Volledige versie bekijken : probleempje



slicky
13 December 2005, 22:03
jips

ik ben hier bezig op een pc
amd sempron64 3000+
1024 mb ram
msi k8mm-v
geforce4 128mb

heb er een usb stick bij van smc (SMC2862w-g) dat is een draadloze :p
ik kan hier zonder probleem aanmelden op mijn netwerk.
nu het probleem:
ik heb plots geen verbinding meer met het internet???:cry:
maar als ik kijk op het tv'tje met radartjes ben ik dus wel verbonden en heb ik goede signaalontvangst??:wtf:

hoe zou dat kunnen komen,heb al een format gedaan en alles opnieuw geïnstalleerd

Als ik de pc opstart dan heb verbinding en na enkele min. valt die terug uit(je ziet het niet maar ondervindt het)

alvast bedankt

NickDB
14 December 2005, 00:54
Van netwerken heb ik nu (nog) niet zoveel verstand, maar heb je al eens geprobeerd om de router/accesspoint eens opnieuw op te starten?

slicky
14 December 2005, 09:03
jips
aan die zal het niet liggen hoor
kheb hier nog een pc staan die draadloos is en daar heb ik geen probleem
het raarste is dat er onderaan staat dat ik verbonden ben en een goede ontvangst heb,maar dat ik niet kan surfen:close

W1nD0wS 3x P33
14 December 2005, 11:23
iki ga ervan uit dat je telenet hebt ? .. indien dit het geval is , heb je dan ook die Internet Explorer afgehaald van u Telenet CD .??

Eens die geinstalleerd hebt, en een internetverbinding hebt gemaakt , zou je geen probleem mogen hebben .

slicky
14 December 2005, 11:32
iki ga ervan uit dat je telenet hebt ? .. indien dit het geval is , heb je dan ook die Internet Explorer afgehaald van u Telenet CD .??

Eens die geinstalleerd hebt, en een internetverbinding hebt gemaakt , zou je geen probleem mogen hebben .

denk dat het probleem bij mijn usb adapter zit,heb eens de foutmelding bekeken en die zegt dat het bij SMC2862....... een fout heeft;)

kga er nu een pci kaart insteken en zien of het probleem zich nu nog voordoet

alvast bedankt:D


Bij deze eens getest en werkt perfect;)
deze mag op slot:p

bike devil
18 December 2005, 10:41
ok hier gaat een slotje op groeten ;)