Volledige versie bekijken : Corel psp x

reddevel
15 december 2005, 16:26
ik heb een probleempje met de insteekfilters in psp x, heb ze ingeladen en ze werken maar telkens als ik het programma afsluit en opnieuw opstart moet ik opnieuw verwijzen waar de insteekfilters zijn geplaats of ik kan ze niet gebruiken. Is er iemand die hier een oplossing voor heeft??? :crazy:

Icemar
15 december 2005, 18:17
als je de filters kopieeer uit de mappen waar ze staan na het downlaoden .
dan ga je naar programma files daaar op je de map dan pspx dan zoek je de map PlugIns deze open je en daar plak je de filters in .
nu open je opnieuw pspx (programma opstarten dus) als je dan bij je effecten gaat kijken bij en je gaat dan naar insteekfilters zie je ze daar in de uitvouw tab staan

suc6 er mee

reddevel
16 december 2005, 18:28
is inderdaad zo maar het probleem is dat als ik het programma daarna afsluit ik dezelfde stappen telkens opnieuw moet ondernemen en dat was dus bij de vorige versies niet.

Icemar
17 december 2005, 11:48
als je ze in de pmap bij programma files zet laad hij deze van zelf en dit is met psp 8 psp 9 en psp x zo hier dus neem ik aan dat het ook zo behoort te zijn bij jouw

reddevel
17 december 2005, 14:19
als je ze in de pmap bij programma files zet laad hij deze van zelf en dit is met psp 8 psp 9 en psp x zo hier dus neem ik aan dat het ook zo behoort te zijn bij jouw dat doet hij inderdaad ook maar als ik het programma afsluit en terug opstart moet ik bij deze versie terug een verwijzing doen naar de map waar ze staan of hij laad ze niet in en dit is niet het geval bij de versies 8 en 9 :crazy:

Icemar
17 december 2005, 14:24
verwijder pspx eens en gooi cc cleaner er door en dan opnieuw opstarten dan pspx opneiuw instaleren

dan ff kijken wat hij doet

reddevel
17 december 2005, 17:20
verwijder pspx eens en gooi cc cleaner er door en dan opnieuw opstarten dan pspx opneiuw instaleren

dan ff kijken wat hij doet
dan is de negen ook naar de knoppen of niet??? :close

Icemar
18 december 2005, 13:19
nee want alle versie's staan los geinstalleerd van elkaar ;)

reddevel
18 december 2005, 15:40
heb hem eraf gegooid maar nu krijg ik hem niet meer geinstalleerd. :cry:

Icemar
18 december 2005, 16:20
cc cleaner er door gooien en dan opnieuw opstarten dan opnieuw instaleren
dit zou moeten gaan

reddevel
18 december 2005, 16:41
heb ik geprobeerd maar wil niet meer lukken. :cry: