Volledige versie bekijken : Problemen met afdrukken



natje1711
14 December 2005, 00:06
Hallo ik heb een hp deskjet 3745 printer, nooit geen problemen mee gehad tot vandaag, hij wil niet meer afdrukken, ik heb hem eraf gegooid en terug opnieuw geinstalleerd enzo maar hij wil nog steeds niet afdrukken, ik heb ook al geprobeerd via probleem oplossing maar niks. :cry:
Wat kan ik nog doen???
Groetjes

Clioke16V
14 December 2005, 00:17
Geeft die fout aan, staat die ingesteld als standaard printer bij > start > configuratiescherm > printers.

Greetz..

natje1711
14 December 2005, 17:04
die zegt gewoon fout bij afdrukken, ja hij is goed ingesteld :)




Geeft die fout aan, staat die ingesteld als standaard printer bij > start > configuratiescherm > printers.

Greetz..

Fakke_Berto
14 December 2005, 17:36
Als je printer niet meer wil is het eerste wat je moet proberen een zelftest. Zo weet je of het aan de printer zoniet aan de computer ligt. Kan hij een zelftest doen?
Groetjes.

natje1711
15 December 2005, 01:11
Bedoel je een testpagina afdrukken?? Ja dat kan die dan maar hij doet het niet :cry:
Groetjes



Als je printer niet meer wil is het eerste wat je moet proberen een zelftest. Zo weet je of het aan de printer zoniet aan de computer ligt. Kan hij een zelftest doen?
Groetjes.

Baloeke
15 December 2005, 01:49
Zit je kabel wel goed tussen je printer en je pc? of vervang eens deze

natje1711
15 December 2005, 02:22
Zit je kabel wel goed tussen je printer en je pc? of vervang eens deze

ja alle kabels zitten goed :)

burty_party
15 December 2005, 11:18
Wat is de status van de led boven de powerknop, links onder aan de voorzijde van de printer?

nielsvandesype
15 December 2005, 14:22
Een testpagina druk je zo af bij hp printers ga naar start,alle programma's,hewlett packard (of HP ikzelf heb geen all in one printer),printer assistent,hulpprogramma's,printeronderhoud, kies daar voor printer kalibreren en testpagina afdrukken. Probeer ook eens achter een stuurprogramma updaten te kijken. Draait de print spooler service nog ? Dit controleer je zo typ bij uitvoeren services.msc druk op ok ga naar de print spooler service en kijk of die gestart is zonee herstart de service opnieuw.

Fakke_Berto
15 December 2005, 19:05
Ik bedoelde dus eigenlijk een testpagina afdrukken op de printer zelf. Gewoonlijk doe je dat door de sheetfeederknop op de printer een paar seconden ingedrukt te houden maar het kan variƫren van printer tot printer. Kijk even in de handleiding of google eens. Als hij dan geen pagina wil afdrukken ligt het aan de printer zelf en niet aan de computer, software of kabel.
Groetekes.

Fakke_Berto
16 December 2005, 15:09
En?......Laat nog eens iets weten aub.
Grzzzzz.

natje1711
16 December 2005, 22:15
Het is gelukt, hij werkt terug, bedankt voor jullie hulp.
Er mag een slotje op
groetjes