Volledige versie bekijken : Engelse officeversie



Phoca
16 December 2005, 18:42
Is het mogelijk om een Engelse versie van office (die ik bij m'n pc meegekregen heb) om te zetten in een Nederlandse versie?

Het gaat om office 2003

W1nD0wS 3x P33
16 December 2005, 19:35
nee , elke office cd die aangeschaft wordt is gemmakt of zowel in Frans of Nederlands .
<DIR>is niet de eerste, er zijn er veel die denken dat dit maar een patch is om van engels naar vlaams, but doenst 'exist
</DIR>

Ché
16 December 2005, 21:30
Nee, dat gaat niet.
Je kan 2 dingen doen:
1) ga naar de winkel waar je pc vandaan komt en vraag om die cd om te wisselen voor een nederlandstalige versie.
2) ik zie dat je 15 jaar bent, dan kan je een student license aanschaffen. Dit houdt het volgende in. Je koopt in een winkel een versie van 2003 en betaalt daarvoor zo'n 125€. In die doos zit een formulier dat je in school laat invullen en dat stuur je dan op naar MS belgium. (het adres staat op dat formulier). Enkele dagen later krijg je een officiële cd met licentie thuis. (dit is een geregistreerde versie waarmee je volledig in orde bent.) Ze omvat word, excell , powerpoint en outlook. Alleen access zit er niet bij.

whoopie
17 December 2005, 00:52
in eerste instantie zou ik je dezelfde raad geven als ché !
maar ingeval dit niet mocht mogelijk zijn voor U, neem dan hier eens een kijkje
http://www.ivanhoejupiler.be/showthread.php?p=125625#post125625

Phoca
17 December 2005, 11:21
Ik zal eens teruggaan naar de winkel
Misschien kunnen ze het ruilen, maar 'k begrijp zelf niet waarom er een engelse versie op staat..

Maar Whoopie, ik ben eens uit nieuwsgierigheid naar je link geweest, maar ik kan daar geen info vinden??


Bedankt voor de raad ;)

eventure
17 December 2005, 12:23
dat is voor office 2003 te downloaden,
die link

Kokki
17 December 2005, 15:28
dat is voor office 2003 te downloaden,
die link
en die is te downloaden met b-news en/of grabit. Lees even de handleidingen hierover en je kan meer downloaden dan je lief is :)
Op deze site vind je een hoop uitleg over dat downloaden: http://binaries4all.nl/beginners/

Phoca
17 December 2005, 17:07
Ok 'k snap wat je bedoelt

eventure
17 December 2005, 21:36
En dat is natuurlijk veel goedkoper e :p

whoopie
17 December 2005, 23:36
@phoca, het is zoals eventure en kokki zeggen, ben deze tegengekomen in die groep, en voor diegene die hem nodig had is dit wel intressant ;)