat dat standaard ingesteld was.
bij mij is dat toch altijd zo geweest dat ik mails kreeg zonder dat ik er iets voor aanklikte

zotter
29 January 2006, 09:27
de site is goed zoals hij is,jammer dat de chatbox niet veel gebruikt word

'Rainman'
29 January 2006, 20:45
Fijn zo zoals hij nu is....
Niks op aan te merken...

barthez
29 January 2006, 20:57
zo een e-mailadres zou ik ook wel tof vinden voor de rest vind ik de site ok

NickB
4 February 2006, 13:04
Weet ge wat ik graag zou hebben?
Tis echt maar iets heel klein....
Ik vind het steeds opnieuw vrij vervelend dat wanneer je je W8w hebt ingevoerd, dat je dat scherm krijgt, kan je zo niets doen, dat je snel op een toets kan drukken en dat hij dan overgaat naar de volgende pagina, want je hebt dan juist getypt en dan moet je weer naar je muis grijpen enzo ... :D
Ik zou het handig vinden.......

Jelle
4 February 2006, 14:52
Weet ge wat ik graag zou hebben?
Tis echt maar iets heel klein....
Ik vind het steeds opnieuw vrij vervelend dat wanneer je je W8w hebt ingevoerd, dat je dat scherm krijgt, kan je zo niets doen, dat je snel op een toets kan drukken en dat hij dan overgaat naar de volgende pagina, want je hebt dan juist getypt en dan moet je weer naar je muis grijpen enzo ... :D
Ik zou het handig vinden.......
Dan moeten we al heel ingrijpende wijzigingen gaan doen in vBulletin. Dat tussenscherm zorgt voor het verwerken van gepostte gegevens. Het is er om de informatie gemakkelijker te kunnen verwerken (anders zou het verwerken van een nieuwe post bv. in het bekijken van een post moeten zitten, want dat scherm zou je dan eerst krijgen na het posten van de gegevens).

barthez
4 March 2006, 17:43
een autorubriek voor de autoliefhebbers zoals ik zou ook wel leuk zijn

Perigo17
4 March 2006, 18:28
Een rubriek over digitale fotografie? Ik bedoel hier niet direct mee, het bespreken of een foto al dan niet goed is genomen. Eerder een rubriek met tips en truuks, bijvoorbeeld om bepaalde effecten te bekomen. Rubriek zou ook kunnen dienen om diegenen die de aankoop van hun eerste toestel overwegen, een beetje op weg te helpen. Door eigen adviezen en ondervinding, of door het geven van url's waar bijkomende gegevens kunnen gevonden worden.

jos_2244
4 March 2006, 19:39
een autorubriek voor de autoliefhebbers zoals ik zou ook wel leuk zijn

ja da vin ik ook wel een goe idee :)

simba
4 March 2006, 21:12
Misschien wa meer kleur ja voor in de grijze dagen nu.
En wat meer over film en muziek.
Dit is mijn gedacht.

SIMBA

Sille
4 March 2006, 23:35
ik sluit mij aan bij simba

serna
7 April 2006, 01:54
Waarom zijn de handleidingen in PDF formaat niet afdrukbaar?

Joga
7 April 2006, 11:46
ik weet niet of het mogelijk is
maar ik zou graag hebben dat er in het flash forum ook lesjes komen zoals bij psp!
want dit is veel beter om het te leren !!
ZOU DIT MOGELIJK ZIJN ???

Icemar
7 April 2006, 12:03
heb je al de flash tuts na gemaakt die er op staan ??
en wat zou je dan willen leren van flash ??

Tibo
7 April 2006, 12:29
Een dagelijkse/wekelijkse nieuwsbrief ???? met nieuwe weetjes en gadgets ??? of bestaat dit al ?

Simply
7 April 2006, 12:51
bestaat een nieuwsbrief, maar wie weet zijn er plannen in die aard! :p

Joga
11 April 2006, 20:10
heb je al de flash tuts na gemaakt die er op staan ??
en wat zou je dan willen leren van flash ??
ik zou graag zoals jij voor men site hebt gedaan een analoge klok maken
en ook dingetjes laten bewegen en allerlei kleine maar toch mooie dingen bij flash.
nu je hebt bij flash zo vd tuts waar je ziet wat jij doet, maar je kan dit niet op pauze zetten ofzo en dan ben ik nooit mee! en een beginneling als ik moet dit echt stap voor stap kunnen doen.
daarmee dat ik voorstelde om zo lesjes te maken zoals in psp maar dan voor flash :good:

Icemar
11 April 2006, 20:14
zit een pauze knop op hoor bij de tuts

Joga
12 April 2006, 10:08
zit een pauze knop op hoor bij de tuts
:lol: :lol: tis niet raar dat ik dat weer niet weet :p
waar ergens ?? :lol: :rofl: :rofl:

Kapstertje
12 April 2006, 10:14
Net als op je cd speler op play meestal zie je II van die streepjes hé;)

Booster
12 April 2006, 10:37
Het is niet eerder een verbetering maar een request. Een video tutorial of geschreven met de nodige illustraties over hoe je een pc van begin tot het einde in elkaar stopt. Vind ik handig zodat men geen domme of vergeten dingen gaat doen met zijn computer. :good:

klaaske
21 April 2006, 16:12
Een muziekforum waar we cd's e.d. kunnen ruilen of sharen.

Jelle
21 April 2006, 16:29
Een muziekforum waar we cd's e.d. kunnen ruilen of sharen.
Lees dit (http://www.ivanhoejupiler.be/t28741-usenet-fora-gesloten.html) eens :)

virtueel2006
9 May 2006, 04:28
waarom niet het peter of meter schap in voeren de eerste 3 maanden van een nieuw lid ,geen verplichting maar als extra steuntje en ja alles kan op afstand gebeuren is nie de bedoeling om de prive sfeer te schenden,maar het zou toch ne stap zijn als bewijs dat nie alles om geld draait in deze wereld.
is misschien naief van mij ,maar als je in nood zit en ne simpele uitleg helpt je weer op de goeie baan dat is toch onbetaalbaar voor beide partijen.
nogmaals dank aan de gene die weten dat delen in wijsheid geen verarming betekent maar een verrijking voor de geest is....groetjes..

Joga
13 May 2006, 09:57
ik snap niet wat je precies bedoelt virtueel

Mimosa
13 May 2006, 10:45
waarom niet het peter of meter schap in voeren de eerste 3 maanden van een nieuw lid ,geen verplichting maar als extra steuntje en ja alles kan op afstand gebeuren is nie de bedoeling om de prive sfeer te schenden,maar het zou toch ne stap zijn als bewijs dat nie alles om geld draait in deze wereld.
is misschien naief van mij ,maar als je in nood zit en ne simpele uitleg helpt je weer op de goeie baan dat is toch onbetaalbaar voor beide partijen.
nogmaals dank aan de gene die weten dat delen in wijsheid geen verarming betekent maar een verrijking voor de geest is....groetjes..
Ik denk dat de leden en staff hier mekaar al genoeg helpen??? Wat wil je nog meer? Ik begrijp het ook niet goed zoals bert :shy:

traffic
13 May 2006, 11:43
voor mij is alles prima zo werkt perfekt

Jan Smit
13 May 2006, 12:13
Toch iets meer voor ouderen ik zelf heb een helpdesk (vrijwillerswerk) voor ouderen 65 + en die verwijs ik vaak naar deze site maar toch vinden ze het moeilijk dus een specifieke item voor ouderen graag.

Nikolas
13 May 2006, 12:49
Toch iets meer voor ouderen ik zelf heb een helpdesk (vrijwillerswerk) voor ouderen 65 + en die verwijs ik vaak naar deze site maar toch vinden ze het moeilijk dus een specifieke item voor ouderen graag.

Wil je dan een aparte 65+ hoek op het forum?

