Volledige versie bekijken : vraagje over nero



silvio
14 December 2005, 10:08
hallo,
ik heb een probleem met nero start smart
waneer ik een cd brand kan ik hem enkel
beluisteren op mijn computer en niet op een andere
instalatie zoals cd speler

Pilote
14 December 2005, 11:12
Je heb deze waarscijndekij gebrand als data !

Nostradamus
14 December 2005, 13:24
Of misschien op een CD-RW, sommige cd spelers herkennen geen of spelen geen CD-RW (audio) af (a)

Baloeke
14 December 2005, 14:10
.. of mp3, wma bestand en je installatie ondersteund deze niet

silvio
14 December 2005, 16:12
kan ik mp3 bestanden omzetten in andere bestanden?
die mijn installatie dan wel zouden ondersteunen

Simply
14 December 2005, 16:14
Of jij heb niet "in 1 keer branden" gekozen, wil zeggen dat je CD niet gesloten is en je in meerdere keren kan opnemen, en dan kan je ze idd niet in de auto of hifi afspelen

Nostradamus
14 December 2005, 16:48
kan ik mp3 bestanden omzetten in andere bestanden?
die mijn installatie dan wel zouden ondersteunen

Ja je kan mp3 bestanden omzetten naar andere bestanden Silvio, maar dat zal het probleem niet zijn. Normaal gezien zal je installatie toch wel mp3 aannemen hoor, allee de meeste toch. Kijk eerst eens wat je installatie aanneemt. Kijk dan eens of je niet op een CD-RW hebt gebrand, hier zit dikwijls de fout wat sommige mensen doen om dan nog in multisessie te branden, bvb nu 3 songs en later er nog eens 4 bijzetten of zo. Zoals hierboven beschreven is CD-RW dikwijls de boosdoener, installatie herkent dat type niet altijd. Een goede raad, audio alleen branden op CD-R, normaal gezien nooit last mee (y) ( Zelfs Nero verwittigd u wanneer je bvb een audio cd op CD-RW in multissie wil branden dat je installatie die niet gaat herkennen)

Baloeke
14 December 2005, 17:30
Als je met nero werkt zet het programma deze automatsich over naar cd bestand. Je moet dan wel in nero kiezen voor "maak audio CD"