Volledige versie bekijken : Telenet Expressnet



klaaske
16 December 2005, 19:11
Mijn abonnement was nog telenet-Mono maar via de site ben ik naar expressnet overgegaan omdat het even duur is en men steeds maar zegt dat expressnet zal versnellen en 2 gig cadeay krijgt. Ik hoop nu niets verkeerd te hebben gedaan door die verandering : heeft iemand een antwoord voor me ?

musiclover
16 December 2005, 21:57
mijn abonnement is ook telenet mono en ik vraag mij af of ik moet veranderen om die dubbele snelheid ook te krijgen??? ze zouden trouwens beter de datalimieten verdubbelen of nog beter afschaffen

greg
17 December 2005, 00:14
de snelheid van expressnet zal inderdaad dubbel zo snel worden en dit wordt gratis gebeurd maar je zal dit zelf moeten instellen en dat zal pas voor april zijn

die 2gb cadeau zal er ook wel komen,maar ja zolang ze weer blijven uitstellen komt er niets van in huis

zariash
17 December 2005, 00:21
het verschil tussen mono en expressnet is dat je bij expressnet 2 ip adressen krijgt zodat je door middel van een simple hub van 15 euro met 2 pc's gelijktijdig kunt surfen.
grtjs

guido99
17 December 2005, 00:22
Ben ook sinds kort overgeschakeld naar expers net !! je doe ter zeker niks fout mee !! Je download zouw zelf iets sneller zijn dan bij mono voor de rest !! now panick

2B's
17 December 2005, 07:51
Euh, Beasty... jouw vraag hoort hier eigenlijk niet thuis. Deze topic gaat wel degelijk over telenet en niet over jouw probleem. Wil hierover een nieuwe topic starten.

de jean
17 December 2005, 08:21
tsss .. teleslet ... ik heb geen downlimiet en telenet sucks big time !!

klaaske
17 December 2005, 12:22
Toch bedankt voor de info mensen.

musiclover
17 December 2005, 15:27
tsss .. teleslet ... ik heb geen downlimiet en telenet sucks big time !!
welke provider heb jij dan????:wtf:

de jean
17 December 2005, 16:43
welke provider heb jij dan????:wtf:

een speciale verbinding van skynet voor het werk ... max upload is 1 gieg, down is onbeperkt.

Maximus
17 December 2005, 16:56
Uw huidig product Uw gewenst product
Telenet Internet Mono Telenet Internet ExpressNet
Snelheid ontvangen 4 Mbps 5 Mbps
Snelheid versturen 192 Kbps 192 Kbps
Aantal computers 1 (1 dynamisch IP adres) 2 (1 dynamisch IP adres)
Totaal datavolume 10 GB 10 GB
Aantal mailboxen 2 x 50MB 4 x 50MB
Website 50 MB 50 MB
Prijs (incl. BTW) 41.95 euro 41.95 euro
Prijs (excl. BTW) 34.67 euro 34.67 euro

musiclover
17 December 2005, 18:44
een speciale verbinding van skynet voor het werk ... max upload is 1 gieg, down is onbeperkt.
en je hoeft ook niks te betalen waarschijnlijk????het is niet eerlijk o nee:cry:

de jean
17 December 2005, 18:51
en je hoeft ook niks te betalen waarschijnlijk????het is niet eerlijk o nee:cry:toch wel ... 9 € per maand :D

musiclover
17 December 2005, 19:24
zoals ik zei, het niet eerlijk o nee:cry:

2B's
18 December 2005, 00:46
Chello zou nog een oplossing kunnen betekenen, spijtig genoeg zitten ze maar op enkele plaatsen (vooral in het Brusselse) en kunnen wij niet bij hen aansluiten. Telenet had er dan al meteen uit gelegen want voor de prijs die je bij hen betaald krijg je vééél meer bij Chello. We gaan dus Chello aanmoedigen om ook tot bij ons te komen hé.

eventure
18 December 2005, 10:44
goed idee,
zolangs we maar meer datalimiet hebben!

de jean
18 December 2005, 10:56
Chello zou nog een oplossing kunnen betekenen, spijtig genoeg zitten ze maar op enkele plaatsen (vooral in het Brusselse) en kunnen wij niet bij hen aansluiten. Telenet had er dan al meteen uit gelegen want voor de prijs die je bij hen betaald krijg je vééél meer bij Chello. We gaan dus Chello aanmoedigen om ook tot bij ons te komen hé.chello is ook actief in Leuven ...