Jan Smit
13 May 2006, 12:58
Ja inderdaad en ik wil zelf wel meehelpen en vanaf dat aparte item kunen we hun door verwijzen of rechtstreeks helpen, want bij navraag blijkt dat hun kinderen of kleinkinderen geen tijd hebben druk druk druk !

eventure
13 May 2006, 13:04
Ik vind het wel een goed idee van virtueel,
dat elk lid een bestaand lid als petter krijgt,
een presoonlijke helper zeg maar,
iemand die het nieuwe lid wegwijs maakt in het forum,
mvg
Robbe

Joga
13 May 2006, 13:15
ik weet niet hoor
zo veel actieve leden zijn er ook niet hé
dus...

Nikolas
13 May 2006, 14:51
Nou, dat idee van Jan Smit lijkt mij in ieder geval te overwegen,
ik ben hoe dan ook kandidaat om daar te helpen :)

nojs
13 May 2006, 17:20
ik weet niet hoor
zo veel actieve leden zijn er ook niet hé
dus...
wablief !
maak jij maar eens een forum met zoveel leden
het aantal actieve leden zit hier boven de 1000 !!!

GuntherS
13 May 2006, 17:30
Ja inderdaad en ik wil zelf wel meehelpen en vanaf dat aparte item kunen we hun door verwijzen of rechtstreeks helpen, want bij navraag blijkt dat hun kinderen of kleinkinderen geen tijd hebben druk druk druk !

Dat vind ik een goed idee en moest daar nog extra hulp nodig zijn, sta ik bij deze altijd klaar om te helpen.

Joga
13 May 2006, 18:37
wablief !
maak jij maar eens een forum met zoveel leden
het aantal actieve leden zit hier boven de 1000 !!!
als ieder lid een nieuw lids peter/meter wordt
dan zijn er dit niet genoeg

Jelle
13 May 2006, 18:48
Dat idee lijkt me gewoonweg niet haalbaar. Niet iedereen wil dat, dus dat opdringen is zeker uit den boze. Dat "aanvragen" lijkt me ook vrij belachelijk -vind ik-. Er is een handleiding omtrent hoe het forum werkt, alle onderdelen van de site vind je gemakkelijk in de navigatiebalk terug, ... Als er dan nog vragen zijn is er daarvoor ook nog altijd het Feedback forum :)

Mimosa
13 May 2006, 20:23
Er bestaat toch de site www.seniorennet.be (http://www.seniorennet.be)? Wij hoeven dan toch niks speciaals meer te doen? Of gewoon helpen zoals we gewoon zijn?

virtueel2006
13 May 2006, 21:31
Hallo?bedoelde Het Nietslecht Hoor Maar Voor Iemand Die Op Gegroeid Is Met Ne Pc Is Alles Gemakkelijk En Lijkt Alles Eenvoudig ?maar Iemand Die Vandaag Ne Pc Voor Het Eerst Gebruikt Leg Hem Maar Ne Keer Uit Wat Een Forum Is Of Ne Shoutbox? Ja Nu Gaan Er Zeggen Moe Maar Eens Kijken Op Alfabet ? Maar Je Moet Toch Eerst Weten Waar Alles Staat En Zo....toch Bedankt ... Eventure Je Begrijpt Wat Ik Bedoel... Met Peterschap...ieder Lid Dat Ik Aan Breng Probeer Ik Zelf Te Helpen.....en Als Ik Iets Nie Weet Zal Wel Vragen Hier Op Forum Vragen?...vriendelijke Groeten Virtueel

virtueel2006
26 May 2006, 16:06
zal het gemakkelijk maken voor de gene die iets zoeken en niet vinden .enne zelf ne site maken is nie mijn bedoeling is hier allemaal te vinden op ivanhoejupiler,ivanhoetjes voor de groentjes topic .
trouwens zit hier zeker alle dagen 4 u min.op de site interesse stuur een bericht naar mijn email

barthez
27 May 2006, 16:39
messchien een rubriek van links naar allerhande intressante site's ingedeeld in catogerien en waar de leden ook links kunnen toevoegen

Jelle
27 May 2006, 16:47
Deze topic gaat op slot, want hij is al sinds half december open.

Nu de site een nieuwe start neemt hebben we zelf ook een heleboel ideeën, dus je mag in de nabije toekomst zeker nog nieuwe dingen van ons verwachten. Ook zullen we deze topic zeker nog eens volledig nalezen en de bruikbare ideeën eruit halen :)