Firekoen
21 December 2005, 12:54
de overgang van mono naar expressnet, kost dat nu geld om die overschakeling te maken??

Smokey
21 December 2005, 12:56
tsss .. teleslet ... ik heb geen downlimiet en telenet sucks big time !!


ha nee jeanke ?? welke provider heb jij dan wel ??

de jean
21 December 2005, 13:03
ha nee jeanke ?? welke provider heb jij dan wel ??lees es wa hoger ...

Smokey
21 December 2005, 13:10
lees es wa hoger ...

amaai jean gene kaka

chello extreme

Download snelheid (Kbps):
Upload snelheid (Kbps):
Homepage ruimte:
Aantal e-mailadressen:
Aantal aliassen per adres:
Mailbox grootte:
Limiet ontvangen per email:
Limiet verzenden per email:
Gratis virus- en spamfilter op e-mail:
Datalimiet:
Aantal werkposten:


20480
1024
10 MB
10
5
50 MB
5 MB
5 MB
Ja
ONGELIMITEERD
5

en hoe zit het met de newsgroepen ???

trebel
21 December 2005, 13:38
Heb nog steeds mono,5 jaar geleden 50€ waarborg betaald voor modem,als ik verander naar expressnet ben ik 50€ kwijt.
Andere baas,andere wetten,ander contract.
Als de monopolie open gaat voor andere providers en ik teleslet buitenkieper heb ik mijn dollars terug en ik heb dat netjes op papier staan.:)

Sheers.

Firekoen
22 December 2005, 18:52
de overgang van mono naar expressnet, kost dat nu geld om die overschakeling te maken??


even het antwoord op mijn vraag als het kan?

de jean
22 December 2005, 19:06
even het antwoord op mijn vraag als het kan?bel es naar de helpdesk ... ik weet het niet.

Firekoen
22 December 2005, 20:04
oké toch bedankt

permee
22 December 2005, 23:27
@firekoen,:neen dat is gratis,van mono -->expressnet ,ik weet niet meer of mono ook slechts 192 kbps upload heeft ;)

Mvg,
permee

permee
22 December 2005, 23:31
een speciale verbinding van skynet voor het werk ... max upload is 1 gieg, down is onbeperkt.

Is dat de snelheid jean ? :D

Mvg,
permee

de jean
23 December 2005, 06:53
Is dat de snelheid jean ? :D

Mvg,
permeezoals adsl power ... 6 mb down en 4 up peisk ...

restic
23 December 2005, 11:08
even het antwoord op mijn vraag als het kan?

Ben al iedere keer opnieuw overgeschakeld naar het zwaarde abbonement die telenet uitbracht en ik zit nu met het abbonement turbo (wat een echte aanrader is qwa snelheid) en nog nooit het ik iets moeten bijbetalen dit is nu de derde maal dat ik verandert bent van abonnement zonder te betalen MAAR stel dat je wil terug gaan naar een goedkoper abbonement moet je wel betalen, eens goed doorlezen op de site zelf van telenet en zoeken bij de soorten formules voor internet en dan naar de faq gaan

bigchemist
5 January 2006, 13:46
Heb nog steeds mono,5 jaar geleden 50€ waarborg betaald voor modem,als ik verander naar expressnet ben ik 50€ kwijt.
Andere baas,andere wetten,ander contract.
Als de monopolie open gaat voor andere providers en ik teleslet buitenkieper heb ik mijn dollars terug en ik heb dat netjes op papier staan.:)

Sheers.

Heb juist contact gehad met klantendienst en ze beweren dat je als je naar expressnet gaat je 50€ NIET kwijt bent !!!

de jean
5 January 2006, 13:58
Heb juist contact gehad met klantendienst en ze beweren dat je als je naar expressnet gaat je 50€ NIET kwijt bent !!!vraag es schriftelijke bevestiging ...

wallace1
5 January 2006, 18:55
moet er geen nieuwe modem gezet worden voor expressnet ?